Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nieuwe klant erbij hier!
Bestelnummer : 389799
Speciaal verzoekje erbij geschreven, begrijp natuurlijk mocht dit niet mogelijk zijn, maar zal zeker vaker bestellen mocht het wel kunnen ;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.043
Nieuwe klant erbij hier!
Bestelnummer : 389799
Speciaal verzoekje erbij geschreven, begrijp natuurlijk mocht dit niet mogelijk zijn, maar zal zeker vaker bestellen mocht het wel kunnen ;).

Dan moet wel lukken, bedankt voor je bestelling.

Hey Rene,

Die bars cookie en cream zijn echt goed man! Top product.

Whey delicious yoghurt en framboos vandaag gehad. MANMANMAN wat is die lekker! Hopelijk krijg ik geen migraine van de zoetstoffen.

Wat hebben jullie nog allemaal zonder lactose? (heb isolaat besteld, maar wil eens zien wat ik nog zou hebben van opties bij een volgende bestelling)

• #28.048
Hey Rene,

Die bars cookie en cream zijn echt goed man! Top product.

goed om te horen!

Whey delicious yoghurt en framboos vandaag gehad. MANMANMAN wat is die lekker! Hopelijk krijg ik geen migraine van de zoetstoffen.

We gebruiken vergeleken met anders merken heel weinig zoetstoffen dus ik hoop dat je geen last krijgt.

Wat hebben jullie nog allemaal zonder lactose? (heb isolaat besteld, maar wil eens zien wat ik nog zou hebben van opties bij een volgende bestelling)

Inderdaad deze zijn helemaal lactose vrij, isolaat bevat wel wat lactose maar heel weinig. Probeer anders volgende keer eens whey hydrolysaat.

perfect whey peach smaakt net alsof ik yoghi zit te drinken :D

Nog steeds de EAS in de aanbieding? Nieuw label? :D

EAS is eraf en de nieuwe aanbiedingen staan erop :thumbs:

Haha, dat heb je snel gedaan.

Super :) Helaas voor niks een dag gewacht en mijn laatste oats uit de zak moeten likken. (Je weet het maar nooit met die aanbiedingen)

Gelijk ff bestelling gooien. :flexgrin:

Klein vraagje ivm BCAA.
Gebruik eigenlijk al jaren Amino X in de cut. (Goed product + goede smaak en geen muffe amino muil na afloop) Ben nu weer vol bezig in de cut, maar zie ook jullie BCAA poeder voor een leuke prijs. Is dit een beetje vergelijkbaar? Zeker qua smaak, want drink het onder de training.

• #28.054
Haha, dat heb je snel gedaan.

Super :) Helaas voor niks een dag gewacht en mijn laatste oats uit de zak moeten likken. (Je weet het maar nooit met die aanbiedingen)

Gelijk ff bestelling gooien. :flexgrin:

Klein vraagje ivm BCAA.
Gebruik eigenlijk al jaren Amino X in de cut. (Goed product + goede smaak en geen muffe amino muil na afloop) Ben nu weer vol bezig in de cut, maar zie ook jullie BCAA poeder voor een leuke prijs. Is dit een beetje vergelijkbaar? Zeker qua smaak, want drink het onder de training.

Amino X is meer te vergelijken met essential amino stack dan neem ik zelf ook altijd tijdens de training (smaak tropical) vind dat topspul.

René,

Al nieuws ivm de oh yeah bars?

Mooie aanbiedingen :D
Gelijk ff gebruik van gemaakt, 389986‏

Ooit gedacht om meer trainingsmateriaal aan te schaffen, zoals knee sleeves?

Al nieuws over de nieuwe koeltassen?

Rene,

Welke smaak raad je aan van dressing van Walden Farms als je niet houd van bitter en sterke smaken.

Zachte smaak, licht zoet zo een beetje richting "yoghurtdressings" . Zou dienen om de kip/kalkoen met rijst en salade wat beter naar binnen te krijgen.

thanks!

Mijn eerste bestelling geplaatst bij jullie. (kom even stukkie duurder uit als "normaal") maar uitgaande van een juiste kwaliteit kan ik nu weer gewoon 1 of 2 scheppen nemen ipv 1 1/4 of 2 1/2

bestelling 390017‏
;)

Terug
Naar boven