XXL Nutrition

XXL Base Fitness APP

• Topic Starter Topic Starter

Het lijkt erop dat we het probleem hebben gevonden, dit lijkt ook alleen een probleem te zijn geweest voor de samsung s4 telefoons.

Vanavond komt de nieuwe update voor XXL Base online. Het zou mooi zijn als je dan even kan aangeven of het probleem verholpen is!:)

Heb je voor deze app internet nodig? In onze sportschool is geen bereik.

Voor het logboek, profielpagina, planning en schema's niet. Je kunt dus zonder problemen je trainingen loggen!

Ja prima ik zal jullie op de hoogte houden :)

Morgen eens een Apple store kaart kopen kom net 60 cent tekort Hehe wel handig ipv een kladblok mee te nemen die er na een training ook niet uitziet ,
Schrijven met trillende handen is ook niet makkelijk ^^

Morgen eens een Apple store kaart kopen kom net 60 cent tekort Hehe wel handig ipv een kladblok mee te nemen die er na een training ook niet uitziet ,
Schrijven met trillende handen is ook niet makkelijk ^^
Je kunt ook gewoon je bankrekening koppelen met je apple id, halen ze het een week na aankoop van je rekening af, is veel beter dan verplicht zon kaart van volgens mij minimaal €20 te kopen:p

Ik ga de app denk ik ook maar kopen en uitproberen, ben benieuwd ernaar.

Hier word sinterklaas vrolijk van :D heb em net gedownload en ben wat rond aan het neuzen maar hij Is al 2x gecrasht toen ik mn gegevens wou ingeven, ook kan ik geen eigen schema invoeren of zie ik iets over het hoofd?

*edit* is er ook een plate calculator?

Ze hebben een anti-ecto filter ingebouwd.

Je kunt ook gewoon je bankrekening koppelen met je apple id, halen ze het een week na aankoop van je rekening af, is veel beter dan verplicht zon kaart van volgens mij minimaal €20 te kopen:p

Ik ga de app denk ik ook maar kopen en uitproberen, ben benieuwd ernaar.
Omdat ik men beveiliging vragen niet meer weet en de iTunes store gebruikt heb via een andere pc is deze geblokkeerd :P

Ik ben skeer. Geen 3 euro over voor een app die bij sommige al 2x crashte.

Het crashen wordt vrijwel direct opgelost. Dat is nou eenmaal een nadeel van een nieuwe App.
Ons test team heeft veel bugs al verholpen, de testers hebben zelf 2 maanden geen enkele bug gevonden. Terwijl zei de App intensief gebruiken. Nadeel van het probleem van Woeste Beir is dat het een specifiek probleem van de Samsung s4 is. Helaas zat deze telefoon niet in ons test team waardoor we deze fout niet tegen zijn gekomen. Maar we lossen dit op een gepaste manier op met Woeste Beir:)

Laatst bewerkt:
Ik heb de app gedownload en ben nu een beetje aan het uitvogelen. Ik kan alleen als ik naar schemas ga de standaard schemas die erin staan niet verwijderen, de knop verwijderen doet het niet.

Ik heb de app gedownload en ben nu een beetje aan het uitvogelen. Ik kan alleen als ik naar schemas ga de standaard schemas die erin staan niet verwijderen, de knop verwijderen doet het niet.

Het is ook niet de bedoeling dat standaard schema's of oefeningen verwijderd worden;) je kunt dus je eigen gemaakte schema's of oefeningen wel verwijderen via die knop.
Ik adviseer je om even het FAQ gedeelte te lezen er staan veel gestelde vragen uitgelegd, die je helpen met het doorlopen van de App

Verder kun je natuurlijk ook hier je vragen stellen wanneer je iets wilt weten.

Veel plezier met de App!

Laatst bewerkt:
Gebruik de applicatie nu al een aantal trainingen en bevalt erg goed! Het invullen gaat erg natuurlijk en dat maakt de applicatie erg fijn tijdens het trainen. Ook de mogelijkheid om opmerkingen te plaatsen is ideaal!

Tnx!

Zou wel Nice zijn als je andere mensen kon volgen via de App dus hun trainingen bekijken enzo
Ook wel een optie om het op privé te zetten voor wie dat wil.

Leuke app tot Nu toe morgen eens testen in de gym ;)

Misschien een idee om plaatjes bij de oefeningen te plaatsen en de mogelijkheid om als je op een oefening klikt ergens bijvoorbeeld een plusje neer te zetten waardoor je de oefening aan je trainingslog toevoegt

Misschien een idee om plaatjes bij de oefeningen te plaatsen en de mogelijkheid om als je op een oefening klikt ergens bijvoorbeeld een plusje neer te zetten waardoor je de oefening aan je trainingslog toevoegt

Er komen videos bij oefeningen, Android heeft dit al. Bij Apple komt dat nog!

De mogelijkheid om oefeningen direct aan het logboek toe te voegen vanuit de oefening database is een goed idee, stond ook al op ons programma on toe te voegen:)

ik gebruik de app sinds enkele weken en ik moet zeggen, handig voor in de gym!
er zijn oefeningen (varianten vaak) die er niet in staan, zijn deze ook toe te voegen door de gebruiker zodat er ook een snelkeuze is zeg maar?

er zijn oefeningen (varianten vaak) die er niet in staan, zijn deze ook toe te voegen door de gebruiker zodat er ook een snelkeuze is zeg maar?
Gewoon de oefening invoeren, op het vakje voor volgende oefening klikken. Dan word deze rood en kun je hem toevoegen al nieuwe oefening

Gewoon de oefening invoeren, op het vakje voor volgende oefening klikken. Dan word deze rood en kun je hem toevoegen al nieuwe oefening

Ja, je kunt gewoon de nieuwe of variant van de oefening type in het logboek. Je zult zien dat de oefening rood oplicht. Klikken op de oefening en je krijgt een popup zodat je hem snel kan toevoegen:)

Kijk ook even op het FAQ in de App daar staan wat simpele tips en dergelijke:)

Ik heb de app (nog) niet gedownload, maar vraag me af of er een mogelijkheid is om de gegevens met je computer te koppelen? Eventueel via een import/export functionaliteit? Ik houd zelf veel dingen bij in Excel omdat ik dit overzichtelijker vind dan werken op zo'n kleine telefoon.

Terug
Naar boven