Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Raden jullie nog supplementen aan bij scheenbeenvlies ontsteking/shin splints?

Ik zat zelf aan iets van Osteobolin-C, Super Cissus RX of Chondroitine te denken. Kan alleen nergens studies vinden dat het ook daadwerkelijk werkt. Vind het nogal prijzig om het zo op te gok te gaan proberen..

Momenteel gebruik ik al wel glucosamine.

Hey XXL,
Hoeveel caffeine zit er in unleash concentrated?

ik meen dat ik dat al ooit had gevraagd: 160mg/scoop

Jullie hebben PES!
Goed werk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.307

Ik zat zelf aan iets van Osteobolin-C, Super Cissus RX of Chondroitine te denken. Kan alleen nergens studies vinden dat het ook daadwerkelijk werkt. Vind het nogal prijzig om het zo op te gok te gaan proberen..

ik zou eens kijken naar Joint Support dat is de meest complete formule op dit moment. Probleem is dat het niet te zeggen is of het gaat helpen of niet. Maar we krijgen wel regelmatig blije mensen aan de telefoon.

Hey XXL,
Hoeveel caffeine zit er in unleash concentrated?

ik meen dat ik dat al ooit had gevraagd: 160mg/scoop

Het is 200mg per scoop, we hebben de dosering iets verhoogd en ook de hoeveelheid norcoclaurine. De pomegranate smaak heeft deze verhoging al op dit moment.

Jullie hebben PES!
Goed werk!

:wl: ja mooie toevoeging dat merk.

Heb zelf de nodige supplementen geprobeerd ivm blessure.

Glucosamine+chrondoitine: Deed niks bij mij. Gebruikt voor +-2,5 maand.

Daarnaast lijkt super cissus rx mij niet verstandig. Het cissus extract heeft een verdovende werking. Kans is dat je de blessure misschien erger maakt doordat je denkt dat de pijn weg is en je er weer tegen aan kan.

Weet iemand waar je van die (volgensmij zijn het) schuimrubberen vierkantjes haalt? sommige mensen gebruiken die ipv handschoenen in de gym.

bedankt

Ik zou niet weten wat je met grotere moet.. lijkt me zelfs erg lastig.

Nu ik erover na denk, inderdaad :P

Werkt dit net zo goed tegen dat schrijnen op je handen als die XXL handschoenen? Daar kreeg ik namelijk beetje zwarte handen van en een soort uitslag van het zweet daar. Daarna kocht ik andere handschoenen bij Perry maar die waren zeer slecht en nu al kapot?

Dus dit lijkt me een heel goed alternatief als ook nog eens je grip verbeterd

edit: besteld :D

Laatst bewerkt:
  • #24.314
Nu ik erover na denk, inderdaad :P

Werkt dit net zo goed tegen dat schrijnen op je handen als die XXL handschoenen? Daar kreeg ik namelijk beetje zwarte handen van en een soort uitslag van het zweet daar. Daarna kocht ik andere handschoenen bij Perry maar die waren zeer slecht en nu al kapot?

Dus dit lijkt me een heel goed alternatief als ook nog eens je grip verbeterd

Ik vind ze vele malen fijner in gebruik dan handschoenen. Je hebt meer grip en krijgt geen zere handen met een rug training bijvoorbeeld.

Renee, wanneer komen ze weer binnen.
Heerlijke tussendoortjes
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #24.317
Gelukkig maar, anders zou ik geneigd zijn om foute snacks tussendoor te eten en dat wil je echt niet op je geweten hebben.
Ik hou het nauwlettend in de gaten.
Thanks.

• #24.319
Je hebt je aan je woord gehouden Rene, ze zijn weer voorradig.
Gelijk maar 2 doosjes inslaan. Ik ben weer tevreden :)

Terug
Naar boven