MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.501
Hoe lang is de vitamine D3 en multivitamine houdbaar die nu in de aanbieding zijn? Dan kan ik er rekening mee houden hoe 'groot' ik ga inkopen :P
Dit betekent dan nu ook de definitieve overstap naar XXL. Had mijn eiwitten en creatine al bij jullie maar vertrouw nu dat hele B&F niet meer dus vitamines vanaf nu ook bij jullie :D

En nog een vraag, zag dat de redline white heat weer in assortiment is. Is dit dezelfde versie als wat een maand of 2/3 terug werd verkocht door jullie?

Goed om te horen, welkom :) D3 is tot einde van dit jaar en multivit tot ergens in 2017. Volgens mij is dit nog steeds dezelfde versie (niet 100% zeker). De ingrediënten staan op onze site.

Ik vertrouw zelf de drinkbus van b&f niet meer...

Ik zou er ook niet mee gezien willen worden :p

Goed om te horen, welkom :) D3 is tot einde van dit jaar en multivit tot ergens in 2017. Volgens mij is dit nog steeds dezelfde versie (niet 100% zeker). De ingrediënten staan op onze site.

Bedankt!
En nu ik toch bezig ben met vragen, enig idee wanneer jullie wrist wraps weer binnenkomen? Als dat is voor de weekaanbieding afloopt wacht ik even met bestellen.

• #27.504
Bedankt!
En nu ik toch bezig ben met vragen, enig idee wanneer jullie wrist wraps weer binnenkomen? Als dat is voor de weekaanbieding afloopt wacht ik even met bestellen.

Zijn besteld maar duurt nog even. Ze worden wel van een betere kwaliteit dan de oude dus dan is wel weer goed niets.

Nu even trainen mannen :wl:

nou ik moet dit keer toch zeggen dat ook zoiets krijgen [emoji14]

We krijgen wel een formule met 15 gram eiwit (uit whey isolaat) per flesje en geen 10 gram eiwit zoals B&F.

Er is vraag vanuit de sportscholen naar een drankje als deze dus hebben we daar gehoor aangegeven. Ik heb dit eerder nooit toegevoegd omdat de eiwitten dan niet uit whey kwamen maar andere eiwitbronnen. Sinds kort is het echter mogelijk om hier whey isolaat voor te gebruiken.

Ik vind het raar dat sportscholen dan zulke drankjes verkopen. Zullen ze zeker dan deze drankjes verkopen voor na de training, want volgensmij is het innemen van eiwit tijdens de training niet zo belangrijk. Mij lijkt het aanvullen van vocht en koolhydraten dan veel belangrijker.

Of is dit een mythe?

Ps: alsnog beter dan b en f, Door er 5 gram extra eiwitten in te doen ^^

Ik vind het raar dat sportscholen dan zulke drankjes verkopen. Zullen ze zeker dan deze drankjes verkopen voor na de training, want volgensmij is het innemen van eiwit tijdens de training niet zo belangrijk. Mij lijkt het aanvullen van vocht en koolhydraten dan veel belangrijker.

Of is dit een mythe?

Maak daar maar 7 gram extra eiwitten van

• #27.507

Of is dit een mythe?

Eiwitten tijdens de training kan prima hoor. Het is qua samenstelling geen slecht drankje, deze komt binnenkort op onze site.

Vandaag weer nieuwe bestelling geplaatst, Whey delicious banaan. spannend had voorheen altijd cocos.
En een nieuwe bus MG, green apple, heerlijk spul! 383087

• #27.511
Gaan jullie ook ooit rice powder verkopen? Kocht ik eerst bij b&f ,maar wil daar niet meer bestellen, en mn darmen houden niet zo van havermout/oats.

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, kan dit kloppen?

Je bestelnummer is: 382755

Die krijg je normaal pas als de volgende batch de deur uitgaat, dat zal dus straks rond 17 u zijn (aangezien ik denk dat je niet voor 17 u besteld hebt vandaag?)

• #27.515
Gaan jullie ook ooit rice powder verkopen? Kocht ik eerst bij b&f ,maar wil daar niet meer bestellen, en mn darmen houden niet zo van havermout/oats.

Ik ga er eens achteraan.

Nee die hoor je wel te hebben, zit deze in je spambox? of heb je mogelijk een verkeerd emailadres ingevuld. Had je wel een bestelbevestiging?

Hallo René, enig idee wanneer de whey delicious chocola weer op voorraad komt?

• #27.517
Hallo René, enig idee wanneer de whey delicious chocola weer op voorraad komt?

Ik verwacht deze volgende week weer, alles is eruit gevlogen hier dus we moeten even opschalen met de productie. Dat is eenmalig nu even zo maar dan houden we er rekening mee.

Ik ga er eens achteraan. Nee die hoor je wel te hebben, zit deze in je spambox? of heb je mogelijk een verkeerd emailadres ingevuld. Had je wel een bestelbevestiging?

Had wel de bestelbevestiging. Kreeg nu ook een mail dat ik mijn pakketje na 16.00 op kon halen, maar nooit een verzendbevestiging ontvangen. Vreemd, maar prima zo.

• #27.519
Net wat vitamines en tas besteld

gr Ralf Bart Ilco

Terug
Naar boven