XXL Nutrition

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
werkt die code, geen idee waar ik ze moet ingeven Rene??

René. ik heb bij het afrekenen de code gebruikt. Top van jullie :)

Prettige feestdagen en een verschrikkelijk goed en gelukkig nieuwjaar :D

aha zo! ja ik ben niet zo van de standjes daar komt een hoop gesleep met spullen bij kijken :D

Niet slepen, maar regelen in je eigen magazijn. Er is toch wel een grote gym equipment handelaar te vinden die het aan kan kleden met wat banken, weights en apparatuur. :p

Maar wil je het niet dan niet he. Is maar een idee. :dunno:

Bij het winkelmandje direct.
Moest zef ook even zoeken, misschien een idee om het ergens anders te plaatsen of wat uitvergroten.

Ik vind het prima zo :p , als je het veld zoekt vind je deze zeker. Als je het niet zoekt valt het nu ook niet zo op en krijgen we ook geen 100mails per dag over een kortingscode ;) (die we ook niet hebben of maken buiten winacties en deze speciale gevallen :) )

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Niet slepen, maar regelen in je eigen magazijn. Er is toch wel een grote gym equipment handelaar te vinden die het aan kan kleden met wat banken, weights en apparatuur. :p

Maar wil je het niet dan niet he. Is maar een idee. :dunno:

aha zo.. mogelijk wel komend jaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eerste 100 euro uitgegeven net :-p sinds ik jullie hydrolisaat in mijn vizier heb en ook joint support zag wilde ik al een keer bij jullie bestellen, nu met deze zeer riante korting maar meteen de daad bij het woord gevoegd. ik ben erg benieuwd :-)

Bedankt voor de korting.

Het spijt me dat ik jullie in het verleden heb zwart gemaakt door te zeggen dat jullie hetzelfde zijn als benf alleen dan duurder.

Bedankt voor de korting.

Het spijt me dat ik jullie in het verleden heb zwart gemaakt door te zeggen dat jullie hetzelfde zijn als benf alleen dan duurder.

Ik wist het niet eens dat je dat gezegd had :p

Wij hebben 10 medewerkers maar wel iemand die de kwaliteit controleert, B&F heeft er 100 en niemand die dat doet maar wel 15 man op de marketing, Facebook en commerciële afdeling. Dat is volgens mij het verschil ;)

Ik wist het niet eens dat je dat gezegd had :p Wij hebben 10 medewerkers maar wel iemand die de kwaliteit controleert, B&F heeft er 100 en niemand die dat doet maar wel 15 man op de marketing, Facebook en commerciële afdeling. Dat is volgens mij het verschil ;)

En die andere 85 verwijderen negatieve berichten op het internet?

Ik verwacht straks m'n pakket (best wat besteld met die 20% korting :o )

Ben benieuwd naar de nieuwe smaak pudding, nu toevallig m'n vanille op is :rolleyes:

mijn sensei Niels gordijn zweert altijd bij XXL dus nu toch maar de overstap gemaakt :) 5kg whey delicious, heb nu de smaken vanilla en banaan... Had laatst de yoghurt framboos maar dat was echt een tegenvaller.

ook maar eens xxl proberen. Toch over laten halen door de korting :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven