aceta
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie dat je er mee bezig bent René. Hou ons op de hoogte
Havermout/brinta is a no go voor mij... Laat ons zeggen dat dat zeer slecht word opgenomen door mijn lichaam![]()

Is er nog geproefd van de whey delicious appeltaart?![]()

Havermout in combo met cafeine/pre workout---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ---------- Dat is echt een aanrader
![]()

Voor zoetigheid moet je bij de concurrent zijn

Is er nog geproefd van de whey delicious appeltaart?![]()
Die vitamine D tabletten van jullie zijn ziek lekker
Is het ook zo dat als je er meer neemt dan één het ook voordeliger kan werken? (Heb al tijden geen Vit D gesupplementeerd, en kom ook niet bijster veel buiten)
in de winter dan welteverstaan.Van Rijstpoeder heb ik meerdere samples opgevraagd daar blijken nogal wat verschillende soorten en kwaliteiten in te zijn, kom hier z.s.m op terug.
, Want als dat shitty rijstpoeder is stop ik er mee hoor....Dosering altijd even aanpassen aan je persoonlijke wensen. Ben benieuwd wat je van de whey vind.

Van Rijstpoeder heb ik meerdere samples opgevraagd daar blijken nogal wat verschillende soorten en kwaliteiten in te zijn, kom hier z.s.m op terug.
Heel goed teken dit. Dat zou helemaal exit B&F betekenen....

Bedankt dat jullie mijn bestelling in een Oh Yeah doos verstuurd hebben, nu moet ik die volgende keer erbij bestellen van m'n vriendin![]()

explain....
Heb deze van de "andere" ,neen ik vloek niet in de kerk, Want als dat shitty rijstpoeder is stop ik er mee hoor....
Kan je dit eigenlijk ook vinden in de gewone winkel of groothandel?
Delicious ondertussen getest (pistache en cookies & cream). Topper qua smaak.
Het verschil met die van B&F qua zoete smaak is extreem. Ik gebruik jullie 30gr sample met een halve liter water en dat is voor mij qua smaak perfect. Net dat tikkeltje zoet, maar toch voornamelijk de smaak.
Als ik 30gr Whey Perfection gebruik bij een halve liter water, lijkt het net alsof ik de suikerfabriek van Tienen aan het opdrinken ben, zo zoet.
Ik kan je bij deze al meegeven dat ik nooit nog Whey van B&F koop. Binnenkort mag je dus een bestelling van jullie Whey verwachten (eerst de andere smaken testen)![]()

Bedankt dat jullie mijn bestelling in een Oh Yeah doos verstuurd hebben, nu moet ik die volgende keer erbij bestellen van m'n vriendin![]()

Een doos waar Oh Yeah bars in hebben gezeten. Staat heel groot Oh Yeah en de chocolate en caramel op, dus ze was zwaar teleurgesteld toen er whey en creatine uit kwam
Die vitamine D tabletten van jullie zijn ziek lekker
Is het ook zo dat als je er meer neemt dan één het ook voordeliger kan werken? (Heb al tijden geen Vit D gesupplementeerd, en kom ook niet bijster veel buiten)
Lekker in de zin van? Zijn toch gewoon slikbate capules of zuigtabletten?
de opname is beter omdat het al in de mond/slokdarm gebeurt.zijn zuig / kauwtabletjes met een FUCKING LEKKER smaakjede opname is beter omdat het al in de mond/slokdarm gebeurt.
zijn zuig / kauwtabletjes met een smaakjede opname is beter omdat het al in de mond/slokdarm gebeurt.