Terror Mitchell
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 2m
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey rene! Net me bestelling binnen gekregen, maar ze zijn alleen de shakebaker en other brand sample vergeten in de doos te stoppen.
ben altijd tevreden met jullie service!Pfff, klote postnl.. Vanaf vanmorgen half 9 stond er al dat de chauffeur onderweg is hier naar toe. Zit nu nog steeds te wachten :\ Kan ik echt niet tegen. Durf het huis ook niet uit, want altijd als ik net weg ga, en 10 min later terug kom, ligt er toevallig net zo'n schijt kaartje dat hij net geweest is.
Maar aan XXL zal het niet liggenben altijd tevreden met jullie service!
hoe je niet constant thuis te zitten.Miss ff kijken naar 'hoelaat is de koerier in jouw wijk' op de postnl site?hoe je niet constant thuis te zitten.
Vanwege de afkorting is het niet mogelijk om te zoeken naar HDP, dus bij deze een vraag die wellicht al vaker is voorgekomen. Krijgen jullie nog HDP in het assortiment? Zo niet, wat was precies het probleem (niet genoeg vraag of problemen met het aanbod)? Ik kom via M.A.S.S. hierop en ik kan het online verder nergens (eenvoudig) vinden.
Pfff, klote postnl.. Vanaf vanmorgen half 9 stond er al dat de chauffeur onderweg is hier naar toe. Zit nu nog steeds te wachten :\ Kan ik echt niet tegen. Durf het huis ook niet uit, want altijd als ik net weg ga, en 10 min later terug kom, ligt er toevallig net zo'n schijt kaartje dat hij net geweest is.
Maar aan XXL zal het niet liggenben altijd tevreden met jullie service!

Miss ff kijken naar 'hoelaat is de koerier in jouw wijk' op de postnl site?hoe je niet constant thuis te zitten.
Miss ff kijken naar 'hoelaat is de koerier in jouw wijk' op de postnl site?hoe je niet constant thuis te zitten.
Maak een eigen account aan en ga dan naar mijnpakket.postnl.nl
Zo kan je specifiek zien in welke tijdsframe de postbode bij je thuis komt.
Mocht dit jou niet uitkomen, kan je zelf ook een aangepaste tijd en of datum invoeren.
Mijn hele dag verkloot door op die vent te gaan zitten wachten.
Shiiiit... Als ik dat eerder had gewetenMijn hele dag verkloot door op die vent te gaan zitten wachten.
Gelukkig komen er morgen, overmorgen en later nog een pakketje. Kan ik even oefenen met mijn nieuwe account op post nl![]()

APW nog niet binnen zag ik...gister toch maar bestelling geplaatst want eiwitjes zijn zo goed als op...![]()
Die komt vandaag verwachten we, is onderweg in ieder geval.

Okido dan bestel ik ze binnenkort wel een keer.
We zijn erg benieuwd naar de tanktops![]()

We krijgen een product met HDP erin verwerkt deze komt binnenkort. HDP los verkopen zagen we niet echt een markt in...
Waarom is de Energize veranderd?
Ik snap dat er steeds wordt gezocht naar ''betere'' producten maar zo'n beetje elk product wat ik goed vind dat verdwijnt en daar moet je weer meerdere producten voor terug kopen om te testen en hetzelfde te bereiken wat toch niet lukt.
Lijkt mij ook niet dat daar dat inmiddels verboden stofje in zat maar misschien heb ik het fout.
Ik vind ze mooi geworden, ik hoor het graag wat je er van vind!![]()
)