Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt die neiuwe smaak night protein nog binnen nu en n week?
Anders n andere smaak bestellen
En nieuwe pot whey... Cappucino net op, pistache weer of n andere proberen (voor in combinatie met yoghurt en oats) haha
Heb net een bestelling gedaan, waarom is de bidon weg bij de goodies boven de 50 euro?
, de site kan het helaas technisch nog niet aan om een goody bij 2 verschillende bedragen te zetten. maar zet het dan in de opmerkingen dat je als tweede goody een bidon wilt dan komt dat goed.Dat gaat zeker nog even duren casper. omdat ik deze bij 25euro heb gezet, de site kan het helaas technisch nog niet aan om een goody bij 2 verschillende bedragen te zetten. maar zet het dan in de opmerkingen dat je als tweede goody een bidon wilt dan komt dat goed.
. Maar ik wil altijd sowieso een shakebeker, en bij de 50 euro de bidon was makkelijker.Heb hem nu apart erbij besteld, hij is 2,50 euro los, dat is nog wel te doen. Maar ik wil altijd sowieso een shakebeker, en bij de 50 euro de bidon was makkelijker.
bedankt voor je bestelling.Bedankt voor de PWO samples
Top dat er echt gekeken wordt naar de verzoeken![]()
maar als het even kan en het zijn normale wensen
dan proberen we daar aan te voldoen.
Na jaren bij jullie concurrent B&F besteld te hebben heb ik afgelopen december 2x2,5kg Whey Isolaat Vanille gekocht mede door hun slechte labtest en jullie december kortingscode. Nu is het bijna op en ik ben er tevreden mee. Niet zo erg zoet als veel merken, lost lekker op en is niet te dik.
Vanille smaal heeft 89,4 gram eiwit. In hoeverre is de samenstelling van Cookies & Cream anders?
Waar is de smaak van naturel mee te vergelijken?
hi richard, goed om te horen dat je tevreden bent, de isolaat is vanille is getest op 86,6% eiwit ik denk dat cookies daar circa 2% onder zit. Dat komt omdat er meer smaakaroma voor nodig is om smaak te geven en dan daalt het eiwit%.
naturel is de pure whey isolaat zonder enige toevoeging de smaak is licht bitter en als je een shake maakt en even laat staan wordt het water geel doorzichtig.
Een whey hoort ook niet dik te worden als deze wel dik wordt dan zitten er veel verdikkingsmiddelen in en zakt ook het eiwit%.
renee wanneer gaan jullie mij sponsoren?
ik ben een goede atleet en parttime profeet.

Bedankt voor je snelle reactie. Jullie lijken iets duurder, maar dit soort service is ook belangrijk en het is te vertrouwen!
De vorige eiwit die ik had was Isolaat Perfection van B&F en die was altijd iets dikker. Maar hun claim was toen 91%, later werd dit 89% en inmiddels is het 83,6% voor hun natural smaak. Goedkoop is duurkoop blijkt weer.
en met 12% koolhydraten 
Inmiddels de eerste whey delicious speculaas shake op (ik zit nog in de winter sfeer). Smaak is erg goed, was altijd al benieuwd naar speculaas en hoewel het iets anders is dan verwacht, drinkt het wel heel lekker weg
Morgen Yoghurt/Framboos!

XXL,
Mogen wij eens een foto zien van jullie magazijn? Ik ben eens benieuwd naar jullie werkplaats.
Dan zien we ineens hoe XXL jullie zijn.

ja maar na labtesten bleek het zelfs maar 70% te zijnen met 12% koolhydraten
...
yoghurt framboos vind ik persoonlijk erg lekker![]()

Is dat eerste echt zo ja? Ik ben nog bezig met een zak Isolaat Perfection en deed daar zelf nog oats bij, maar krijg er elke dag ontzettende krampen van, echt absurd. Terwijl ik nu met de Whey Delicous geen enkel probleem heb.
De Yoghurt Framboos ga ik zodadelijk proberen na het trainen, vanochtend heb ik het nog bij de speculaas gehouden (met wat minder melk). Wel lekker dat het niet zo extreem zoet is, dat verveelt me altijd zo snel. Bij Vanille ging me dat bij WP zelfs tegen staan, terwijl vanille normaal redelijk neutraal is.
Ben wel erg benieuwd naar Yoghurt Framboos, lijkt me de ideale shake om af te wisselen qua smaak, iets zuurder hopelijk
Edit: Yoghurt/Framboos is echt een aanrader als je normaal ook van yoghurt drinks houdt met een fruitsmaakje. Ik vind het erg lekker.
Komen er hier nog meer smaken van (Yoghurt/Perzik of Yoghurt/Aardbei?)?
Hey René, ik heb een vraagje over micellar caseïne.
Momenteel gebruik ik die van powersupp, daarbij staat als ingrediënt Melkeiwit isolaat.
Bij jullie zie ik dat niet staan bij de lijst, en staat er Caseïne micellar (bevat melk).
Is dit gewoon hetzelfde, of zit er een verschil in? Die bij jullie heeft 89% eiwit, die andere 84%.
Zit wel een aardig prijsverschil in.