- Waardering
- 4.382
Net nog even op het laatste moment een bestelling geplaatst (389702) hopelijk nog net op tijd?:$
Je was ruim op tijd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net nog even op het laatste moment een bestelling geplaatst (389702) hopelijk nog net op tijd?:$
Nieuwe klant erbij hier!
Bestelnummer : 389799
Speciaal verzoekje erbij geschreven, begrijp natuurlijk mocht dit niet mogelijk zijn, maar zal zeker vaker bestellen mocht het wel kunnen.
Wat hebben jullie nog allemaal zonder lactose? (heb isolaat besteld, maar wil eens zien wat ik nog zou hebben van opties bij een volgende bestelling)
Hey Rene,
Die bars cookie en cream zijn echt goed man! Top product.
Whey delicious yoghurt en framboos vandaag gehad. MANMANMAN wat is die lekker! Hopelijk krijg ik geen migraine van de zoetstoffen.
Wat hebben jullie nog allemaal zonder lactose? (heb isolaat besteld, maar wil eens zien wat ik nog zou hebben van opties bij een volgende bestelling)
Voor eiwitten hebben ze een aparte categorie:
http://xxlnutrition.com/nl/nld/eiwitten-proteine/lactose-vrij
perfect whey peach smaakt net alsof ik yoghi zit te drinken![]()

Helaas voor niks een dag gewacht en mijn laatste oats uit de zak moeten likken. (Je weet het maar nooit met die aanbiedingen)
Haha, dat heb je snel gedaan.
SuperHelaas voor niks een dag gewacht en mijn laatste oats uit de zak moeten likken. (Je weet het maar nooit met die aanbiedingen)
Gelijk ff bestelling gooien.
Klein vraagje ivm BCAA.
Gebruik eigenlijk al jaren Amino X in de cut. (Goed product + goede smaak en geen muffe amino muil na afloop) Ben nu weer vol bezig in de cut, maar zie ook jullie BCAA poeder voor een leuke prijs. Is dit een beetje vergelijkbaar? Zeker qua smaak, want drink het onder de training.