MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is duidelijk! ;)

Net nog wat Hydro whey besteld. Deze week heb ik deze shake met melk laten drinken door iemand die Herbalife gebruikt en vond hem lekkerder van smaak, veel zoeter. Wou absoluut niet geloven dat er bijna geen carbs in zaten. Vond het ook heel licht op de maag. Na 30 minuten was het "weg" zei hij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.003
Net nog wat Hydro whey besteld. Deze week heb ik deze shake met melk laten drinken door iemand die Herbalife gebruikt en vond hem lekkerder van smaak, veel zoeter. Wou absoluut niet geloven dat er bijna geen carbs in zaten. Vond het ook heel licht op de maag. Na 30 minuten was het "weg" zei hij.

Ik gebruik het zelf nu ook altijd voelt echt heerlijk licht. De smaak is wat zoeter dan isolaat omdat we de bittere smaak moet maskeren die hydrolysaat van nature heeft.

Jep ik moet ook geen andere whey meer hebben.

Ik heb gewone isolaat besteld. Is dat dan minder dan die hydro whey?

Ik moet zeggen dat de night protein me goed bevalt rene :thumbs: smaak is anders dan die van ON, maar wel beter (vond ON wat bitterder).

Heb er ook al pudding mee gemaakt en dat gaat vlot binnen :meal:

• #28.009
Ik heb gewone isolaat besteld. Is dat dan minder dan die hydro whey?

Lees de site en zie de verschillen ;) ieder zo zijn eigen voorkeur.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Ik moet zeggen dat de night protein me goed bevalt rene :thumbs: smaak is anders dan die van ON, maar wel beter (vond ON wat bitterder).

Heb er ook al pudding mee gemaakt en dat gaat vlot binnen :meal:

De smaak is ook beter en de voedingswaarden al helemaal.

Voor bestelling 389208 heb ik met PayPal betaald, alleen geeft ie aan onder mijn bestellingen dat de betaling nog niet ontvangen is. Hoe zit dat?

• #28.011
Voor bestelling 389208 heb ik met PayPal betaald, alleen geeft ie aan onder mijn bestellingen dat de betaling nog niet ontvangen is. Hoe zit dat?

Dan is de betaling PayPal pending wat betekend dat PayPal de betaling naar ons nog niet heeft overgemaakt. Belachelijk overigens maar dit is een probleem van PayPal dat niet bij ons ligt. Het kan diverse redenen hebben waarom dit nog niet is doorgezet door PayPal maar voor vragen moet je bij PayPal zijn :o

Dan is de betaling PayPal pending wat betekend dat PayPal de betaling naar ons nog niet heeft overgemaakt. Belachelijk overigens maar dit is een probleem van PayPal dat niet bij ons ligt. Het kan diverse redenen hebben waarom dit nog niet is doorgezet door PayPal maar voor vragen moet je bij PayPal zijn :o

Ok bedankt René! Ben trouwens erg tevreden over Whey Delicious Chocola-Caramel, heerlijke smaak! En het sample pack had ook een aantal lekkere smaken.

De bestelling is toegekomen, paar dagen later dan normaal maar ja kan eens gebeuren zeker.
De perfect whey proteïne is echt super lekker en de shakebeker is echt makkelijk.

:thumbs: toch kiezen veel mensen nog traditioneel voor isolaat, ik verwacht wel dat steeds meer mensen de overstap gaan maken.

Hydro is alleen interessant als je de whey met water neemt (niet met melk en niet onderdeel van een maaltijd). Anders is er geen toegevoegde waarde imo (behalve als je lactose intolerant bent of in een extreme cut). Dat snelle opname gedoe is zwaar overrated.

• #28.016
De bestelling is toegekomen, paar dagen later dan normaal maar ja kan eens gebeuren zeker.
De perfect whey proteïne is echt super lekker en de shakebeker is echt makkelijk.

toch nog aangekomen! en goed om te horen dat de producten bevallen.

Hydro is alleen interessant als je de whey met water neemt (niet met melk en niet onderdeel van een maaltijd). Anders is er geen toegevoegde waarde imo (behalve als je lactose intolerant bent of in een extreme cut). Dat snelle opname gedoe is zwaar overrated.

Ieder zo zijn mening. Overigens vertraagt melk (magere of halfvolle) de opname van whey helemaal niet dat is een achterhaald verhaald. Het versnelt eerder door de aanwezige melksuikers.

Mijn mening is (als we toch met meningen geen strooien :) ) dat je als je een whey voor rondom de training zoekt het beste voor deze hydrolysaat kunt gaan. Zelfde prijs als isolaat maar toch wat voordelen ;)

• #28.018
Hey René de smaak "Neutraal" is dus de pure whey zonder zoetstoffen of iets?

http://xxlnutrition.com/lu/nld/xxl-nutrition/perfect-whey-protein

Ja klopt helemaal, whey concentraat en ook whey isolaat hebben we puur en binnenkort ook Night Protein.

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

Vandaag nog in de aanbieding Whey Delicious 2500gram van 44,95 voor 39,95!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #28.020
yes de raspberry yoghurt is echt lekker!
hoop dat ie in het assortiment blijft :D

Die houden we erin! Maar voorlopig blijven we het even Limited Edition noemen omdat deze niet in het samplepack zit ;). Ingrediënten staan namelijk niet op het doosje van deze smaak en dan begint de VWA te klagen

Terug
Naar boven