AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

die pudding is echt een toppertje, ik heb de chocolade maar mmmmmmmmmm heerlijk

Gewone en stringer tanktop zojuist besteld. Krijg ze dan vrijdag waarschijnlijk binnen. Zal maar een normale foto maken en niet van hoe 'ie zit want daar heb je bij mij nog niet zo veel aan, ben nog een beginner dus nog geen top fysiek haha.

Welke zijn dan de stringers ? Gelijk welke ik neem, die dingen spannen ongelooflijk goed aan. Stringers horen behoorlijk los te zitten nee ?

Dat terzijde, ik kan die ribster dingen geweldig aanraden om mee te trainen. De zwarte zitten iets beter (strakker) dan de witte vind ik. Veel bewegingsvrijheid en geen last van al dat zweten omdat ze zo mooi passen. Ik heb er nu al 1 gewone, 2 witte ribsters en 3 zwarte ribsters :p Voor dat geld kan je echt niet missen voor quality trainingsgear.

En als er ooit echte stringers komen, dan wil ik die ook :p al wil ik daar wel eerste foto van zien op persoon waarvan de stats er bij staan, zoals ze op BB.com doen. Ongelooflijk moeilijk om stringers te vinden die goed passen.

Protein pudding gisteren getest en dit wordt echt de nieuwe dieetrevolutie :p Enkel HDP en eiwit, snel klaar en gaan vlot binnen (terwijl 1 portie toch al geweldig vult voor 240 kcal en 31g eiwitten). Als je nagaat wat dieetshakes doorgaans kosten, dan is de prijs ook behoorlijk ok vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.903
die pudding is echt een toppertje, ik heb de chocolade maar mmmmmmmmmm heerlijk

Goed om te horen :thumbs:

Welke zijn dan de stringers ? Gelijk welke ik neem, die dingen spannen ongelooflijk goed aan. Stringers horen behoorlijk los te zitten nee ?

Dat terzijde, ik kan die ribster dingen geweldig aanraden om mee te trainen. De zwarte zitten iets beter (strakker) dan de witte vind ik. Veel bewegingsvrijheid en geen last van al dat zweten omdat ze zo mooi passen. Ik heb er nu al 1 gewone, 2 witte ribsters en 3 zwarte ribsters :p Voor dat geld kan je echt niet missen voor quality trainingsgear.

En als er ooit echte stringers komen, dan wil ik die ook :p al wil ik daar wel eerste foto van zien op persoon waarvan de stats er bij staan, zoals ze op BB.com doen. Ongelooflijk moeilijk om stringers te vinden die goed passen.

Protein pudding gisteren getest en dit wordt echt de nieuwe dieetrevolutie :p Enkel HDP en eiwit, snel klaar en gaan vlot binnen (terwijl 1 portie toch al geweldig vult voor 240 kcal en 31g eiwitten). Als je nagaat wat dieetshakes doorgaans kosten, dan is de prijs ook behoorlijk ok vind ik.

Die echte losse stringers hebben we niet die hangen helemaal los aan je lichaam :D, de ribtanks hebben een andere rug net zoals stringertanks als het ware.

Broertje gisteren weer een bestelling geplaatst, deze keer heb ik de doos protein bars niet vergeten :cool:
Gelijk ieder maar een pot creashock besteld, kunnen we na de vakantie gelijk proberen.

• #23.905
kan je de pudding ook gewoon wat langer in de koelkast laten staan?
Een dag of 2 bedoel ik dan.

Gister de Night Protein met aardbeismaak binnen gekregen. Smaak is goed, oplosbaarheid ook. Eiwitgehalte is ook super aangezien B&F lager zit met hun Micellar Casein.

Alleen ik merk wel dat mijn maag een beetje rommelt en ik gruwelijke scheten laat door de Night Protein. Hebben meer mensen hier last van? Of is het gewoon even wennen?

Is gewoon even wennen geweest, heb er vandaag al bijna geen last meer van.:thumb:

Ja vandaar dat ik voor die van jullie heb gekozen. Kon eigenlijk geen MC met een hoger eiwitpercentage vinden bij andere webshops..

• #23.911
Ja vandaar dat ik voor die van jullie heb gekozen. Kon eigenlijk geen MC met een hoger eiwitpercentage vinden bij andere webshops..

De grondstof is vrij prijzig qua inkoop maar wij vonden deze het beste uit ons test komen vandaar ;)

Tanktops binnen gekregen!
Meteen even foto van de voorkant en achterkant gemaakt. Heb zelf een S besteld, ben 1.74 en 68kg en past perfect :)
TANKTOPS.png

• #23.915
Mooie tanktops inderdaad! Zal er binnenkort ook maar eens eentje gaan aanschaffen

• #23.917
:thumbs:

Thanx René....voor de moeite en vooral voor leuke tanktops, ieder was er blij mee. :D

Hier een van de betere fotos :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben benieuwd naar jullie mass gainer en de nieuwe pudding!

Terug
Naar boven