AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Cell Tech(neem aan dat je de Creatine van MuscleTech bedoeld?) is behoorlijk prijzig, maar de meeste reacties erop zijn wel positief.

Hoe zit het met verzending naar België? Geeft dat eventuele problemen ??

vandaag bestellingje gedaan bij xxl betaalwijze rembours?? vanmorgen om 10 uur besteld heb ik het dan ook morgen ochtend in huis???

miss wel of miss niet ;) ik kan het je niet vertellen, maar ja als je het morgen niet krijgt dan de dag erna, maar waarom rembours? kost 4,5 euro extra toch?

5 euro extra

ik doe niet aan eenmalige machtigingen
en als ik via rekening over stort en ze sturen het dan niet op is je geld weg
dus ik doe het altijd via rembours ik weet wel dat ze het wel opsturen maar tog

nee want eenmaligen machtiging kan je ook terug draaien binnen 8 dagen als ik me niet vergis, en dan komt er nog bij dat het een sponsor van het board is, dus dat zou geen slimme zet zijn.

das waar iemand ervaring met rembours?

Heb Mega Grow bestelt via eenmalige machtiging, volgende middag binnen, top!

JaSz zei:
5 euro extra

ik doe niet aan eenmalige machtigingen
en als ik via rekening over stort en ze sturen het dan niet op is je geld weg
dus ik doe het altijd via rembours ik weet wel dat ze het wel opsturen maar tog

Ik bestel altijd met een eenmalige machtiging bij XXL, ik heb altijd spullen gehad. Prima service, meestal volgende dag al in huis, prima producten :thumbup: :D

Binnenkort heb ik wel weer wat spulletjes nodig :D

gister besteld vandaag geweest maar was naar me werk.. dan zullen ze morgen wel weer komen neem ik aan maar dan ben ik vrij dat scheelt...

ik heb het binnen netjes op tijd goede sevice TOP hoor XXL

Ach tuurlijk man.
Gewoon eenmalige machtiging, dat gaat altijd goed.

Ik ook, zondagavond besteld, dinsdag morgen binnen :)
Ben tot nu toe wel tevreden al valt vanille mij tegen, maar dat ligt meer aan de smaak vanille dan de whey :P

iemand ervaring met MegaGrow? staat namelijk op nr3 meest verkocht onder 2500gr whey en shakebaker op de site van xxl

Mega Grow van XXL Nutrition - slechts € 39,50

Creatine Monohydraat, L-Glutamine, Taurine, BCAA’s, Vitaminen en Mineralen in één product.

Mega Grow is speciaal ontwikkeld om snel droge spiermassa op te kunnen bouwen. Dit is het ultieme supplement om je lichaam mee te voeden na de training. Je spieren krijgen precies die voedingstoffen die ze op dat moment nodig hebben. Hierdoor wordt spierafbraak voorkomen en spiergroei gestimuleerd.

»Bestel Mega Grow nu en verbeter je herstel en groei

Laatst bewerkt:
de whey mixt goed alleen die vanille smaakt echt naar vanille gelukkig niet te zoet de chocolade is wel zoet vind ik... maar die is overdag wel lekker denk ik maar ssochtends vroeg op de lege maag niet echt

-VipeR- zei:
iemand ervaring met MegaGrow? staat namelijk op nr3 meest verkocht onder 2500gr whey en shakebaker op de site van xxl

Kijk eens hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=36098 :D

JaSz zei:
de whey mixt goed alleen die vanille smaakt echt naar vanille gelukkig niet te zoet de chocolade is wel zoet vind ik... maar die is overdag wel lekker denk ik maar ssochtends vroeg op de lege maag niet echt

Die vanille smaak lekkaa lekkaa :D. Aardbei vindt ik persoonlijk wat minder en chocolade heb ik nog niet geprobreerd. :)

idd, vanielle is lekker en aardbei is vies :p en chocolade niet geprobeert, mja als ik straks weer whey bestel, vanielle only :P

hardgainers zei:
Ze hebben ook emmers. Bestel je 1 keer en vul je dan steeds bij ;)
Fijn dat XXLNutrition ook aan het milieu denkt eigenlijk, ok misschien eerst de kosten, maar toch netjes. :thumb:

Terug
Naar boven