Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zeker NP maar optimel neutraal kan ook voor afwisseling.

Dat is geen pre workout maar een supplement wat je energie niveau verhoogt gedurende de hele dag. maar niet door boostende stoffen maar op celniveau. Lastig product om uit te leggen.

Ja dat begreep ik uit de beschrijving, en in een eerdere reactie zei je dat het echt een product voor de kenners is. De ingrediënten lijst ziet er echt goed uit, met ook veel ingrediënten die in een pre workout zitten. Maar het is dus ook niet aan te raden het als pre te gebruiken met nog wat agmatine ofzo? Werking te lang voor als je in de avond wilt trainen ? Train meestal rond 13-15 uur. En ben dus opzoek naar een pre workout zonder cafeïne, mogen wel stimulanten inzitten maar dit is niet het belangrijkste.

Voor een toetje wel ja, maar niet voor de nacht.

Wanneer zijn de Delicious Pancakes weer op voorraad?:)

Hey,

Wat moet ik doen als ze (Parcelshop) mijn pakket met iemand anders meegegeven hebben?
Het was iemand die ook bij XXL had besteld en die zei dat het ander pakket voor zijn vriend was. En die heeft mijn pakket gewoon meegenomen.

Er wordt daar niks gecontroleerd. Je moet je pakket zelf nemen, er wordt geen identiteitskaart gevraagd.

Hey,

Wat moet ik doen als ze (Parcelshop) mijn pakket met iemand anders meegegeven hebben?
Het was iemand die ook bij XXL had besteld en die zei dat het ander pakket voor zijn vriend was. En die heeft mijn pakket gewoon meegenomen.

Er wordt daar niks gecontroleerd. Je moet je pakket zelf nemen, er wordt geen identiteitskaart gevraagd.

Camerabeelden opvragen en een intensieve manhunt die eindigt in een steekpartij initiëren.

Ge blijft god***domme van m'n supps af, kut.

En ik zit sinds vandaag zonder. Ging juist op tijd zijn.

Wat is de oorzaak dat de citrulline zo goedkoop is vergeleken met andere shops, zoals de torenhoge prijs van myprotein

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.731
Ja dat begreep ik uit de beschrijving, en in een eerdere reactie zei je dat het echt een product voor de kenners is. De ingrediënten lijst ziet er echt goed uit, met ook veel ingrediënten die in een pre workout zitten. Maar het is dus ook niet aan te raden het als pre te gebruiken met nog wat agmatine ofzo? Werking te lang voor als je in de avond wilt trainen ? Train meestal rond 13-15 uur. En ben dus opzoek naar een pre workout zonder cafeïne, mogen wel stimulanten inzitten maar dit is niet het belangrijkste.

Het geeft energie gedurende de hele dag dus niet alleen na inname het is net of je altijd bent uitgeslapen en superfit bent.

Wanneer zijn de Delicious Pancakes weer op voorraad?:)

In de loop van volgende week.

Hey,

Mail al je gegevens en je verhaal even naar info@xxlnutrition.nl dan gaan we DPD bellen morgen. Dat kan natuurlijk niet.

Wat is de oorzaak dat de citrulline zo goedkoop is vergeleken met andere shops, zoals de torenhoge prijs van myprotein

Geen idee, onze prijs ligt redelijk in lijn met andere NL shops.

Met wat zijn de whey samples op zen best?
Met water of melk?
Want bijvoorbeeld peach-mango met melk lijkt me niet de bedoeling?

Weer wat Hydro bijbesteld (gaat snel hier) en heb ook een klein potje choco toegevoegd. Die smaak heb ik nog niet geprobeerd maar het is XXL dus zal dat wel in orde zijn :D

Heb bij opmerkingen iets gezet dat er altijd bij mag zitten als cadeautje.... Vind dat mooi staan op men bureau :p

Ook 2 shirts besteld (als je er echt vanaf wilt voel je vrij hahahaha) + een riem om wat reclame te maken in de gym... Zal wel eens een foto posten in men log als ik deze gadgets aan heb :cool:

401266

Met wat zijn de whey samples op zen best? Met water of melk? Want bijvoorbeeld peach-mango met melk lijkt me niet de bedoeling?

Met melk maakt het wat romiger en voller van smaak, maar met water is ook prima te doen. Ik heb nu zelf ook een pot peach-mango staan. Vind ik erg lekker, zeker met melk. Smaakt naar milkshake :)

Hi rene, enig idee wanneer de blast pre workout van jullie op voorraad is?

Met water of melk?

Met melk is inderdaad lekkerder. Maar als je vet% wil verlagen kun je beter met water doen en smaakt ook zeer goed!

Hi Rene,

Ik heb nog geen verzend bevestiging ontvangen omtrent bestelling 400928.

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.739
Met water of melk?

Peach mango is juist heerlijk met melk dan krijg je echt zo'n perzik toetjes smaak. Met melk is de shake altijd romiger uiteraard dan met water.

Weer wat Hydro bijbesteld (gaat snel hier) en heb ook een klein potje choco toegevoegd. Die smaak heb ik nog niet geprobeerd maar het is XXL dus zal dat wel in orde zijn :D

Heb bij opmerkingen iets gezet dat er altijd bij mag zitten als cadeautje.... Vind dat mooi staan op men bureau :p

Ook 2 shirts besteld (als je er echt vanaf wilt voel je vrij hahahaha) + een riem om wat reclame te maken in de gym... Zal wel eens een foto posten in men log als ik deze gadgets aan heb :cool:

401266

:thumbs: choco heb ik elke ochtend door de brinta en is de beste smaak hydrolysaat in mijn ogen.

Met melk maakt het wat romiger en voller van smaak, maar met water is ook prima te doen. Ik heb nu zelf ook een pot peach-mango staan. Vind ik erg lekker, zeker met melk. Smaakt naar milkshake :)

:thumbs:

Hi rene, enig idee wanneer de blast pre workout van jullie op voorraad is?

rond 20 maar helaas pas, gisteren gehoord van onze producent.

Hi Rene,

Ik heb nog geen verzend bevestiging ontvangen omtrent bestelling 400928.

Is gewoon verzonden misschien in de spam box?

Terug
Naar boven