AndroidHealthClinic

XXL Base Fitness APP

Mooi initiatief niels. Koop m denk ook wel ff

Ik heb de app (nog) niet gedownload, maar vraag me af of er een mogelijkheid is om de gegevens met je computer te koppelen? Eventueel via een import/export functionaliteit? Ik houd zelf veel dingen bij in Excel omdat ik dit overzichtelijker vind dan werken op zo'n kleine telefoon.
Ja, inderdaad. Export mogelijkheden zouden ideaal zijn.

Vd week gekocht en werkt prima

Export mogelijkheid is er (via Instellingen). Alleen het ophalen in Excel is mij nog niet gelukt

Oke, in dat geval zal ik het binnenkort eens gaan uitproberen. €3,- valt nog wel te overzien :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de app (nog) niet gedownload, maar vraag me af of er een mogelijkheid is om de gegevens met je computer te koppelen? Eventueel via een import/export functionaliteit? Ik houd zelf veel dingen bij in Excel omdat ik dit overzichtelijker vind dan werken op zo'n kleine telefoon.

Hier waren we al mee bezig, wat verwachten jullie dat de Excel versie kan? Wat wil je kunnen zien?

Volgens ons wat handig is:

Datum:

Oefening: herhalingen, gewicht, tijd/afstand + opmerkingen

Het terug importeren uit Excel kunnen we (nu) niet aan beginnen, zijn verschillende redenen voor waardoor het erg veel problemen oplevert.

Als iemand nog wat extra info wil weten wat hij uit de Excel sheet wil halen horen wij dat graag!

Hier waren we al mee bezig, wat verwachten jullie dat de Excel versie kan? Wat wil je kunnen zien?

Volgens ons wat handig is:

Datum:

Oefening: herhalingen, gewicht, tijd/afstand + opmerkingen

Het terug importeren uit Excel kunnen we (nu) niet aan beginnen, zijn verschillende redenen voor waardoor het erg veel problemen oplevert.

Als iemand nog wat extra info wil weten wat hij uit de Excel sheet wil halen horen wij dat graag!
Dat lijkt mij in eerste instantie ook wel voldoende. Dat je niet kan importeren begrijp ik, het gaat mij persoonlijk er ook alleen om dat ik de data netjes op de PC kan bekijken.

Dat lijkt mij in eerste instantie ook wel voldoende. Dat je niet kan importeren begrijp ik, het gaat mij persoonlijk er ook alleen om dat ik de data netjes op de PC kan bekijken.

Volgende update zit dit er allemaal in

Nieuwe feature: exporteren naar Excel

Heb hem ff bekeken maar ik vind het helemaal niks.
Als je eerst de gebruiksaanwijzing moet gaan lezen voordat je de app snapt, is het geen goede app.
Ik wil gewoon mijn schema invoeren, sets en reps voorprogrammeren en gaan.
Zelfs na het lezen van de FAQ snap ik het niet.
Het hele idee dat je een leeg kladblok hebt waarin je maar iets moet gaan typen en gokken hoe je dingen moet neerzetten bevalt me totaal niet.
Een schema invoeren bij Jefit is vele malen overzichtelijker en gebruiksvriendelijker.
Ik blijf (voorlopig) dus bij Jefit.

Als je eerst de gebruiksaanwijzing moet gaan lezen voordat je de app snapt, is het geen goede app.
Het hele idee dat je een leeg kladblok hebt waarin je maar iets moet gaan typen en gokken hoe je dingen moet neerzetten bevalt me totaal niet.
Een schema invoeren bij Jefit is vele malen overzichtelijker en gebruiksvriendelijker.
Heb zelf nieta moeten lezen om het te snappen
Je kan bij planning gewoon je trainingen vooraf inplannen en opslaan als schema als je wil en dan kun je ze automatisch importeren bij trainingslog

Het is natuurlijk zo dat een App die alle vrijheid heeft in het gebruik en zoals je zegt een kladblok heeft je even moet proberen hoe je alles moet invullen. De basis staat toch echt duidelijk uitgelegd in het FAQ gedeelte. Overigens staat de uitleg over het invoeren van het logboek ook nog een keer op de eerste pagina van het logboek beschreven.
Alles wat jij wil dat de App kan, kan bij XXL Base eigenlijk vrij gemakkelijk.

Als voorbeeld:
Programma's als Excel en dergelijke zijn uitstekende programma's waarin je erg veel mogelijkheden hebt. En inderdaad een nadeel daarvan is dat je even moet weten, hoe alles werkt:)

Maar waar kom je precies niet uit dan, wellicht dat we je op weg kunnen helpen?

Laatst bewerkt:
Ondersteund de app overigens ook meerdere talen? Want zie in de store dat het in het engels staat, maar kan het ook in het nederlands? En al enig idee wanneer de gratis versie komt?

Ondersteund de app overigens ook meerdere talen? Want zie in de store dat het in het engels staat, maar kan het ook in het nederlands? En al enig idee wanneer de gratis versie komt?
App is er volledig in het Nederlands en/of Engelstalig.
Durf nog geen uitspraak te doen wanneer de gratis versie er komt.

Kan je alleen via (prepaid) credit card apps kopen op Google Play?

Edit: Ok, gevonden. Kan ook via PayPal :)

Wie paast mij hun creditcard gegevens om app te kopen voor drie euro, maak ik het wel over met ideal?

Het is natuurlijk zo dat een App die alle vrijheid heeft in het gebruik en zoals je zegt een kladblok heeft je even moet proberen hoe je alles moet invullen. De basis staat toch echt duidelijk uitgelegd in het FAQ gedeelte. Overigens staat de uitleg over het invoeren van het logboek ook nog een keer op de eerste pagina van het logboek beschreven.
Alles wat jij wil dat de App kan, kan bij XXL Base eigenlijk vrij gemakkelijk.

Als voorbeeld:
Programma's als Excel en dergelijke zijn uitstekende programma's waarin je erg veel mogelijkheden hebt. En inderdaad een nadeel daarvan is dat je even moet weten, hoe alles werkt:)

Maar waar kom je precies niet uit dan, wellicht dat we je op weg kunnen helpen?

Ik vind het gewoon bijzonder omslachtig dat ik een schema moet gaan bouwen in hetzelfde scherm als waar ik een training zou loggen.
Ik moet gewoon 1 schermpje hebben waar ik alles op kan instellen zoals hier:
fkzatj.png

Gewoon netjes onder elkaar, je kan ze gewoon schuiven met je vinger, visueel duidelijk wat de bedoeling is.

Ook zoiets lijkt me veel duidelijker, overzichtelijk, gewoon vakjes waar je op kan drukken en dingen kan invullen:

29pu2j4.png

De basis van jullie app is prima qua functies, alleen het visuele en gebruiksvriendelijke is er nog niet.
Nogmaals, als ik de FAQ moet lezen voordat ik überhaupt een schema erin krijg, omdat ik het niet logisch vind werken, dan haak ik meteen af.

Dat van hierboven is dus juist wat de meeste mensen alles behalve handig vind.. Echt irritant dat je steeds losse venstertjes in moet vullen.

Veel makkelijker dat je kunt typen ipv steeds eerst vakje selecteren

Ik vind het gewoon bijzonder omslachtig dat ik een schema moet gaan bouwen in hetzelfde scherm als waar ik een training zou loggen.
Ik moet gewoon 1 schermpje hebben waar ik alles op kan instellen zoals hier:
fkzatj.png

Gewoon netjes onder elkaar, je kan ze gewoon schuiven met je vinger, visueel duidelijk wat de bedoeling is.

Ook zoiets lijkt me veel duidelijker, overzichtelijk, gewoon vakjes waar je op kan drukken en dingen kan invullen:

29pu2j4.png

De basis van jullie app is prima qua functies, alleen het visuele en gebruiksvriendelijke is er nog niet.
Nogmaals, als ik de FAQ moet lezen voordat ik überhaupt een schema erin krijg, omdat ik het niet logisch vind werken, dan haak ik meteen af.

De hele App is gebaseerd op de vrijheid die een kladblok heeft. Met als voordeel dat het de brains heeft van een computer. Als jij die vakjes juist prettiger vind is het toch duidelijk? Dan had je de App niet moeten aanschaffen. Maargoed als je de omschrijving van XXL Base had gelezen had je dat geweten, al is me wel duidelijk dat jij niet zo van het lezen bent;)

Terug
Naar boven