XXL Nutrition

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons!

Status
Niet open voor verdere reacties.
XXL ik zie duidelijk dat er korting is op de whey isolaat 1000gram, maar is er ook korting op de 2500gram?

Even van de mooie kortingsactie gebruik gemaakt om de hydrolisaat en whey voorraad aan te vullen, 2 van beide :cool:

Mooie actie René!

Bedankt voor de korting.

Het spijt me dat ik jullie in het verleden heb zwart gemaakt door te zeggen dat jullie hetzelfde zijn als benf alleen dan duurder.

Ivo terug aan het posten op Dbb, ik hoef mijn andere cadeautjes niet meer nu !!

• Topic Starter Topic Starter
Alle poedertjes zorgvuldig te versnijden met vulmiddelen, de vieze vuile rotzakjes.

Ik heb me bestelling net besteld bij jullie, ik hoop dat het tshirt past.

Ik hoop ook dat "i" past en de supps je bevallen.

Ik verwacht straks m'n pakket (best wat besteld met die 20% korting :o )

Ben benieuwd naar de nieuwe smaak pudding, nu toevallig m'n vanille op is :rolleyes:

succes ermee!

mijn sensei Niels gordijn zweert altijd bij XXL dus nu toch maar de overstap gemaakt :) 5kg whey delicious, heb nu de smaken vanilla en banaan... Had laatst de yoghurt framboos maar dat was echt een tegenvaller.

yoghurt is echt een smaak waar je van moet houden door het zurige.

ook maar eens xxl proberen. Toch over laten halen door de korting :o

thx

hehe

XXL ik zie duidelijk dat er korting is op de whey isolaat 1000gram, maar is er ook korting op de 2500gram?

bij bestelling van meer dan 1 pot

ja klopt! is normaal voor beide formaten maar als er een weekaanbieding is verdwijnt het meerstuksvoordeel tijdelijk.

Even van de mooie kortingsactie gebruik gemaakt om de hydrolisaat en whey voorraad aan te vullen, 2 van beide :cool:

Mooie actie René!

:thumbs:

Ook een grote bestelling gedaan na mijn vorige kleine bestelling om het proberen! 20% is mooi meegenomen. Bestelnummer 376422

Zo eens een bestelling plaatsen, isolaat en visolie voor heel jaar met deze korting :D. Maar heb je misschien ook nog potje L-Theanine staan René? Geen zin om bij de concurrent te gaan bestellen. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zo eens een bestelling plaatsen, isolaat en visolie voor heel jaar met deze korting :D. Maar heb je misschien ook nog potje L-Theanine staan René? Geen zin om bij de concurrent te gaan bestellen. ;)

Als het niet op de site staat heb ik het niet maar ik ga het wel bestellen dan komt het in het assortiment in Januari.

Toch nog maar een 2e bestelling geplaatst, kunnen we weer ff vooruit ;)
376500‏

10 kg isolaat incoming! Deze actie is precies wat er nog nodig was om me over te halen om bij jullie te bestellen :D

paketje aangekomen vandaag en maar meteen nieuwe besteld :o

7.5kg whey isolate :D kunnen we weer even vooruit

mooie actie XXL
2 grote zakken Perfect Whey besteld :)
kan ik meteen weer een eindje voort

Eerste bestelling bij XXL geplaatst, ben benieuwd naar de producten en smaken.

eerste bestelling bij XXL gedaan ( 376756) na schande B&F waar geen fatsoenlijke compensatie word gegeven. erg benieuwd naar de producten

Ondanks dat ik nog 7.5kg isolaat perfection heb staan toch gebruik gemaakt van deze actie..5kg isolaat en 1kg BCAA (green apple).

Overigens zal ik voortaan weer bij XXL bestellen..:D

Kunnen jullie er misschien wat extra goodies bijstoppen:trollface:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven