XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.981
was de night protein er ook maar in de pistache :D

NP is heel moeilijk lekker te krijgen vanwege het hoge eiwitgehalte en omdat het vrijwel geen vetten en koolhydraten bevat.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Hoe gaat het qua prijs worden?

Ik heb namelijk liever 5 zakken van 1kg dan 1 grote 5kg zak die ik moeilijk kwijt kan. :rolleyes:

Dat weet ik nog niet, zover zijn we nog niet op dit moment dan ik een prijs kan geven. Komt sowieso dus pas over een kleine 2 maanden. Het produceren van de zakken neemt veel tijd in beslag.

Gisteren om 14.12 heb ik dus een bestelling bij jullie gedaan met referentie nr 388209.1.
Voor levering stond er bij dat het de zaterdag alleen maar ging bij een ophaalpunt, dus heb ik deze maar genomen.
Maar blijkbaar zit de bestelling nog altijd in het kantoor in Holland.
Vind het wel spijtig dat ik vandaag mijn levering niet gekregen heb aangezien het mijn eerste bestelling is bij jullie.

• #27.983
Gisteren om 14.12 heb ik dus een bestelling bij jullie gedaan met referentie nr 388209.1.
Voor levering stond er bij dat het de zaterdag alleen maar ging bij een ophaalpunt, dus heb ik deze maar genomen.
Maar blijkbaar zit de bestelling nog altijd in het kantoor in Holland.
Vind het wel spijtig dat ik vandaag mijn levering niet gekregen heb aangezien het mijn eerste bestelling is bij jullie.

Dat is raar zeg dat zou normaal uitgeleverd moeten zijn in de pakketshop. Kan je me de DPD link mailen naar rene@xxlnutrition.nl dan dien ik een klacht in bij DPD (veel meer kunnen we er nu niet aan doen). Het zal nu maandag daar geleverd gaan worden denk ik.

Ik zag jullie reclame op YouTube, Goed bezig

Klopt PostNL laat ook steken vallen en zeker naar België. DPD is op dit moment de minst slechte keuze :o

Ik krijg regelmatig pakketten met Post NL en heel tevreden over. Ik woon zelf in België.

Samenwerken met Bpost (de nationale postdienst van België) zal waarschijnlijk duur zijn.

• #27.992
Ik krijg regelmatig pakketten met Post NL en heel tevreden over. Ik woon zelf in België.

Samenwerken met Bpost (de nationale postdienst van België) zal waarschijnlijk duur zijn.

Het hangt er helemaal van af waar je woont in Belgie, bepaalde regio's is postNL goed maar andere weer niet. Daarbij geeft PostNL een groot deel van zijn pakketten door aan DPD die de bezorging doet voor PostNL. Dan kan je ze beter direct zelf aan DPD geven zoals we nu doen. Levering gaat een stuk beter dan voorheen met PostNL vinden wij.

Alle buitenlandse pakketten gaan met DPD en als we Belgie willen spitsen naar Bpost wordt dat lastig hier. Dan krijgen we 3 pakketten stromen. PostNL, DPD en Bpost ;)

Nog nooit gezeik met PostNL gehad, het is altijd geleverd zoals het aangaf bij Track & Trace.

Misschien omdat PostNL het bedrijf is waar ik een bijbaantje heb? :scratch: :D

Laatst bewerkt:
René
Jullie zma is met citraat en methionine en zonder enige toevoeging van aspartate.
Heeft dat zo een meerwaarde aan het product?
Grt

Zag dat jullie helaas geen Amino1 van MP hebben. Heb geen zin om bij B&F te bestellen
Wat is volgens jou een goed alternatief?

Zit er eigenlijk veel verschil tussen Roid Rage & Unleash?

• Like
Waarderingen: Ot92
  • #27.997
Nog nooit gezeik met PostNL gehad, het is altijd geleverd zoals het aangaf bij Track & Trace.

Misschien omdat PostNL het bedrijf is waar ik een bijbaantje heb? :scratch: :D

Nee omdat je je mengt in een discussie onder Belgen terwijl je in Nederland woont :D

René
Jullie zma is met citraat en methionine en zonder enige toevoeging van aspartate.
Heeft dat zo een meerwaarde aan het product?
Grt

ik begrijp de vraag niet helemaal. We hebben bewust gekozen voor Magnesium citraat en zink methionine.

Zag dat jullie helaas geen Amino1 van MP hebben. Heb geen zin om bij B&F te bestellen. Wat is volgens jou een goed alternatief?

Zit er eigenlijk veel verschil tussen Roid Rage & Unleash?

Ik zou gaan voor onze essential amino stack, dat is een topproduct met vrije aminozuren en citrulline.

Zeker verschil, zelf zou ik eerst roid rage proberen die vind ik fijner. Maar er zijn genoeg andere die unleash beter vinden. De formules verschillen zodanig dat als de ene niet goed werkt de andere wel goed werkt.

Even verduidelijken ;)
Bij andere shops zit er magn.aspartate en zinc met een mix van methi.. en aspartate in en is de prijs behoorlijk lager.
Zal dan wss een goedkoper versie zijn met aspartate. Verschil van opname mss?

Ik zou gaan voor onze essential amino stack, dat is een topproduct met vrije aminozuren en citrulline.

Zeker verschil, zelf zou ik eerst roid rage proberen die vind ik fijner. Maar er zijn genoeg andere die unleash beter vinden. De formules verschillen zodanig dat als de ene niet goed werkt de andere wel goed werkt.

XXL,

Zit in roid rage, ook het stofje wat in Unstoppable zat?

• #28.000
Even verduidelijken ;)
Bij andere shops zit er magn.aspartate en zinc met een mix van methi.. en aspartate in en is de prijs behoorlijk lager.
Zal dan wss een goedkoper versie zijn met aspartate. Verschil van opname mss?

Magnesium citraat heeft de beste opname en de combinatie met deze vorm van zink is ons door experts aangeraden. Asparate zie je alleen nog in oudere formules die niet met de tijd zijn meegegaan.

We hebben een kleine update van de site gehad :)

Op de merken en categoriepagina's zien je nu 3 producten op een rij en kan je ook met een klik terug naar de oude weergave.

Ook de mouse-over (vergroten van producten) op de hoofdpagina is verdwenen.

Nu werken we aan een vernieuwde hoofdpagina waarbij je direct categorieën kan kiezen de banner wordt dan ook kleiner. Zo wordt het navigeren wat eenvoudiger en is de site weer opgefrist.

Terug
Naar boven