XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.881
Ik weet dat ik lastig ben, maar enige indicatie op welke termijn (enkele dagen, weken of maanden?) en wat voor soort product? Reactie mag ook via PM indien discretie is vereist.

Het wordt een puddingje :D

Waarom is de Energize veranderd?

Ik snap dat er steeds wordt gezocht naar ''betere'' producten maar zo'n beetje elk product wat ik goed vind dat verdwijnt en daar moet je weer meerdere producten voor terug kopen om te testen en hetzelfde te bereiken wat toch niet lukt.

Lijkt mij ook niet dat daar dat inmiddels verboden stofje in zat maar misschien heb ik het fout.

Oude Energize! zat voor zo ver ik weet wel DMAA in.
Kreeg er crash van ohne ende.

Ja is helaas verboden nu die stof... :o

zit nogsteeds te wachten tot lean extreme binnenkomt, ga em maar in de uk bestellen denk ik

Die is besteld en komt volgende week binnen hoor ik hier

Zijn idd erg mooi geworden en zitten goed (vrouw was ook erg tevreden met die van haar:))
Wordt weer reclame maken in de gym;)

Top thanks!

en met water ipv melk?

Kan zijn dat ik er overheen gekeken heb maar iemand al een foto van de voorkant van de Ribster tanktop? En zit zo'n stringer tanktop wel comfortabel als je nog niet lang traint?

• #23.889
  • #23.891
Alright, ik denk dat ik er morgen eentje bestel. Tientje is toch geen geld. Zal dan donderdag ook voor de anderen hier een foto van de tanktop plaatsen. ;)

Dan kan ook :D, materiaal is zeker van goede kwaliteit. Vergelijkbaar met die van GASP.

Gisteren jullie protein pudding besteld ...
Ben hem nu als dessert aan het nemen ... Heeeeeelll lekker!!!
Ik had er mijn twijfels over maar jullie hebben me overtroffen!
De vanille is heerlijk ;)

• #23.893
Ok die oh yeah in de weekaanbieding. Zalige lekkere shake. Deze ga ik bestellen se:)

Gister de Night Protein met aardbeismaak binnen gekregen. Smaak is goed, oplosbaarheid ook. Eiwitgehalte is ook super aangezien B&F lager zit met hun Micellar Casein.

Alleen ik merk wel dat mijn maag een beetje rommelt en ik gruwelijke scheten laat door de Night Protein. Hebben meer mensen hier last van? Of is het gewoon even wennen?

• #23.898
Gister de Night Protein met aardbeismaak binnen gekregen. Smaak is goed, oplosbaarheid ook. Eiwitgehalte is ook super aangezien B&F lager zit met hun Micellar Casein.

Alleen ik merk wel dat mijn maag een beetje rommelt en ik gruwelijke scheten laat door de Night Protein. Hebben meer mensen hier last van? Of is het gewoon even wennen?

Kan toch wel hoor van miscellar casein dat je maag even moet wennen.

Ik al wel. Heb deze vorige maand al eens besteld bij jullie. Is een aanrader. Smaakt bijna hetzelfde als syntha 6. Enkel smaakt deze nog frisser. Nogal verslavend;). Zelfs met water!

aha! :zuip:

Gewone en stringer tanktop zojuist besteld. Krijg ze dan vrijdag waarschijnlijk binnen. Zal maar een normale foto maken en niet van hoe 'ie zit want daar heb je bij mij nog niet zo veel aan, ben nog een beginner dus nog geen top fysiek haha.

• #23.900
Gewone en stringer tanktop zojuist besteld. Krijg ze dan vrijdag waarschijnlijk binnen. Zal maar een normale foto maken en niet van hoe 'ie zit want daar heb je bij mij nog niet zo veel aan, ben nog een beginner dus nog geen top fysiek haha.

ben benieuwd :p

Terug
Naar boven