- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
http://xxlnutrition.com/be/nld/swanson-health/phosphatidylserine
Komt dit ooit in de weekaanbieding Rene?![]()
quote voor nieuwe pagina
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://xxlnutrition.com/be/nld/swanson-health/phosphatidylserine
Komt dit ooit in de weekaanbieding Rene?![]()
Nope, helaas niet verzonden
Bestelling was op precies 18.00 uur gedaan
Achja... dan maar dagje extra wachten
Dat kan denk niet want we printen altijd tot enkele minuten na 18.00 dan is de betaling waarschijnlijk pas later doorgekomen.

aha nee, die niet de inkoop is zodanig hoog dat er eigenlijk geen korting op mogelijk is.

Er zou toch een Yoghurt Framboos night protein komen? Wat is daar de status van Rene?![]()

Eeerlijke service, echt XXLIk weet nog niet precies wat ik ermee moet. Er zitten 80 gram eiwitten in en wat meer koolhydraten dan in de andere smaken. Vanille zit rond de 88% eiwit, dus ik vind het lastig om onder NP uit te brengen met zo'n groot verschil. De smaak is echter super en de structuur ook. Mss maak ik er een limited edition van en zet de voedingswaardentabel van deze smaak op de site erbij. Als iemand alleen niet naar die tabel kijkt en later kijkt vinden ze het misschien vervelend dat er minder eiwit in zit. ik bedenk me nog even hoe we dit gaan doen![]()
Hoeveel meer KH zit er dan in? Ik heb er zeker wel interesse in - zat te wachten om te bestellenNieuwe weekaanbiedingen komen altijd woensdagochtend rond 10:30 uur op de site. Deze week onder andere Whey Delicious, Delicious Protein Bars en Creatine Monohydaat!
Zou een paar gram meer zijn. Precies weet ik het nog niet.Eeerlijke service, echt XXLHoeveel meer KH zit er dan in? Ik heb er zeker wel interesse in - zat te wachten om te bestellen
Durf het niet te zeggen. Prijzen heb ik nog niet gezien.Zal dat dan ook een lagere prijs zijn, omdat die minder eiwit bevat?
We verwachten deze eind volgende week weer. Dan echt als het goed is

Nieuwe weekaanbiedingen komen altijd woensdagochtend rond 10:30 uur op de site. Deze week onder andere Whey Delicious, Delicious Protein Bars en Creatine Monohydaat! Zou een paar gram meer zijn. Precies weet ik het nog niet. Durf het niet te zeggen. Prijzen heb ik nog niet gezien. We verwachten deze eind volgende week weer. Dan echt als het goed is![]()
Dat is wel eerlijk Rene, dat je het niet klakkeloos op de markt gooit.

Eeerlijke service, echt XXLHoeveel meer KH zit er dan in? Ik heb er zeker wel interesse in - zat te wachten om te bestellen
Zal dat dan ook een lagere prijs zijn, omdat die minder eiwit bevat?
.. er zit een yoghurtpoeder en dat zorgt voor de daling van het eiwitpoeder. We hebben geen prijsverschillen in smaken bij onze producent weet ook niet of dit goedkoper is om te maken. Ik zou dat moeten vragen. maar dan nog is het op de site technisch niet mogelijk voor een afwijkende smaak een andere prijs te vragen. Dan moet het totaal ander product worden. Maar ik ben er nog niet over uit en heb verder ook geen haast ermee. De koolhydraten komen dan vrijwel overheen met 100% casein van optimuim nutrition zie ik net allen zit er dan bij ons toch nog meer eiwit in.Iemand ervaring met die pre workout van olimp ?
Massacra episode 3 . ingredienten klinken wel ok en is niet duur .
zoek een gewone goede pre workout , veel focus en energie en vooral geen crash .
werd echt fucked up van unstoppable
Jammer dat van de Whey delicious dan alleen de 1000 gram in de aanbieding is.
Gelukkig ook de weightgainer in de aanbieding, deze week maar eens een bestelling doen.

Al zicht op de levertermijn van de WD vanille-kaneel?
Soms is de structuur van de ruwe whey wat anders en de oplosbaarheid minder, de producent kiest er dan voor deze niet voor ons te gebruiken. Dit omdat ik dan ga klagen en de kans groot is dan ik het terug stuur. Dan moeten we dus wachten totdat er een nieuwe batch binnenkomt die weer beter is.ik voel er wel wat voor René, voor die nieuwe smaak! ondanks andere voedingwaarden...
, gewoon duidelijk erbij vermelden en dan moet het goed zijn.