fhoc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 324
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De terrasana crunchy pindakaas is echt amper crunchy te noemen.
http://elllo.org/Assets/images/P1201/1219-0-cry.jpg
Voor de rest erg tevreden met mn bestelling! Pindakaas is trouwens wel lekker en goed van kwaliteit verder.

Hebben jullie ook shakebekers met duidelijke maten erop? Nu is het vaak lastig te zien omdat alles dezelfde zwarte kleur heeft...
Ik had graag een bestelling gedaan, maar kan het zijn dat er zaterdag niet aan huis wordt geleverd in België? En dat wanneer ik morgen een bestelling plaats, het pas maandag aan huis wordt geleverd?
Alvast bedankt.
Als trouw B&F besteller nu ook maar eens overgestapt en mijn eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd![]()

Was wat vergeten gisteren, dat nu effe snel erbij gedaan.
Sorry voor het ongemak Rene![]()
Hebben jullie ook shakebekers met duidelijke maten erop? Nu is het vaak lastig te zien omdat alles dezelfde zwarte kleur heeft...

De Hydroxycut is dat 110 of 180 caps voor 34.90?
Ik vraag het omdat bij B&F 110 caps 24.90 kost en 180 caps 34.90
Misschien klopt het niet op jullie site?
Ik bestelde in het begin bij B&F en XXL Nutrition. Maar bestel alleen nog maar bij XXL Nutrition.
---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------
Ik gooi hem zelf voor de helft met water, spul erin, en schudde![]()
Voorheen bestelde ik altijd bij BF, nu mijn whey bij XXL gehaald (reden lijkt me wel duidelijk haha). De cappucino is super lekker!!
Ik had graag een bestelling gedaan, maar kan het zijn dat er zaterdag niet aan huis wordt geleverd in België? En dat wanneer ik morgen een bestelling plaats, het pas maandag aan huis wordt geleverd?
Alvast bedankt.
Kies voor ophalen bij een dpd pakketshop, dan heb je het zaterdag binnen. Anders is het idd maandag.
die Monster Pak van Scitec ziet er wel nice uit... wanneer is die er (weer)?
De Hydroxycut is dat 110 of 180 caps voor 34.90?
Ik vraag het omdat bij B&F 110 caps 24.90 kost en 180 caps 34.90
Misschien klopt het niet op jullie site?

Fully Loaded nu al een tijdje gebruikt. Bevalt goed, voelt energiek en goede pump. Hoewel resultaat uiteindelijk het belangrijkste is, ben ik over de smaak (zwarte bes) minder te spreken. Vooral de laatste slok kost moeite. Toch nog een vraag Rene, wat is de reden dat er geen agmatine in zit? Over deze stof lees ik veel postieve verhalen op dit forum, en aangezien FL vooral op de pomp is gericht...?
).Straks mijn allereerste bestelling bij XXLNutrition, gezien ik niet meer tevreden kan zijn over mijn vorig "merk" (rarara).
Bij die vorige nam ik echter altijd een mix, met caseïn dus.
En eerlijk, ik was altijd best tevreden over mijn resultaten. Vraag mij alleen af of daar effectief ook Caseïn in zat. En als er al in zat, of dat ook enig effect zou hebben gehad (bvb als het maar 5% is...).
Correct me if I'm wrong, maar XXL doet geen zulke mixes. Ze geven als reden net dat het maar dwaas is om daar 5% in te doen en dan veel meer voor aan te rekenen. Lijkt me eerlijk. Maar ik haalde dus wel degelijk resultaten...
Dilemma dus: Zou ik mij een pot gewone whey EN een pot caseïn aanschaffen? Ik beschouw mezelf eerder als subtopATLEET en ben dus langs geen kanten een topfitnesser, noch is het mijn doel om de breedste kerel van de benelux te worden, integendeel. Maar ik wil natuurlijk wel dat alles perfect in orde zit...
we hebben ook een 24 hour protein deal dan heb je een isolaat, all day protein en een night protein .check de site maar eens
Verder zie ik vrij weinig verschil tussen de Perfect Proteïn en de Whey delicious?