Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee het zit ook niet tussen de spam box.
Het is op zich niet erg dat ik het niet heb ontvangen, zolang het maar vandaag word bezorgd.
![]()

Hee Rene,
Toevallig al wat bekend over haalbaarheid van meer Controlled Labs producten in het assortiment zoals OxiMega?
Dat je een mailtje krijgt zodra die weer op voorraad is.Bij Night Protein chocolade staat de melding - Mail mij!! Iemand enig idee wat dit wil zeggen? Ik begrijp dat het niet op voorraad is maar doen ze dan aan deel-leveren of ... ?
Als ik hem vandaag (vanavond nog) binnen schiet dan zit het qua timing goed.
Zo, zojuist de eerste keer whey bij jullie besteld (Whey Delicious Cocos, 401559). Ben benieuwd hoe hij smaakt, maar belangrijker is dat ik nu weet wat er in mijn pot zit.
Inmiddels al verzonden zag ik, dus ik mag gelijk morgen al proeven![]()
Nogmaals bedankt Rene voor de snelle reactie.
Ik heb het pakket inmiddels al binnen.
Bij Night Protein chocolade staat de melding - Mail mij!! Iemand enig idee wat dit wil zeggen? Ik begrijp dat het niet op voorraad is maar doen ze dan aan deel-leveren of ... ?
Als ik hem vandaag (vanavond nog) binnen schiet dan zit het qua timing goed.
Dat je een mailtje krijgt zodra die weer op voorraad is.

Goedenavond,
Ik heb voorheen de night protein chocolade en cookies and Cream gehad. Vooral cookies and cream is echt heerlijk. Nu heb ik voor de afwisseling eens de cocos genomen, maar ik vind deze echt zo chemisch smaken dat ik er misselijk van wordt. Ik heb er 35 gram uitgehaald. Ik het een optie om het terug te sturen en te ruilen voor cookies and Cream? Ik snap dat het een uitzonderlijk verzoek is, maar ik hoop dat jullie het serieus nemen.
Alvast bedankt voor de reactie.
Groeten Linda
Denk niet dat dat zal werken. Ik zelf zit met de night protein banaan en vind die ook enorm chemisch smaken. Hoop datie snel op is!
Ik hoop toch dat XXL een uitzondering maakt. Ik zou namelijk nooit zomaar iets terugsturen. Iets 'niet lekker' vinden is wat anders dan dat je er echt misselijk van wordt. Ik kan het niet binnenkrijgen. Maar goed, ik wacht de reactie van XXL even af.
Over smaken valt niet te twisten dat zie je maar weer. Daarbij is het op smaak brengen van een caseine met zo'n hoog eiwitgehalte erg lastig zeker als je de voedingswaarden niet teveel wilt aantasten.
zo kun je die echte sensationele smaak creëren !!je kunt er ook gewoon 20% minder in doen en dat niet vermeldenzo kun je die echte sensationele smaak creëren !!

René, ik zie bij de 'concurrent' dat de Assault in de aanbieding is. Kan ik de Assault bij jullie binnenkort ook in de aanbieding verwachten? Of een leuke actie o.i.d. op de Roid Rage. Ik koop liever niet meer bij dat andere bedrijf namelijk![]()
Goedenavond,
Ik heb voorheen de night protein chocolade en cookies and Cream gehad. Vooral cookies and cream is echt heerlijk. Nu heb ik voor de afwisseling eens de cocos genomen, maar ik vind deze echt zo chemisch smaken dat ik er misselijk van wordt. Ik heb er 35 gram uitgehaald. Ik het een optie om het terug te sturen en te ruilen voor cookies and Cream? Ik snap dat het een uitzonderlijk verzoek is, maar ik hoop dat jullie het serieus nemen.
Alvast bedankt voor de reactie.
Groeten Linda
Elke shop heeft natuurlijk zo zijn eigen aanbiedingen. maar goed dat je even aan de bel trekt. check je PM

Super, thanks René! Komt goed van pas
EDIT: Volgens mij kan ik nog geen PM's versturen. Je mag de code wel opsturen als je wil, kun je vanavond een bestelling verwachten! Zal nog even verder rondsneupen op jullie site. Heb nog goede time-released eiwitten nodig namelijk.
Over smaken valt niet te twisten dat zie je maar weer. Daarbij is het op smaak brengen van een caseine met zo'n hoog eiwitgehalte erg lastig zeker als je de voedingswaarden niet teveel wilt aantasten.
Ik kan een geopende pot die gewoon goed is niet terugnemen, of je een smaak wel of niet lekker vind daar kan ik verder ook niets aan doen. Hoe vervelend dat ook is. Wij kunnen met een geopende pot niets anders dan weggooien. Als je overigens van mening bent dat het product niet goed is dan mag je het terugsturen en als wij na testen dat ook vinden krijg je de verzendkosten en het aankoopbedrag terug.
Mijn vorige pot was ook cocos en ik had daar helemaal geen moeite mee. Ik heb zelf ook een tijdje cocos en chocolade gemixt om een soort bounty smaak te krijgen. Misschien is het een suggestie om dat te proberen.
Ik heb je pm gehad en beantwoord. All Day Protein is een perfect time-released protein.