MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.502
Ik dacht vorige week bij mijn bestelling even zo'n hemdje erbij te bestellen die in de aanbieding waren. Omdat ik in de regel maat L koop dacht ik dat XL wel goed zou zijn.... Niet dus, perfect fit voor de teddybeer van mijn zoon... :D:D

Die beast tanktops heeft onze Chinees ;) wat klein gemaakt :cool: Staan meen ik wel een melding van op de website.

Dat vinden wij ook :) Ik hoor graag wat je van de smaken vind. Speculaas en watermeloen gaan er straks uit (zitten wel in de samplepack), de nieuwe smaken staan al op het doosje maar zitten er nog niet in ;) :thumbs:

Btw, ik vergat jullie nog te complimenteren hoe jullie alle samples compact in een doos hebben geleverd:D

• #28.505
De L zit mij eigenlijk ook te strak, terwijl ik maar 74kg weeg:p

juiste 1e keer whey hydro banaan geprobeerd:
1) funky smell
2) smaak is gewoon goed
3) oplosbaarheid is ook best goed
4) Scoop lijkt zo klein voor een whey scoop? Zeker dat dit 30gram is :p? (heb geen weegschaaltje namelijk :o)

• #28.510
juiste 1e keer whey hydro banaan geprobeerd:
1) funky smell
2) smaak is gewoon goed
3) oplosbaarheid is ook best goed
4) Scoop lijkt zo klein voor een whey scoop? Zeker dat dit 30gram is :p? (heb geen weegschaaltje namelijk :o)

De geur komt omdat het hydrolysaat is ;) daar is helemaal niets aan te doen. Als je pure hydrolysaat ooit gedronken hebt dan is het eigenlijk onbegrijpelijk dat er zo'n goede smaak aan zit.

Spul is heel fijn daarom heb je relatief veel gram per scoop.

Bij mij is een volle scoop vanille hydro whey meestal rond de 22 gram

komt omdat jij een racist bent.

Als je heel precies wilt doseren, dan kun je altijd het schepje nog afwegen met een keuken weegschaaltje
Ik ben niet zo een pietje precies. :o
heb liever wat meer dan minder dus gebruik gewoon een iets groter schepje wat ik nog had.

Jep afgestreken scoop is 21 gram om juist te zijn.

• #28.517
Probleem met scoops is dat het nooit klopt. Per batch varieert het soortelijk gewicht van whey en is het steeds anders. Ik heb jarenlang geroepen (en onderhand maar gestopt ;)) altijd je eiwit afmeten met een weegschaal want scoops kloppen vrijwel nooit.

Haha, die tanktop heb ik ook in maat l, zit inderdaad erg strak!

Hallo, hebben jullie een idee wanneer de wrist wraps terug in voorraad zullen zijn?

Terug
Naar boven