Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Die houden we erin! Maar voorlopig blijven we het even Limited Edition noemen omdat deze niet in het samplepack zit ;). Ingrediënten staan namelijk niet op het doosje van deze smaak en dan begint de VWA te klagen

De VWA moet niet zo zeiken.

Ze moeten eens achter echte boeven aangaan.

Bestelling binnen en een extra erbij :thumbs:

Als het goed is komt vandaag de Protein pudding binnen! Witte chocolade aardbei! ik ben erg benieuwd!

Alvast een voorpoefje van de nieuwe weekaanbiedingen...?

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.025
De VWA moet niet zo zeiken.

Ze moeten eens achter echte boeven aangaan.

tjaa... vind ik ook.

Bestelling binnen en een extra erbij :thumbs:

top succes1

Als het goed is komt vandaag de Protein pudding binnen! Witte chocolade aardbei! ik ben erg benieuwd!

Keep me posted!

Alvast een voorpoefje van de nieuwe weekaanbiedingen...?

Toevallig weet ik iets deze keer, roid rage, unleash en de trainingstack verder heb ik geen informatie ;)

Ik heb gezocht op de site, maar ik kon niks vinden. Klopt het dat jullie geen potassium/kalium supplement hebben?

Vandaag voor het eerst iets bij jullie besteld..
Ik kom overlopen van een andere, bepaalde shop ;).
Heb al een mailtje ontvangen dat de bestelling verzonden is, dus kom maar op met die PWO en ZMA ^^.

Net nog wat Hydro whey besteld. Deze week heb ik deze shake met melk laten drinken door iemand die Herbalife gebruikt en vond hem lekkerder van smaak, veel zoeter. Wou absoluut niet geloven dat er bijna geen carbs in zaten. Vond het ook heel licht op de maag. Na 30 minuten was het "weg" zei hij.

Heb mij pakje netjes aangekregen om 14 uur (Belgie, DPD). Was wel met een kleine bestelwagen (onderaannemers) die half uit elkaar lag :D
Kan weer even voort :)

Hij is binnen! Heb hem vast klaar gemaakt voor vanavond! Ik heb echt de hele shake beker uitgelikt, dat terwijl hij nog niet eens opgestijfd is! Die is lekker hee die pudding! :drool::drool::drool:

Jij doet 't vast goed bij de vrouwtjes als je tong zo'n eind komt.

• #28.033
Ik heb gezocht op de site, maar ik kon niks vinden. Klopt het dat jullie geen potassium/kalium supplement hebben?

Nee hebben we nog niet ik ga ernaar kijken en toevoegen.

Vandaag voor het eerst iets bij jullie besteld..
Ik kom overlopen van een andere, bepaalde shop ;).
Heb al een mailtje ontvangen dat de bestelling verzonden is, dus kom maar op met die PWO en ZMA ^^.

thx!

Heb mij pakje netjes aangekregen om 14 uur (Belgie, DPD). Was wel met een kleine bestelwagen (onderaannemers) die half uit elkaar lag :D
Kan weer even voort :)

haha!

Hij is binnen! Heb hem vast klaar gemaakt voor vanavond! Ik heb echt de hele shake beker uitgelikt, dat terwijl hij nog niet eens opgestijfd is! Die is lekker hee die pudding! :drool::drool::drool:

die pudding is top :)

René, ik zie dat de magnesium citraat van NOW Foods en van Swanson health beiden uitverkocht is. Heb je enig idee wanneer deze weer op voorraad zijn? (of één van de twee)

• #28.035
René, ik zie dat de magnesium citraat van NOW Foods en van Swanson health beiden uitverkocht is. Heb je enig idee wanneer deze weer op voorraad zijn? (of één van de twee)

Komt deze week weer binnen als het goed is, we moeten even opschalen met de inkoop want alles vliegt eruit. Nog een week of twee en alles is onder controle.

Zo toch nog geprofiteerd van de night protein aanbieding, wat is deze enorm lekker van smaak (Chocolade) zeg. Ook de vanille uitgekozen, ben benieuwd :D

Jij doet 't vast goed bij de vrouwtjes als je tong zo'n eind komt.

giphy.gif

Net nog even op het laatste moment een bestelling geplaatst (389702) hopelijk nog net op tijd?:$

Terug
Naar boven