XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

De XXl zitten goed, top!

René
Heb juist een bestelling geplaatst; bestelnummer is: 261494

Mijn vraag was of je geen posters of foto's had liggen ben mijn gym aan het inrichten, en dit is natuurlijk een mooie inkleding en reclame :D
Dus moest je wat hebben liggen stuur maar mee ;)

Iemand al ervaringen met Creashock (powder) ?
Zit er aan te denken om weer na mijn vakantie een keer creatine te gaan gebruiken.
Van mono hield ik altijd veel vocht vast, moet hier niet mee zijn.

Ben benieuwd, het is er inmiddels al een paar maanden dus vast mensen die het geprobeerd hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.845
René
Heb juist een bestelling geplaatst; bestelnummer is: 261494

Mijn vraag was of je geen posters of foto's had liggen ben mijn gym aan het inrichten, en dit is natuurlijk een mooie inkleding en reclame :D
Dus moest je wat hebben liggen stuur maar mee ;)

Ik heb helaas geen posters, we hebben er wel enkele gehad van andere merken maar zijn allemaal weg zie ik.. We zullen er eens een aantal laten maken ook voor de gyms die onze supplementen verkopen.

Zit er aan te denken om weer na mijn vakantie een keer creatine te gaan gebruiken.

Ben benieuwd, het is er inmiddels al een paar maanden dus vast mensen die het geprobeerd hebben.

Moeten zeker mensen zijn hier met ervaring, product loopt erg goed.

Dankje rene voor de snelle en goede oplossing betreft de Otomix Stingray, vandaag mee gaan trainen en het was een goede aankoop!
3486e53.jpg

• #23.847
Dankje rene voor de snelle en goede oplossing betreft de Otomix Stingray, vandaag mee gaan trainen en het was een goede aankoop!
3486e53.jpg

Goed om te horen! hou de andere schoen nog even ivm garantie naar de fabrikant eventueel.

Hoioi,

Een vraagje over de body fat caliper. Als ik minimaal kracht zet, dan beweegt dat rondje al richting de opening, maar als ik wat meer kracht zet, scheelt dat al gauw 1-3mm, en gaat het rondje er verder in.

Moet ik stoppen wanneer het rondje als het ware beweegt, of moet hij er echt 'in' landen? Want dat kan een best groot verschil in metingen opleveren, als je iets van 11mm hebt, en je zit er 3mm boven of onder, dan is dat al bijna een 30% verschil.

• #23.853
Hoioi,

Een vraagje over de body fat caliper. Als ik minimaal kracht zet, dan beweegt dat rondje al richting de opening, maar als ik wat meer kracht zet, scheelt dat al gauw 1-3mm, en gaat het rondje er verder in.

Moet ik stoppen wanneer het rondje als het ware beweegt, of moet hij er echt 'in' landen? Want dat kan een best groot verschil in metingen opleveren, als je iets van 11mm hebt, en je zit er 3mm boven of onder, dan is dat al bijna een 30% verschil.

Ja is altijd lastig met deze dingen het rondje moet echt in de opening als deze erin zit dan stoppen met drukken.

Ja ik! Is de enigste creatine die echt werk voor mij! Echt top spul;)

vraagje..!!

Wanneer komt Xtreme Test weer binnen..

Alvast bedankt

Ondanks de staking van de pakketbezorgers kreeg ik vandaag zelfs mijn bestelling 3 uur eerder bezorgd.
Wel geleverd door een andere man dan diegene die normaal komt.

Hoe heb je dat weer geflikt Rene?
Of heb je je schoonvader erop uit gestuurd? haha

KOMPLIMENTEN VOOR DE GEWELDIGE SERVICE RENE

• #23.858
vraagje..!!

Wanneer komt Xtreme Test weer binnen..

Alvast bedankt

Ik denk na volgende week pas :o

Ondanks de staking van de pakketbezorgers kreeg ik vandaag zelfs mijn bestelling 3 uur eerder bezorgd. Wel geleverd door een andere man dan diegene die normaal komt.

Hoe heb je dat weer geflikt Rene?
Of heb je je schoonvader erop uit gestuurd? haha

KOMPLIMENTEN VOOR DE GEWELDIGE SERVICE RENE

goed om te horen! we hebben wel de shotgun ervoor van de muur moeten halen :p

En al iets bekend over de leveringsdatum van lean extreme?

• #23.860
Die komen volgens mij deze week, heb zoiets opgevangen.

Terug
Naar boven