Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.961
Oke thanks, waarom 50 gr ipv 70?

Omdat je ook aangaf vet te willen verliezen.

He Rene,

Komen er nog andere smaken Roid Rage? Ik hoor goede reacties op deze pre maar ben allergisch voor rode/zwarte bessen dus ik neem liever de gok niet met de smaak Zwarte Bes. Beetje uitslag van beta-alanine is niet erg maar hoef niet extra vanwege de besjes :D

Mocht die er niet op korte termijn komen, heb je dan een andere aanrader in de zelfde prijs category?
Alvast bedankt

We krijgen op korte termijn geen extra smaken, op dit moment is VPX Redline of C4 een aanrader en deze zijn momenteel ook erg laag geprijsd.

De whey delicious yoghurt framboos is vreselijk lekker, blijft deze smaak in het assortiment?

• #27.963
De whey delicious yoghurt framboos is vreselijk lekker, blijft deze smaak in het assortiment?

Ik denk dat het een blijvertje wordt inderdaad de smaak wordt steeds meer verkocht, en zeker lekker voor mensen die niet van te zoete shakes houden.

Goed om te horen! Sample Packs komen morgen heb ik net gezien in de email. Hoe laat ze geleverd worden weet ik niet maar stel even de emailreminder in op de site bij het product.

Net zo makkelijk natuurlijk :rolleyes:

Gisteren maar alvast een pot pistache whey besteld, en C&C night protein :D

Is er geen ander anti klontermiddel dan Silicium dioxide voor roid rage? Lijkt me niet echt een lekker stofje om binnen te krijgen om eerlijk te zijn...

• #27.968
Inderdaad. Pistache is heerlijk. Ik ben bijna klaar met alle smaken van de sample packs. Review ervan volgt!

:thumbs:

Is er geen ander anti klontermiddel dan Silicium dioxide voor roid rage? Lijkt me niet echt een lekker stofje om binnen te krijgen om eerlijk te zijn...

Dat stofje vind je terug in heel veel voeding en supplementen en vooral in capsules. Er zijn ook andere stoffen mogelijk maar die veel schadelijker. Het is een stof die gewonnen wordt uit zand en is de meest voorkomende stof ter wereld heb ik ooit begrepen.

René ik zou graag jullie Perfect Whey Protein en Perfect Mass Gainer proberen.
Hebben jullie daar samples van?

Eerste bestelling van xxl binnen. De 5kg oats misschien een klein beetje onderschat! Wat een gigantische zak vergeleken die kleine pakjes van b&f :p

Bedankt voor de extra whey samples. De smaak is inderdaad minder explosief aanwezig maar dat vind ik toch wel een behoorlijke voordeel. Die mierzoete smaken vind ik altijd maar niks.

Als -20% whey op is dan gaan we voor de xxl. (En dat gaat nu behoorlijk snel met de dubbele scheppen :mad:)

• #27.972
Mooi! Heb m net besteld. Benieuwd hoe die smaakt.

Het is een aparte smaak, ik hoor het graag van je.

René ik zou graag jullie Perfect Whey Protein en Perfect Mass Gainer proberen.
Hebben jullie daar samples van?

Hier zijn geen samples van helaas.

Eerste bestelling van xxl binnen. De 5kg oats misschien een klein beetje onderschat! Wat een gigantische zak vergeleken die kleine pakjes van b&f :p

Bedankt voor de extra whey samples. De smaak is inderdaad minder explosief aanwezig maar dat vind ik toch wel een behoorlijke voordeel. Die mierzoete smaken vind ik altijd maar niks.

Als -20% whey op is dan gaan we voor de xxl. (En dat gaat nu behoorlijk snel met de dubbele scheppen :mad:)

haha mooi! :thumbs:

We werken aan oats in 1000gram verpakking alsook perfect whey in 750 gram verpakking. Ik verwacht dat we dit met een week of 7 in het assortiment hebben. Het produceren van de zakken duurt ongeveer 6 weken...

Ik heb nu waxy maiz voor na de training. Deze meng ik nu met whey delicious (choco - caramel)

Ik wil de whey delicious nu gaan vervangen door peptopro of whey Isolaat. Echter de peptopro is erg duur. Is peptopro nu echt zoveel beter dan gewone whey of Isolaat?

Zijn er samples van de Isolaat zodat ik weet met welke smaak de Isolaat het lekkerste mengt met de Lemon smaak van de Waxy Maiz?

Van APWO kreeg ik gegeven moment schijterij circa 30-45 min na de shake. Door welk ingrediënt weet ik niet. In ieder geval niet de Waxy Maiz. Enig idee welk ingrediënt het zou kunnen zijn?

Laatst bewerkt:
Het is een aparte smaak, ik hoor het graag van je.

Hier zijn geen samples van helaas.

haha mooi! :thumbs:

We werken aan oats in 1000gram verpakking alsook perfect whey in 750 gram verpakking. Ik verwacht dat we dit met een week of 7 in het assortiment hebben. Het produceren van de zakken duurt ongeveer 6 weken...

Ik begrijp het niet Rene, is de PW 4kg manco of gaat die vervangen worden door 750gr? :eek:

René, je had gelijk wat betreft de Tropical Fruit smaak EAS! Onlangs raadde je mij deze smaak aan, omdat ik watermeloen smaak niet erg lekker vond. Met de weekaanbieding de Tropical smaak besteld en deze is idd erg lekker :)

• #27.976
Ik heb nu waxy maiz voor na de training. Deze meng ik nu met whey delicious (choco - caramel)

Ik wil de whey delicious nu gaan vervangen door peptopro of whey Isolaat. Echter de peptopro is erg duur. Is peptopro nu echt zoveel beter dan gewone whey of Isolaat?

Zijn er samples van de Isolaat zodat ik weet met welke smaak de Isolaat het lekkerste mengt met de Lemon smaak van de Waxy Maiz?

Van APWO kreeg ik gegeven moment schijterij circa 30-45 min na de shake. Door welk ingrediënt weet ik niet. In ieder geval niet de Waxy Maiz. Enig idee welk ingrediënt het zou kunnen zijn?

Ik zou je whey hydrolysaat aanraden dat is een stuk voordeliger dan peptopro en ik denk eigenlijk net zo goed.

Ik zou altijd vanille nemen als je het mengt met lemon WMS.

Geen idee waarom je buikloop kreeg van APWO durf niet te zeggen van welke ingredient. ik verwacht van de vitargo maar dan ben ik niet zeker van.

Ik begrijp het niet Rene, is de PW 4kg manco of gaat die vervangen worden door 750gr? :eek:

De perfect whey 4000gram krijgt er een kleine broertje bij in een 750gram verpakking (ca 7 weken vanaf nu)

René, je had gelijk wat betreft de Tropical Fruit smaak EAS! Onlangs raadde je mij deze smaak aan, omdat ik watermeloen smaak niet erg lekker vond. Met de weekaanbieding de Tropical smaak besteld en deze is idd erg lekker :)

Goed om te horen!

Ik schrok ook toen ik de 5kg oats zak zag

Heb nu ook geen idee waar ik m kwijt moet :roflol:

Terug
Naar boven