XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Metal_Wolf zei:
Zo weer ff voor 90 euries besteld :)

Eerste keer dat ik megagrow ga testen, ben benieuwd aangezien de reacties alleen maar positief zijn. Voor megagrow hoef ik niet zoals bij de whey een emmer te kopen of wel?

edit: Ik heb nog steeds geen bevestigingsmailtje gehad, stond dat 'ie binnen een paar seconden zou komen.

Megagrow is good shit :D.

Gisteravond een zak protein80 750gr chocolade en een zak protein80 750gr vanille besteld. Ben benieuwd wanneer ik het binnenkrijg en hoe de smaak is :meal:

Nog even een vraagje: als je betaalt via de Postbank, duurt het dan langer voordat XXL Nutrition het geld heeft ontvangen?

Ik heb woensdag met postbank.nl betaald en zojuist ontvangen :bow:

Ik heb ook woensdag met postbank betaald en om 9:15 ontvangen. Lekker snelle service :cool:

ik heb vandaag mega grow bestel en hoop het zo snel mogelijk te ontvangen

Gistermiddag whey besteld, vanmorgen binnen:)

er is nog niets van mijn rekening gehaald wanner kan ik deze bestelling verwachten

Vandaag whey getest, lost goed op. Zak is wel onhandig:D Smaakt goed(aardbei). Dus ik bestel zeker weer bij xxl nutrition!:)

jimi zei:
er is nog niets van mijn rekening gehaald wanner kan ik deze bestelling verwachten

ja wat heb je voor betaal wijzen ingevuld? als je eenmaligen machteging heb gedaan, dan krijg je het gewoon morgen, en dan schrijven ze het later deze week af.

jordy zei:
ja wat heb je voor betaal wijzen ingevuld? als je eenmaligen machteging heb gedaan, dan krijg je het gewoon morgen, en dan schrijven ze het later deze week af.

Bij XXL schrijven ze het supersnel van je rekening als je voor eenmalige machtiging gaat.
Maar heb de bestelling altijd binnen 2 dagen thuis!

BigMaus zei:
Bij XXL schrijven ze het supersnel van je rekening als je voor eenmalige machtiging gaat.
Maar heb de bestelling altijd binnen 2 dagen thuis!

eenmalige machteging is eerst, spullen krijgen, dan geld afschrijven 1-2 dagen later.

jordy zei:
thanks bro dan zal ik het wel vandaag krijgen

super wat een service heb het net ontvangen ga snel nog eens wat bij hun bestell aan service onbreekt niets

jimi zei:
super wat een service heb het net ontvangen ga snel nog eens wat bij hun bestell aan service onbreekt niets

ja sevice is wel oke, al vond ik het toen het nog door de ptt bezorgt werd sneller.

jordy zei:
ja sevice is wel oke, al vond ik het toen het nog door de ptt bezorgt werd sneller.

Sneller? Als ik het 's middags bestel heb ik het de volgende ochtend in huis. En wat gasten boven mij zo te lezen ook. Sneller ???

ja sneller idd, als ik bestel zeg vrijdag middag voor 5 uur, mag ik blij zijn als ik het op woensdag krijg, ptt kwam ook op zaterdag namelijk.

is al 2 keer gebeurt Brutez,

halo allemaal heb iemand een keer cell tech gebruikt????? werk het echt of is allemaal bulshit? wat vinden july ervan

Kijk in het suplementen topic
daar staan reviews

Terug
Naar boven