Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Jullie concurrent heeft protein water in zijn assortiment. Ik hoop niet dat jullie ooit aan deze flauwekul mee gaan doen haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.482
Jullie concurrent heeft protein water in zijn assortiment. Ik hoop niet dat jullie ooit aan deze flauwekul mee gaan doen haha

nou ik moet dit keer toch zeggen dat ook zoiets krijgen :p

We krijgen wel een formule met 15 gram eiwit (uit whey isolaat) per flesje en geen 10 gram eiwit zoals B&F.

Er is vraag vanuit de sportscholen naar een drankje als deze dus hebben we daar gehoor aangegeven. Ik heb dit eerder nooit toegevoegd omdat de eiwitten dan niet uit whey kwamen maar andere eiwitbronnen. Sinds kort is het echter mogelijk om hier whey isolaat voor te gebruiken.

Laatst bewerkt:
Ik wil graag ook de overstap maken van BenF naar XXL na alle commotie. Ik bestelde altijd Whey perfection nou zit ik een beetje te twijfelen of ik de Whey delicous moet nemen of de Perfect whey protein. Ik bestelde altijd 4.5 kilo dus ik neig naar Perfect whey protein. Maar zijn er nog daadwerkelijk grote verschillen want die zit er namelijk wel in de prijs.

• #27.485
Ik wil graag ook de overstap maken van BenF naar XXL na alle commotie. Ik bestelde altijd Whey perfection nou zit ik een beetje te twijfelen of ik de Whey delicous moet nemen of de Perfect whey protein. Ik bestelde altijd 4.5 kilo dus ik neig naar Perfect whey protein. Maar zijn er nog daadwerkelijk grote verschillen want die zit er namelijk wel in de prijs.

Vergelijkbaar is perfect whey protein (met de voedingswaarden die WP hoort te hebben), whey delicious bevat iets meer eiwit. Zelf zou ik voor perfect whey protein gaan, prima product voor een nette prijs.

L;p2G142212/02 B en als dat hem niet is laat dan maar hahaha :p
Toch bedankt voor de moeite dan.

Ja dat is 'm, kijk er morgen even naar als ik weer op de zaak ben. Zit nu lekker thuis ;)

Bedankt voor de korting Rene 382850

Bestelling net binnen, ben 100% tevreden! :D

Top service Top prijzen en Top levering, dikke plus voor xxl!

overstap naar xxl is voor mij definitief :D

Ik weet zeker dat het laatste dagen/weken een groot feest is op het hoofdkantoor van XXL :p!

• #27.491
Bestelling net binnen, ben 100% tevreden! :D

Top service Top prijzen en Top levering, dikke plus voor xxl!

overstap naar xxl is voor mij definitief :D

thanks, goed om te horen dat je tevreden bent.

Ik weet zeker dat het laatste dagen/weken een groot feest is op het hoofdkantoor van XXL :p!

tjaa feest.. we zijn blij dat het uitgekomen is maar het zet je ook te denken dat je al jaren een oneerlijke concurrentiestrijd hebt moeten voeren. Wij zijn gewoon wel gegroeid elk jaar en ik maak me verder ook niet druk maar ik ken veel bedrijven die bijna kapot zijn of veel klanten kwijt zijn. Ik heb begrepen dat een aantal van deze bedrijven samen een rechtszaak aan het voorbereiden zijn en dat er oude batches zijn "veiliggesteld" . Of ze dit ook doorzetten dat weet ik verder niet. Ik ga me daar verder ook niet in mengen omdat ik sowieso niets aan zou nemen van die club uit Heerveen, mogelijk aan een goed doel schenken zou nog wel een optie zijn :p

Ik had vorig jaar een voucher van je ontvangen :wave2:

aha ja weet het weer toen had besteld zonder te code te gebruiken ;)

Merken jullie eigenlijk een significante stijging in bestellingen sinds de B&F crisis?

• #27.495
Merken jullie eigenlijk een significante stijging in bestellingen sinds de B&F crisis?

Het is drukker als ik had verwacht dat zal zeker ook komen door deze hele affaire.

We krijgen veel positieve reacties van klanten over de smaak van de whey en dat mensen geen last meer hebben van spijsverteringsproblemen of een opgeblazen gevoel. Dus daar zijn we heel blij mee :)

Zou DBB dan zo een groot aandeel in hun omzet zijn (van B&F)?

Veel leden hier (mijzelf uitgesloten) bevinden zich diep in het hele BB wereldje. Hierin zal het feit dat B&F de boel stelselmatig heeft opgelicht vast en zeker ten sprake komen en zich zo als een lopend vuurtje verspreiden. XXL is altijd het go-to alternatief geweest, echter was dit net iets duurder (we weten inmiddels waarom) dan B&F en kozen veel mensen dus voor B&F. De meerderheid zal waarschijnlijk overstappen naar XXL vermoed ik zo.

ik weet nog dat ik inderdaad een opgeblazen gevoel had toen een hele tijd terug kreeg ik een sample van whey perfection deze mengde ik met melk, meteen opgeblazen time to poo.

• #27.498
Zou DBB dan zo een groot aandeel in hun omzet zijn (van B&F)?

Dat denk ik niet daarom maakt het ze denk ik ook niet zoveel uit wat hier gebeurt. Zijn wel deels groot geworden door DBB maar ze hebben jullie niet meer nodig nu ;)

Ik heb DBB altijd belangrijk gevonden en zit al 10 jaar op DBB onderhand :cool:. Het mooie aan DBB is dat je veel feedback krijgt over je producten en mensen meer kennis hebben dan gemiddelde klanten. Niemand heeft hier een blad voor de mond.

Wij hebben veel te danken aan DBB en dat zal ik ook nooit vergeten.

Verder richten wij ons toch meer op de fanatieke sporter die wat meer kennis over supplementen heeft, hopelijk komt een deel van die groep bij ons terecht dan ben ik tevreden.

Hoe lang is de vitamine D3 en multivitamine houdbaar die nu in de aanbieding zijn? Dan kan ik er rekening mee houden hoe 'groot' ik ga inkopen :P
Dit betekent dan nu ook de definitieve overstap naar XXL. Had mijn eiwitten en creatine al bij jullie maar vertrouw nu dat hele B&F niet meer dus vitamines vanaf nu ook bij jullie :D

En nog een vraag, zag dat de redline white heat weer in assortiment is. Is dit dezelfde versie als wat een maand of 2/3 terug werd verkocht door jullie?

Laatst bewerkt:
Ik vertrouw zelf de drinkbus van b&f niet meer...

Terug
Naar boven