Fitness Seller

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk zit dat gewoon onder de Ctrl+V knop, en heeft hij dat al naar 3000 mensen gestuurd vandaag.

Ja waarschijnlijk, of ze hebben zo'n standaard selectie hoe ze moeten reageren als mensen vragen naar eiwitpercentage:
a: Is niet mijn whey vriend
b. Ich habe es nicht gewusst
c. 62% plus 7% aminospiking is 78%
d. Volac

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat verwacht je vanaf +10 kg? Ze strooien een keer met korting and that's it....zal ze echt een worst wezen...
Waarschijnlijk hopen ze nu klanten de behouden door 25% korting en wordt er in elk pakket een handvol extra samples gegooid om de zwakke zieltjes te behouden.

Ja waarschijnlijk, of ze hebben zo'n standaard selectie hoe ze moeten reageren als mensen vragen naar eiwitpercentage:
a: Is niet mijn whey vriend
b. Ich habe es nicht gewusst
c. 62% plus 7% aminospiking is 78%
d. Volac

Haha echt he, te triest voor woorden
Ze roepen maar wat, niks wordt onderbouwd. Ik ben er in ieder geval klaar mee. XXL heeft een nieuwe klant erbij thats for sure.
keep-calm-and-love-kittens-185.png

Waarschijnlijk hopen ze nu klanten de behouden door 25% korting en wordt er in elk pakket een handvol extra samples gegooid om de zwakke zieltjes te behouden.

Haha echt he, te triest voor woorden
Ze roepen maar wat, niks wordt onderbouwd. Ik ben er in ieder geval klaar mee. XXL heeft een nieuwe klant erbij thats for sure.

Ja en dan op FB ook nog voor de helft leugens zitten verkondigen over de afwijkende waardes...
Denk dat XXL er wel meer bij heeft ;)

Ja 5-7% verschil door spiking, maar de overige ~15% wordt niet verklaard :roflol:
Mensen slikken het toch wel als zoete koek, de winst die ze gemaakt hebben over al die jaren dat het wss al aan de gang is doet prima goedmaken voor het minimale dipje dat het nu krijgt.
giphy.gif

Ja 5-7% verschil door spiking, maar de overige ~15% wordt niet verklaard :roflol:
Mensen slikken het toch wel als zoete koek, de winst die ze gemaakt hebben over al die jaren dat het wss al aan de gang is doet prima goedmaken voor het minimale dipje dat het nu krijgt.

Inderdaad. Gelukkig is simpel Nederland vrij groot en nemen ze met 25% korting maar al te graag genoegen.
Durf te wedden dat ze in de loop van de jaren een paar testen vrijgeven, waarin alles goed is, maar over een jaartje of 5 ineens weer een test opduikt waaruit blijkt dat ze toch weer hebben lopen kutten :rolleyes:

En zo blijft het rondje zich inderdaad herhalen :rolleyes::roflol:
de 20% van nu zal zich niet meer herhalen. Maar 5% oid zullen ze in vervolg genoegen mee moeten nemen.

giphy.gif

25% op onbetrouwbare whey :roflol: Ik kan niet wachten tot een jurist die hier brood in ziet een collectieve claim gaat opstarten en dit voor de rechter gaat brengen.

Wat een lieve poesjes :D

Ja precies. En de mensen die nu overstappen zijn over 5 jaar toch dood door overmatig anabolen gebruik.

Win-win situatie voor B&F.

giphy.gif
En mensen die tegen het B&F imperium ingaan verdwijnen mysterieus. Allemaal dubieuze zaken.

25% op onbetrouwbare whey :roflol: Ik kan niet wachten tot een jurist die hier brood in ziet een collectieve claim gaat opstarten en dit voor de rechter gaat brengen.
Zal geen jurist wezen die hier brood in ziet, het is voor 2 batches aan te tonen dat er mee gerommeld is.
Al die 100'en batches die er in de jaren voorbij zijn gegaan is niks aan te achterhalen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja en dan op FB ook nog voor de helft leugens zitten verkondigen over de afwijkende waardes...
Denk dat XXL er wel meer bij heeft ;)

Ja we hebben hiervan geleerd en gaan er alles aan doen om het vertrouwen te herstellen. En trouwens, we gaan gewoon door met waar we mee bezig waren, want jullie begrijpen er toch niks van.

Echt zonde, ik had net een dag voordat jullie de actie gingen houden, een grote bestellen van ca. 150 euro geplaatst.
Zuur :o.

Maar goede actie :)

:kerst:thanx Santa!

IN B4 WE EEN COLLECTIEVE CLAIM EISEN VIA EEN RECHTSGELDIGE MANIER!!!!!!!:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven