Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kreeg ik net mijn 2 potten Whey binnen, in mijn enthousiasme de potten meteen overgeschonken in de oude emmers van Body en fitshop (ja echt, schept toch wat makkelijker). Zie ik opeens dat mijn whey (1 van de 2 potten) wel heel wit is voor 'chocola'....bleek dus cookies en cream te zijn...wat ik niet te drinken vind.

Is hier nog wat mee te doen behalve opdrinken? Gezien ik de pot al open heb gemaakt...

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.523
Kreeg ik net mijn 2 potten Whey binnen, in mijn enthousiasme de potten meteen overgeschonken in de oude emmers van Body en fitshop (ja echt, schept toch wat makkelijker). Zie ik opeens dat mijn whey (1 van de 2 potten) wel heel wit is voor 'chocola'....bleek dus cookies en cream te zijn...wat ik niet te drinken vind.

Is hier nog wat mee te doen behalve opdrinken? Gezien ik de pot al open heb gemaakt...

mail me even je bestelnummer als je wilt, rene@xxlnutrition.nl

Hebben jullie ook Waxy maize in naturel smaak? Ik wil wil namelijk als post workout nemen samen met whey. Ik zie nu alleen Lemon op jullie website staan.

• #27.527
En opeens was mijn whey isolaat op, snel weer nieuwe besteld, ben benieuwd naar de SteviaVanille.
383321

• #27.529
En opeens was mijn whey isolaat op, snel weer nieuwe besteld, ben benieuwd naar de SteviaVanille.
383321

thx!

ik vind die wat bitter door de stevia, maar we verkopen er vrij veel en ook steeds aan dezelfde mensen dus hij zal wel bevallen :p

• #27.531
Zojuist netjes afgehandeld.

Na vroeger jaren bij XXL besteld te hebben, overgestapt naar Body en fit (money rules), maar na al deze oplichting praktijken van body en fitshop ben ik weer terug bij XXL en is BF-shop uit de bookmarks :D

Welkom terug en alles weer opgelost ;)

Voor mijn verjaardag al Whey delicious sample pakketje gevraagd en de proteine pancakes. :D

Hebben jullie ook Waxy maize in naturel smaak? Ik wil wil namelijk als post workout nemen samen met whey. Ik zie nu alleen Lemon op jullie website staan.

Ik drink hem ook samen met whey delicious choco caramel. Is niet super lekker maar ook niet vies.

Hallo Rene,

Weet je toevallig van welk dier de gelatine afkomstig is van Swanson Vitamin D3?

van een varken.

groetjes killy.

Is er nog nieuws over jullie koeltassen? :D

Gaan jullie ook ooit rice powder verkopen? Kocht ik eerst bij b&f ,maar wil daar niet meer bestellen, en mn darmen houden niet zo van havermout/oats.

Zie dat je er mee bezig bent René. Hou ons op de hoogte :p

Havermout/brinta is a no go voor mij... Laat ons zeggen dat dat zeer slecht word opgenomen door mijn lichaam :D

Terug
Naar boven