XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Moet binnenkort ook nog wat hydro whey bestellen want de laatste 5 kilo is er bijna vandoor :eek:

Yes! Oats is 1 kilo verpakking! Dan hoef ik die niet meer bij BF te bestellen.

Bijna... rice powder en hydro whey. Zo 2 shakes/dag + scoop na trainen.

Ga denk ik ook maar voor de whey en casein overstappen naar XXL :)

Wanneer is het sample pack voor Whey Delicious weer op voorraad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.950
Ga denk ik ook maar voor de whey en casein overstappen naar XXL :)

Wanneer is het sample pack voor Whey Delicious weer op voorraad?

Goed om te horen! Sample Packs komen morgen heb ik net gezien in de email. Hoe laat ze geleverd worden weet ik niet maar stel even de emailreminder in op de site bij het product.

Hoi xxl,

Wanneer hebben jullie de protein puddings samples weer op voorraad? :)

Zojuits de Isolaat en Vitamine D3 binnen. Heerlijk klein en zo weg!
Banaan isolaat aan moeten wennen, vind het alles behalve naar banaan smaken. Maar dat kan ook komen omdat ik alleen de zoete banaan van B&F ken.
Smaak is goed genoeg om er 2,5KG van weg te tikken over een bepaalde tijd

Hier even op terug te komen. Hoe vaker je hem neemt, hoe meer de smaak begint te wennen, hoe lekkerder die word. Thanks! :D

Zojuist mijn eerste bestelling bij jullie geplaatst. Ik ben benieuwd hoe de Whey Delicious smaakt :D

• #27.955
Hoi xxl,

Wanneer hebben jullie de protein puddings samples weer op voorraad? :)

Dat duurt denk ik nog zeker twee weken.

Zojuist mijn eerste bestelling bij jullie geplaatst. Ik ben benieuwd hoe de Whey Delicious smaakt :D

Ik hoor het graag!

Ik zoek alpha lipoic acid, nu zie ik dat jullie er 2 hebben:

kun je mij misschien vertellen welk soort ala dit is? R-ALA/S-ALA, een mix?
Ik zoek het liefst Na-R-ALA, maar een mix voldoet evt ook.

Alvast bedankt :D

Ik heb geen flauw idee, ik moet dat even gaan nazoeken

Hoi.

Ik gebruik momenteel Unleash concentrated voor de training en Mega Grow voor daarna. Ik wil Mega Grow vervangen door Advanced Post Workout of Whey Delicious, welke van de 2 is aan te raden? Ik train voor spieropbouw en vetverlies.

• #27.958
Ik zoek alpha lipoic acid, nu zie ik dat jullie er 2 hebben:

kun je mij misschien vertellen welk soort ala dit is? R-ALA/S-ALA, een mix?
Ik zoek het liefst Na-R-ALA, maar een mix voldoet evt ook.

Alvast bedankt :D

Het staat helaas niet op de verpakkingen :dunno:

Hoi.

Ik gebruik momenteel Unleash concentrated voor de training en Mega Grow voor daarna. Ik wil Mega Grow vervangen door Advanced Post Workout of Whey Delicious, welke van de 2 is aan te raden? Ik train voor spieropbouw en vetverlies.

APWO is echt de top, ik zou in jouw geval geen 70gram maar 50gram nemen na de training.

He Rene,

Komen er nog andere smaken Roid Rage? Ik hoor goede reacties op deze pre maar ben allergisch voor rode/zwarte bessen dus ik neem liever de gok niet met de smaak Zwarte Bes. Beetje uitslag van beta-alanine is niet erg maar hoef niet extra vanwege de besjes :D

Mocht die er niet op korte termijn komen, heb je dan een andere aanrader in de zelfde prijs category?
Alvast bedankt

Terug
Naar boven