- Waardering
- 38
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard!
o dat is minder.. maar gelukkig wel snel binnen.
Pas volgende week weer, ik baal er ook van. Onze producent heeft 1 grondstof niet op voorraad. Hij had een alternatief maar dat heb ik getest en is niet lekker. Dan wacht ik liever even.
Kan weer bingen op die cookie&cream bars. En gvd die sample van Delicious Speculoos was goed zeg. Kan ik nog ruilen?
Thanks voor de PWO sample heren!

Volgensmij bestaat er een wet koop op afstand [emoji5] hierdoor kan je binnen 7 dagen je geld terug vragenDit is misschien al een paar keer gevraagd maar die xxl tanktops vallen (heel?) klein. Als je normaal M draagt en soms L bij shirtjes de wat kleiner vallen draagt is het dan beter om L of Xl te nemen? Ik wil deze graag morgen bestellen (is die dan nog in de sale?!) maar twijfel een beetje over de maat...kan ze ook wel allebei proberen, voor de prijs is het niet.
Kan weer bingen op die cookie&cream bars. En gvd die sample van Delicious Speculoos was goed zeg. Kan ik nog ruilen?
Thanks voor de PWO sample heren!
René,
Ik zou graag mijn levering ontvangen op zaterdag in België. Kan ik hem dan best morgenavond binnen schieten of best pas donderdagavond? (Dus na 16.00u)
Dwz... vrijdag verzenden en zaterdag in BE?
Thx!
Oke thanks, zal dan even moeten wachten voor mijn bestelling.
Als je die nog wilt moet je snel zijn, gaat er namelijk uit![]()
Dit is misschien al een paar keer gevraagd maar die xxl tanktops vallen (heel?) klein. Als je normaal M draagt en soms L bij shirtjes de wat kleiner vallen draagt is het dan beter om L of Xl te nemen? Ik wil deze graag morgen bestellen (is die dan nog in de sale?!) maar twijfel een beetje over de maat...kan ze ook wel allebei proberen, voor de prijs is het niet.
Volgensmij bestaat er een wet koop op afstand [emoji5] hierdoor kan je binnen 7 dagen je geld terug vragen
Maar we krijgen ooit kleding terug onder de katten en hondenharen en hangt er ook nog de geur in van 10 pakken shag 
Hallo ik ben op zoek naar een product wat ik kan nemen voor de training (mma). Na de training pak ik altijd 2scoops Advances Post workout(savonds rond 11) en in de ochtend neem ik altijd 2scoops whey. mijn avond trainingen duren 1,5/3uur en ben dus op zoek naar een product wat daar bij past. Hetgene wat ik in een product zoek is wat meer energie, minder verzuring en ik wil graag nog wat droger worden, sta nu op 14%.
Er is zoveel keus en weet dus niet echt welk product ik het best kan nemen voor mijn doelen. Producten die mij zoiezo al aanspraken zijn Fat attack, Cardio xcelerator en Extreme energizer. Maar misschien raden jullie mij wel een heel ander product aan, ik hoor het graag.
gr

Ook maar weer eens een tweede bestelling geplaatst, ditmaal ook weer een shirt besteld. De vorige keer viel het shirt behoorlijk groot uit maar de tanktop juist weer klein.
Ik neem normaal voor het slapen gaan altijd Optimel Kwark, heb nu ook maar eens een keer de Night Protein besteld.
Wat heeft de voorkeur als ik beide voorhanden heb?
Vandaag de overstap gemaakt van ON Gold Standard naar de Whey Isolaat van XXL. Ik was verrast over de oplosbaarheid van de isolaat, deze doet niets onder voor die van ON. Geen korrels, niks. Wel iets meer schuim. De smaak (vanille) is erg zacht van smaak, niet overdreven zoet zoals andere merken dat nog wel eens willen doen. Dat zoetige word ik altijd snel beu. Cookies en cream kan ik bijvoorbeeld echt niet meer drinken zonder te kokhalsen...
Ook meteen een mooie XXL bidon ontvangen. Ik voelde me toch altijd erg opgelaten met mijn B&F bidon![]()
Hoi Rene, ik heb al eerder een topic geopend over een cafeïne vrije pre workout. Ik heb het idee dat jaren aan de cafeïne pre workouts niet echt slim is. Heb jij nog iets wat je aan kan raden als pre workout? Eerder kwam iemand aanzetten met max performance als alternatief. Is dit naar jou idee ook een echte pre workout ? En wat moet ik van dat product precies verwachten. Zie namelijk dat ie nu in de week aanbieding is!
Alvast bedankt.
Heyz, de vriendin wilt vandaag 3 potten diet shake bestellen, vanille, aardbei, cappucino.
Echter staat die cappucino onder een andere rubriek met een ander labeltje, maar is het exact hetzelfde.
Is er een mogelijkheid om die korting voor 3 stuks toch nog te hebben?
Goodies hoeven niet
Tnx
Heb net een 24XXL Protein pack besteld
Whey Isolaat, ADP en NP en Green thee extract
Is het mogelijk om een sample van Frenzy te krijgen?