Matthewb
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie concurrent heeft protein water in zijn assortiment. Ik hoop niet dat jullie ooit aan deze flauwekul mee gaan doen haha

Dat is het NUT registratie nummer in Brussel, batch staat ergens op de pot geprint.

Ik wil graag ook de overstap maken van BenF naar XXL na alle commotie. Ik bestelde altijd Whey perfection nou zit ik een beetje te twijfelen of ik de Whey delicous moet nemen of de Perfect whey protein. Ik bestelde altijd 4.5 kilo dus ik neig naar Perfect whey protein. Maar zijn er nog daadwerkelijk grote verschillen want die zit er namelijk wel in de prijs.
L;p2G142212/02 B en als dat hem niet is laat dan maar hahaha
Toch bedankt voor de moeite dan.

Bestelling net binnen, ben 100% tevreden!![]()
Top service Top prijzen en Top levering, dikke plus voor xxl!
overstap naar xxl is voor mij definitief![]()
Ik weet zeker dat het laatste dagen/weken een groot feest is op het hoofdkantoor van XXL!

Merken jullie eigenlijk een significante stijging in bestellingen sinds de B&F crisis?
Merken jullie eigenlijk een significante stijging in bestellingen sinds de B&F crisis?

Zou DBB dan zo een groot aandeel in hun omzet zijn (van B&F)?
Zou DBB dan zo een groot aandeel in hun omzet zijn (van B&F)?

. Het mooie aan DBB is dat je veel feedback krijgt over je producten en mensen meer kennis hebben dan gemiddelde klanten. Niemand heeft hier een blad voor de mond.