- Waardering
- 194
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JaSz zei:5 euro extra
ik doe niet aan eenmalige machtigingen
en als ik via rekening over stort en ze sturen het dan niet op is je geld weg
dus ik doe het altijd via rembours ik weet wel dat ze het wel opsturen maar tog

Mega Grow van XXL Nutrition - slechts € 39,50
Creatine Monohydraat, L-Glutamine, Taurine, BCAA’s, Vitaminen en Mineralen in één product.
Mega Grow is speciaal ontwikkeld om snel droge spiermassa op te kunnen bouwen. Dit is het ultieme supplement om je lichaam mee te voeden na de training. Je spieren krijgen precies die voedingstoffen die ze op dat moment nodig hebben. Hierdoor wordt spierafbraak voorkomen en spiergroei gestimuleerd.
»Bestel Mega Grow nu en verbeter je herstel en groei
-VipeR- zei:iemand ervaring met MegaGrow? staat namelijk op nr3 meest verkocht onder 2500gr whey en shakebaker op de site van xxl

JaSz zei:de whey mixt goed alleen die vanille smaakt echt naar vanille gelukkig niet te zoet de chocolade is wel zoet vind ik... maar die is overdag wel lekker denk ik maar ssochtends vroeg op de lege maag niet echt
. Aardbei vindt ik persoonlijk wat minder en chocolade heb ik nog niet geprobreerd. 
Fijn dat XXLNutrition ook aan het milieu denkt eigenlijk, ok misschien eerst de kosten, maar toch netjes.hardgainers zei:Ze hebben ook emmers. Bestel je 1 keer en vul je dan steeds bij![]()
-VipeR- zei:iemand ervaring met MegaGrow? staat namelijk op nr3 meest verkocht onder 2500gr whey en shakebaker op de site van xxl
been there done thatBigMaus zei: