Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik vind 7,5 gram per dag de beste dosering met creatine. Nadeel kan zijn meer belasting voor de nieren, maar als je voldoende drinkt en voor de rest geen gekke dingen doet is daar niets aan de hand.

Ok bedankt, ben benieuwd wat je ervan vind. Laat graag eens weten.

Ik heb onderhand een paar bakjes op van de pudding in de smaak vanille. Het bevalt me erg goed, de smaak is erg lekker en daar ben ik blij om. Ik ga nu de chocolade smaak bestellen voor de variatie. Ik eet de pudding op dit moment s'ochtends op dagen dat ik niet train.

Kan ik de pudding ook s'avonds maken en de hele nacht in de koelkast zetten? Dan kan ik de pudding meteen s' ochtends eten als ik uit bed kom.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.122
Ik heb onderhand een paar bakjes op van de pudding in de smaak vanille. Het bevalt me erg goed, de smaak is erg lekker en daar ben ik blij om. Ik ga nu de chocolade smaak bestellen voor de variatie. Ik eet de pudding op dit moment s'ochtends op dagen dat ik niet train.

Kan ik de pudding ook s'avonds maken en de hele nacht in de koelkast zetten? Dan kan ik de pudding meteen s' ochtends eten als ik uit bed kom.

Goed om te horen! Je kan de pudding zeker een avond van te voren maken, dek deze dan wel even af anders wordt het misschien droog.

Goed om te horen! Je kan de pudding zeker een avond van te voren maken, dek deze dan wel even af anders wordt het misschien droog.

Prima. bakjes en dergelijke dek ik altijd als het de koelkast ingaat:)

Zojuist chocolade smaak besteld dus hopelijk bevalt die net zo goed. Gaan er nog meer smaken komen?

• #24.124
Prima. bakjes en dergelijke dek ik altijd als het de koelkast ingaat:)

Zojuist chocolade smaak besteld dus hopelijk bevalt die net zo goed. Gaan er nog meer smaken komen?

Ik verwacht niet dat er snel meer smaken komen, het is toch een product in een niche. Het product heeft wel veel potentie maar dan moeten we de dieet markt ermee op.

Ik verwacht niet dat er snel meer smaken komen, het is toch een product in een niche. Het product heeft wel veel potentie maar dan moeten we de dieet markt ermee op.

Zonde, kan ik hieruit opmaken dat het product niet zo hard loopt? Had zelf eigenlijk verwacht dat het goed zou verkopen omdat er weinig (lekkere) alternatieven zijn op de suplementen markt.

• #24.126
Zonde, kan ik hieruit opmaken dat het product niet zo hard loopt? Had zelf eigenlijk verwacht dat het goed zou verkopen omdat er weinig (lekkere) alternatieven zijn op de suplementen markt.

Het product vind ik prima verkopen, valt me helemaal niet tegen. Maar je kan het niet vergelijken met de omzet van de proteïnes.

Met een product zouden we een enorme markt kunnen aanboren als we ons meer op de niet trainende consument ermee zouden richten. Dit is iets waar we wel aan werken.

Het product vind ik prima verkopen, valt me helemaal niet tegen. Maar je kan het niet vergelijken met de omzet van de proteïnes.

Met een product zouden we een enorme markt kunnen aanboren als we ons meer op de niet trainende consument ermee zouden richten. Dit is iets waar we wel aan werken.

In verband met HDP dat in het product zit?

Rene, ligt het aan mij of is die citrulline malaat redelijk zuur? Ik neem momenteel dit en zonder de citrulline was het best lekker, nu lijkt het alsof ik in een napoleon snoepje eet :D

pre workout:
200mg caffeine
4g beta alanine
2g taurine
10g Essential Amino Stack
6g citrulline malaat
2.5g creatine (na training nog wat creatine)

(wat zijn jouw gedachten over deze samenstelling?)

Oeh ik zie dat de pistache delicious nu ook in de sample pack zit!

Ik zat al te twijfelen of ik dit keer delicious zou kopen, of een eiwit van een andere webshop. heb de 2de keuze gemaakt en ben niet blij :(

Slechte structuur van de whey ik word er letterlijk kotsmisselijk door. jammer Heb er nog wel wat kilo's van liggen helaas.

Volgende keer toch maar eens de delicious proberen :)

• #24.131
In verband met HDP dat in het product zit?

Inderdaad het heeft toch unieke eigenschappen en de smaak en structuur is prima. Maar het is een heel ander segment als we nu inzitten.

Rene, ligt het aan mij of is die citrulline malaat redelijk zuur? Ik neem momenteel dit en zonder de citrulline was het best lekker, nu lijkt het alsof ik in een napoleon snoepje eet :D

pre workout:
200mg caffeine
4g beta alanine
2g taurine
10g Essential Amino Stack
6g citrulline malaat
2.5g creatine (na training nog wat creatine)

(wat zijn jouw gedachten over deze samenstelling?)

Dat klopt inderdaad is rete zuur :o. de samenstelling is prima zo ziet er goed uit. train je er lekker op?

Oeh ik zie dat de pistache delicious nu ook in de sample pack zit!

Ik zat al te twijfelen of ik dit keer delicious zou kopen, of een eiwit van een andere webshop. heb de 2de keuze gemaakt en ben niet blij :(

Slechte structuur van de whey ik word er letterlijk kotsmisselijk door. jammer Heb er nog wel wat kilo's van liggen helaas.

Volgende keer toch maar eens de delicious proberen :)

O dat is minder dan, wat heb je gekocht als ik vragen mag en welke smaak?

Inderdaad het heeft toch unieke eigenschappen en de smaak en structuur is prima. Maar het is een heel ander segment als we nu inzitten.

Dat klopt inderdaad is rete zuur :o. de samenstelling is prima zo ziet er goed uit. train je er lekker op?

O dat is minder dan, wat heb je gekocht als ik vragen mag en welke smaak?

Trainingen gaan beter dan ooit. Heb zelden het gevoel dat het een slechte training was en mijn kracht gaat ook goed vooruit. De citrulline steekt er nog maar pas in, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Ik was aan het twijfelen tussen citrulline malaat en arginine (oa hierdoor), maar heb door een quote van robke gekozen voor citrulline

Vanaf vandaag een nieuwe rubriek in Rob zijn log ... wat heeft Rob gelezen tijdens het schijten?!
Geen studies, referenties of eender wat. Gewoon wat ik lees en mijn mening erover.

Arginine vs Citrulline

Arginine zou een logische keuze zijn gezien dat eigenlijk de stof is die je NO vergroot. Maar helaas pindakaas
is het niet de goede keuze. Arginine is qua beschikbaarheid voor het lichaam inferieur en word snel afgebroken
waardoor je eigenlijk maar 1/3 van je dosis ter beschikking hebt. Citrulline converteert naar Arginine en is daardoor
beter geschikt als NO product. Want de beschikbaarheid ligt +90% na conversie naar arginine. Het stelt ook verzuring
uit en heeft nog tal van andere voordelen ten op zichte van arginine. Dus? Laat je niet voor de gek houden door
PWO's en consoorten die hoog zijn in arginine. Het is een goedkopere stof dan citruline en eigenlijk niet meer dan
vulsel in je pot.

Wat is jouw mening hierover?

• #24.133
Trainingen gaan beter dan ooit. Heb zelden het gevoel dat het een slechte training was en mijn kracht gaat ook goed vooruit. De citrulline steekt er nog maar pas in, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Ik was aan het twijfelen tussen citrulline malaat en arginine (oa hierdoor), maar heb door een quote van robke gekozen voor citrulline

Wat is jouw mening hierover?

Citrruline is zeker in een goede dosering top. door knallen dan nu :wl:

Mooie weekaanbieding rene!
Ook net op het goeie moment, mijn night protein was bijna op :D

Rene, die XXL-sporttas, is die een beetje groot genoeg voor m'n sportspullen, aantal shakebekers en wat bakken voedsel? Zoek een tas die ik mee kan nemen naar m'n werk zodat ik meteen daarna kan gaan sporten.

• #24.137
Rene, die XXL-sporttas, is die een beetje groot genoeg voor m'n sportspullen, aantal shakebekers en wat bakken voedsel? Zoek een tas die ik mee kan nemen naar m'n werk zodat ik meteen daarna kan gaan sporten.

Ja dat moet zeker kunnen ik doe dat namelijk zelf ook met dezelfde tas :p. maar het is geen hele grote tas zoals je wel ziet bij voetbaltassen e.d.

Ja dat moet zeker kunnen ik doe dat namelijk zelf ook met dezelfde tas :p. maar het is geen hele grote tas zoals je wel ziet bij voetbaltassen e.d.

Neh voetbaltassen vind ik idd zo lomp, moet er wel beetje fatsoenlijk uitzien. Bestel 'm binnenkort wel een keer, anders moet ik er maar een tas bij meenemen als het niet past hehe. Thanks!

Vreemd, ik krijg van jullie Glucosamine ineens overal puisten in mijn gezicht. Terwijl ik dat bij andere merken Glucosamine nog nooit heb gehad.

Enig idee waar dat vandaan zou kunnen komen?

Laatst bewerkt:
  • #24.140
Vreemd, ik krijg van jullie Glucosamine ineens overal puisten in mijn gezicht. Terwijl ik dat bij andere merken Glucosamine nog nooit heb gehad.

Enig idee waar dat vandaan zou kunnen komen?

Ik heb geen idee... heb het ook nog nooit eerder gehoord moet ik zeggen. Weet je zeker dat het van de glucosamine komt?

Terug
Naar boven