Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nou heden ochtend om half negen, had ik me spullen binnen!
Heel goed. Tevens het eerste bedrijf waarbij het goed geleverd wordt wanneer je een ander afleveradres als je woonadres invult!

thnx

Re: XXL Nutrition

Bij me vorige bestelling zat een reep bij die bestond uit cocosvlokken.Nou vond ik ze heerlijk en ze zijn erg handig dus ik wilde ze bestellen.Maar eerst stonden ze op de site maar nu zijn ze pleiten.??? Hoe zit dat ????

das toch logisch: eerst stonden ze op de site, maar nu in jouw doos!

• Topic Starter Topic Starter

redhead zei:
Bij me vorige bestelling zat een reep bij die bestond uit cocosvlokken.Nou vond ik ze heerlijk en ze zijn erg handig dus ik wilde ze bestellen.Maar eerst stonden ze op de site maar nu zijn ze pleiten.??? Hoe zit dat ????

Ja klopt inderdaad, ik vond ze zelf ook super lekker en daarom opgenomen in het assortiment. Alleen die haverkoeken verkochten niet dus hebben we ze uit het assortiment gehaald. :o

Vraagje voor XXL Nutrition :D :

Ik mis in julie assortiment Chroom,

[Link niet meer beschikbaar]

Dit lijkt mij een nuttige aanvulling op julie zeer uitgebreide assortiment :thumbup: :D

aha vandaar :p

• Topic Starter Topic Starter

DavyO zei:
Vraagje voor XXL Nutrition :D :

Ik mis in julie assortiment Chroom,

[Link niet meer beschikbaar]

Dit lijkt mij een nuttige aanvulling op julie zeer uitgebreide assortiment :thumbup: :D

ok zal er eens naar kijken...

heb een vraagje; als ik bijv. die 10 kg whey proteine van jullie bestel, hoe wordt het dan geleverd? In een grote zak of krijg ik 2 zakken van 5 kg?

En moet ik dan nog verzendkosten betalen?

Maandag betaald middels overboeking, woensdag mijn 10 kilo whey binnen.
Top! :thumb:

De shakes zijn goed te drinken.

Ik heb voor het eerst whey besteld bij XXL.
Vrijdag betaald.

Als het me bevalt wordt ik zeker vaste klant.

XXL Nutrition zei:
Ja klopt inderdaad, ik vond ze zelf ook super lekker en daarom opgenomen in het assortiment. Alleen die haverkoeken verkochten niet dus hebben we ze uit het assortiment gehaald. :o

Die haverkoeken waren echt ideaal en superlekker. Dit icm een proteinbar heb je een goede snack voor onderweg. Jammer dat ze niet meer in het ass. zitten :(

To XXL: Is het ook mogelijk om bij de 10kg eiwit aanbieding zeg maar 2.5kg whey vanille,2.5kg whey choco,2.5kg pro80 aardbei en 2.5kg pro80 banaan (tis maar een voorbeeld)te bestellen.zo kom je toch aan de 10kg.Of krijg je 2 zakken van 5 kg?En kan je dus maar 2 smaken bestellen?

gr

Zo weer ff voor 90 euries besteld :)

Eerste keer dat ik megagrow ga testen, ben benieuwd aangezien de reacties alleen maar positief zijn. Voor megagrow hoef ik niet zoals bij de whey een emmer te kopen of wel?

edit: Ik heb nog steeds geen bevestigingsmailtje gehad, stond dat 'ie binnen een paar seconden zou komen.

Laatst bewerkt:
Metal_Wolf zei:
Zo weer ff voor 90 euries besteld :)

Eerste keer dat ik megagrow ga testen, ben benieuwd aangezien de reacties alleen maar positief zijn. Voor megagrow hoef ik niet zoals bij de whey een emmer te kopen of wel?

edit: Ik heb nog steeds geen bevestigingsmailtje gehad, stond dat 'ie binnen een paar seconden zou komen.

Megagrow zit in een pot bro :D:)

Terug
Naar boven