XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

De terrasana crunchy pindakaas is echt amper crunchy te noemen.

1219-0-cry.jpg

Voor de rest erg tevreden met mn bestelling! Pindakaas is trouwens wel lekker en goed van kwaliteit verder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.002
Als trouw B&F besteller nu ook maar eens overgestapt en mijn eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd :)

Net op de valreep :D

Was wat vergeten gisteren, dat nu effe snel erbij gedaan.

Sorry voor het ongemak Rene :p

Hebben jullie ook shakebekers met duidelijke maten erop? Nu is het vaak lastig te zien omdat alles dezelfde zwarte kleur heeft...

De Hydroxycut is dat 110 of 180 caps voor 34.90?
Ik vraag het omdat bij B&F 110 caps 24.90 kost en 180 caps 34.90
Misschien klopt het niet op jullie site?

Ik bestelde in het begin bij B&F en XXL Nutrition. Maar bestel alleen nog maar bij XXL Nutrition.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Ik gooi hem zelf voor de helft met water, spul erin, en schudde :D

Hebben jullie ook shakebekers met duidelijke maten erop? Nu is het vaak lastig te zien omdat alles dezelfde zwarte kleur heeft...

Voorheen bestelde ik altijd bij BF, nu mijn whey bij XXL gehaald (reden lijkt me wel duidelijk haha). De cappucino is super lekker!!

Ik had graag een bestelling gedaan, maar kan het zijn dat er zaterdag niet aan huis wordt geleverd in België? En dat wanneer ik morgen een bestelling plaats, het pas maandag aan huis wordt geleverd?

Alvast bedankt.

Ik had graag een bestelling gedaan, maar kan het zijn dat er zaterdag niet aan huis wordt geleverd in België? En dat wanneer ik morgen een bestelling plaats, het pas maandag aan huis wordt geleverd?

Alvast bedankt.

Kies voor ophalen bij een dpd pakketshop, dan heb je het zaterdag binnen. Anders is het idd maandag.

• #29.012
Als trouw B&F besteller nu ook maar eens overgestapt en mijn eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd :)

goed om te horen!

;)

Was wat vergeten gisteren, dat nu effe snel erbij gedaan.

Sorry voor het ongemak Rene :p

geen probleem, thx!

Even tegen het licht houden en kan je het zien ;)

ik ben zelf niet op de zaak en heb geen idee, ik moet het even nalaten kijken morgen. Met de "vreemde" merken hou ik me niet echt bezig.

Ik bestelde in het begin bij B&F en XXL Nutrition. Maar bestel alleen nog maar bij XXL Nutrition.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Ik gooi hem zelf voor de helft met water, spul erin, en schudde :D

Ik kijk ook nooit zo precies naar de hoeveelheid water, ik kijk in de beker en gooi er vloeistof in.

Voorheen bestelde ik altijd bij BF, nu mijn whey bij XXL gehaald (reden lijkt me wel duidelijk haha). De cappucino is super lekker!!

:thumbs:

Alvast bedankt.

Kies voor ophalen bij een dpd pakketshop, dan heb je het zaterdag binnen. Anders is het idd maandag.

Precies, klopt helemaal!

doet die eenmalige machtiging het al?

die Monster Pak van Scitec ziet er wel nice uit... wanneer is die er (weer)?

• #29.015
Fully Loaded nu al een tijdje gebruikt. Bevalt goed, voelt energiek en goede pump. Hoewel resultaat uiteindelijk het belangrijkste is, ben ik over de smaak (zwarte bes) minder te spreken. Vooral de laatste slok kost moeite. Toch nog een vraag Rene, wat is de reden dat er geen agmatine in zit? Over deze stof lees ik veel postieve verhalen op dit forum, en aangezien FL vooral op de pomp is gericht...?

• #29.017

Prijs is nu dezelfde ;)

Fully Loaded nu al een tijdje gebruikt. Bevalt goed, voelt energiek en goede pump. Hoewel resultaat uiteindelijk het belangrijkste is, ben ik over de smaak (zwarte bes) minder te spreken. Vooral de laatste slok kost moeite. Toch nog een vraag Rene, wat is de reden dat er geen agmatine in zit? Over deze stof lees ik veel postieve verhalen op dit forum, en aangezien FL vooral op de pomp is gericht...?

De reden is omdat het niet nodig is en de stof duur is. Het product bevat al zoveel stoffen voor de pomp dat het niets mee toevoegt en het product alleen maar duurder maakt.

Straks mijn allereerste bestelling bij XXLNutrition, gezien ik niet meer tevreden kan zijn over mijn vorig "merk" (rarara :P).

Bij die vorige nam ik echter altijd een mix, met caseïn dus.

En eerlijk, ik was altijd best tevreden over mijn resultaten. Vraag mij alleen af of daar effectief ook Caseïn in zat. En als er al in zat, of dat ook enig effect zou hebben gehad (bvb als het maar 5% is...).

Correct me if I'm wrong, maar XXL doet geen zulke mixes. Ze geven als reden net dat het maar dwaas is om daar 5% in te doen en dan veel meer voor aan te rekenen. Lijkt me eerlijk. Maar ik haalde dus wel degelijk resultaten...

Dilemma dus: Zou ik mij een pot gewone whey EN een pot caseïn aanschaffen? Ik beschouw mezelf eerder als subtopATLEET en ben dus langs geen kanten een topfitnesser, noch is het mijn doel om de breedste kerel van de benelux te worden, integendeel. Maar ik wil natuurlijk wel dat alles perfect in orde zit...

Verder zie ik vrij weinig verschil tussen de Perfect Proteïn en de Whey delicious?

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Misschien nog wat duiding. Ik neem die shakes om twee redenen: 's Morgens krijg ik geen vlees binnen, dus neem ik mijn ontbijt met een shake. Na de middag maak ik lange uren op het werk, soms heb ik tijd om te eten (of een shake te drinken), maar heel vaak ook niet. Dat weet ik normaal op voorhand, dus dan nam ik zo'n shake met een mix. In het achterhoofd houdende dat die Caseïn men tere spiertjes verzorgde.

Nu weet ik dus niet of dat ooit nut heeft gehad en ik niet evengoed af ben met gewone whey, want ik kom dagelijks wel aan mijn macro's.

• #29.019
Straks mijn allereerste bestelling bij XXLNutrition, gezien ik niet meer tevreden kan zijn over mijn vorig "merk" (rarara :P).

Bij die vorige nam ik echter altijd een mix, met caseïn dus.

En eerlijk, ik was altijd best tevreden over mijn resultaten. Vraag mij alleen af of daar effectief ook Caseïn in zat. En als er al in zat, of dat ook enig effect zou hebben gehad (bvb als het maar 5% is...).

Correct me if I'm wrong, maar XXL doet geen zulke mixes. Ze geven als reden net dat het maar dwaas is om daar 5% in te doen en dan veel meer voor aan te rekenen. Lijkt me eerlijk. Maar ik haalde dus wel degelijk resultaten...

Dilemma dus: Zou ik mij een pot gewone whey EN een pot caseïn aanschaffen? Ik beschouw mezelf eerder als subtopATLEET en ben dus langs geen kanten een topfitnesser, noch is het mijn doel om de breedste kerel van de benelux te worden, integendeel. Maar ik wil natuurlijk wel dat alles perfect in orde zit...

we hebben ook een 24 hour protein deal dan heb je een isolaat, all day protein en een night protein .check de site maar eens

Verder zie ik vrij weinig verschil tussen de Perfect Proteïn en de Whey delicious?

Wij doen inderdaad niet aan dit soort oplichting. Je kan aan alle testen van onze producten zijn (ook de onafhankelijke) dat alles netjes in order is.

perfect whey protein is zeker een goede keuze en doet eigenlijk niet onder voor whey delicious. we hebben een blend dat is all day protein. Micellar caseine hebben we ook dat is night protein deze heeft echt superieure voedingswaarden.

Komt die neiuwe smaak night protein nog binnen nu en n week?
Anders n andere smaak bestellen

En nieuwe pot whey... Cappucino net op, pistache weer of n andere proberen (voor in combinatie met yoghurt en oats) haha

Terug
Naar boven