AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vreemd, ik krijg van jullie Glucosamine ineens overal puisten in mijn gezicht. Terwijl ik dat bij andere merken Glucosamine nog nooit heb gehad.

Enig idee waar dat vandaan zou kunnen komen?

Voeding veranderd?
Ik krijg het van teveel zuivel (en gefrituurde rommel, maar dat hoort niet thuis in je dagelijkse schema :P)

Nee, heb niks anders gedaan dan normaal. Echt heel vreemd maar ik weet zeker dat het van de Glucosamine komt.:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.143
Nee, heb niks anders gedaan dan normaal. Echt heel vreemd maar ik weet zeker dat het van de Glucosamine komt.:(

Wij vinden het ook vreemd ik heb het nog nooit eerder gehoord dat iemand deze klachten heeft met welke glucosamine dan ook.

Vandaag de whey delicious sample pack binnengehad en de xxl eiwitreep.

Ik kon niet wachten dus heb als eerst de reep gegeten. wat een smaak! heerlijk :D

Daarna direct de sample uit de pack gezocht waarvoor ik eigenlijk deze bestelling had geplaatst 'pistachio' en het is een direct hit! wat een heerlijke smaak. een echte knaller!

Ik kan niet wachten om de rest te proeven.

Ik baal maar van 1 ding, en dat is dat ik nu pas de delicious ben gaan proberen. (het was voor mij altijd een geldkwestie namelijk) maar die paar euro's meer zijn het dan ook zeker waard :D

• #24.146

Ik kon niet wachten dus heb als eerst de reep gegeten. wat een smaak! heerlijk :D

Daarna direct de sample uit de pack gezocht waarvoor ik eigenlijk deze bestelling had geplaatst 'pistachio' en het is een direct hit! wat een heerlijke smaak. een echte knaller!

Ik baal maar van 1 ding, en dat is dat ik nu pas de delicious ben gaan proberen. (het was voor mij altijd een geldkwestie namelijk) maar die paar euro's meer zijn het dan ook zeker waard :D

Goed om te horen! die horen we regelmatig :D . het zou een mooi citaat zijn voor in mijn handtekening ;)

Die cappucino is goddelijk van smaak, samen met havermout, ow yeah :cool:

Ben je niet allergisch van iets?

Dan zou ik het van de andere merken Glucosamine ook moet hebben, en dat had ik niet. Vandaar dat ik het zo raar vind dat ik het bij deze wel heb. Nouja, ik wacht het wel even af misschien trekt het nog weg.

no offence maar enige reden waarom ik niet bij jullie bestel is omdat ik de site gewoon waardeloos in mekaar zit.

• #24.152
leuk om te horen!

Vaste klant erbij in ieder geval :D

:thumbs:

Die cappucino is goddelijk van smaak, samen met havermout, ow yeah :cool:

Of je maakt er ice coffee van :D

Als je van koude koffie drankjes houdt dan is deze super!

Dan zou ik het van de andere merken Glucosamine ook moet hebben, en dat had ik niet. Vandaar dat ik het zo raar vind dat ik het bij deze wel heb. Nouja, ik wacht het wel even af misschien trekt het nog weg.

ja laat even weten blijf het raar vinden maar alles kan dan realiseer ik me ook.

no offence maar enige reden waarom ik niet bij jullie bestel is omdat ik de site gewoon waardeloos in mekaar zit.

De site is verouderd, we werken al ruim een jaar aan de nieuwe site deze komt 23 september online is de planning. Het is compleet nieuw en wordt niets overgenomen uit de oude.

De weken na de live gang komen er nog een aantal extra opties op de site die al klaar liggen.

Kan je eigenlijk ervoor kiezen dat het pakje direct naar het postkantoor gaat?
Want vroeger kreeg ik een mail met het tijdstip van de levering en bij de laatste 2 bestellingen zeggen ze gewoon tussen 8u en 17u. En ik ga nu niet de hele dag thuis blijven en wachten. :lifter::)

• #24.154
Kan je eigenlijk ervoor kiezen dat het pakje direct naar het postkantoor gaat?
Want vroeger kreeg ik een mail met het tijdstip van de levering en bij de laatste 2 bestellingen zeggen ze gewoon tussen 8u en 17u. En ik ga nu niet de hele dag thuis blijven en wachten. :lifter::)

Nee dat kan helaas niet omdat het niet met Bpost komt. dat is inderdaad wel een heel ruim venster zeg. normaal moeten ze dat binnen een venster van 2 uur doen.

Wel komen er over een maand 500 pakketshops in Belgie waar je je pakket eventueel kan laten bezorgen. begin volgend jaar moeten dat er 800 zijn. de mogelijkheid komt er dus wel aan.

Nee dat kan helaas niet omdat het niet met Bpost komt. dat is inderdaad wel een heel ruim venster zeg. normaal moeten ze dat binnen een venster van 2 uur doen.

Wel komen er over een maand 500 pakketshops in Belgie waar je je pakket eventueel kan laten bezorgen. begin volgend jaar moeten dat er 800 zijn. de mogelijkheid komt er dus wel aan.

:thumbs:

Best René,

ik mix graag zelf mijn pre workout samen. Ik heb agmatine en citrulline staan als NO boosters. Mijn vraag is hoeveel ik van elk zal gebruiken. Ik dacht zelf aan de standaard dosering van 1g agmatine en 3g citrulline. Is dit teveel omdat ze elkaar aanvullen? Of kan het zelf nog hoger? Thanks

• #24.157
Best René,

ik mix graag zelf mijn pre workout samen. Ik heb agmatine en citrulline staan als NO boosters. Mijn vraag is hoeveel ik van elk zal gebruiken. Ik dacht zelf aan de standaard dosering van 1g agmatine en 3g citrulline. Is dit teveel omdat ze elkaar aanvullen? Of kan het zelf nog hoger? Thanks

Ik vind het een prima dosering en zou het zelf ook zo doen. Dan heb je van beide een volledige dosering. Het zal goed aan gaan voelen na een aantal dagen denk ik.

Hou me even op de hoogte.

Vind je die van body en fit zoveel beter? Ik bestel bij beide omwille van de prijs/product. Maar ik vind gemakkelijker mijn weg bij xxl.

• #24.159
Vind je die van body en fit zoveel beter? Ik bestel bij beide omwille van de prijs/product. Maar ik vind gemakkelijker mijn weg bij xxl.

Onze site vind ik wat lastig navigeren en je kan je zoek opdracht niet verfijnen maar met de nieuwe site wordt dat allemaal top :)

Onze site vind ik wat lastig navigeren en je kan je zoek opdracht niet verfijnen maar met de nieuwe site wordt dat allemaal top :)

Is niets mis mee met jullie site;) Ik vind deze net super in gebruik. Is inderdaad veel gemakkelijker in gebruik dan bij b&f. Ofwel moet hij ginder veranderd zijn tov vroeger zonder ik het weet want ik bestel der al jaren niet meer:D

Terug
Naar boven