XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, zijn die Pancakes nou nog niet op voorraad.. al 4 weken nu?

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.044
Rene, zijn die Pancakes nou nog niet op voorraad.. al 4 weken nu?

De producent miste een grondstof waren ze vergeten te bestellen na de overstap op een nieuw voorraad systeem. Ik word er ook gek van, deze week zou alles weer op voorraad moeten komen.

Mensen hier ervaring met de intra workout?
Mijn waxy maize is bijna op, en alleen water tijdens het trainen vind ik niet meer lekker :D

Ik vind m prima kheb nu de tweede pot aangeschaft
Ook als je toevallig wat minder hebt gegeten, vitargo wordt snel opgenomen en kun je toch goed presteren.
Ik drink mn beker leeg in de zaal en begin dan mn warming up en knallen maar :wl:

Ik vind m prima kheb nu de tweede pot aangeschaft
Ook als je toevallig wat minder hebt gegeten, vitargo wordt snel opgenomen en kun je toch goed presteren.
Ik drink mn beker leeg in de zaal en begin dan mn warming up en knallen maar :wl:

Dan kun je beter gewoon een pre-workout nemen. Intra-workout zegt 't al, dat gebruik je tijdens 't trainen.

Ben er nog steeds niet uit welke proteïne shake(s) ik zou kopen nadat ik bij B&F jaren in de zak ben gezet.

Vraag mij vooral af hoeveel % micellar caseïn ongeveer in de "All Day Protein" zit? Heb al ergens gelezen dat ze geen exacte cijfers kunnen/willen geven. Dat kan ik wel begrijpen. Maar ze kunnen bvb toch laten weten of het meer dan 20% is ofzo? :)

Laatst bewerkt:
Ben er nog steeds niet uit welke proteïne shake(s) ik zou kopen nadat ik bij B&F jaren in de zak ben gezet.

Vraag mij vooral af hoeveel % micellar caseïn ongeveer in de "All Day Protein" zit? Heb al ergens gelezen dat ze geen exacte cijfers kunnen/willen geven. Dat kan ik wel begrijpen. Maar ze kunnen bvb toch laten weten of het meer dan 20% is ofzo? :)

Twee shakes zijn voldoende: een whey (rondom trainingen en in de ochtend) zoals XXL's Whey Delicious en een caseine (voor 's nachts) zoals XXL's Night Protein is het meest effectief. :D

• #29.049

Dat iets circa 15%, maar je hebt verder weinig aan deze informatie omdat het samen met andere eiwitbronnen in een mix zit. Een mix gedraagt zich anders dan als je het los zou nemen. Dus nu heb je een getal maar je kan er eigenlijk niets mee ;) Micellar casein is het derde ingrediënt en ingrediënten moeten altijd vermeldt worden op volgorden van het gene er het meeste in zit ;)

Twee shakes zijn voldoende: een whey (rondom trainingen en in de ochtend) zoals XXL's Whey Delicious en een caseine (voor 's nachts) zoals XXL's Night Protein is het meest effectief. :D

Goede tip! ik neem nu zelf altijd hydrolysaat voor bij het ontbijt en rondom de training en NP voor het slapen gaan.

Wat is het verschil tussen de Essential Amino Stack en BCAA Powder van jullie huismerk?
In beide zit L-Leucine, L-Valine en L-Isoleucine, bij BCAA powder wat hoger gedoseerd, maar EAS bevat extra's.

Waarom zou je voor EAS of BCAA powder kiezen?

Hebben jullie er al eens over nagedacht om de XXL Night Protein in grote potten (2 kg.), eventueel in nog grotere zakken (4 kg.), te gaan verkopen?

Wat is het verschil tussen de Essential Amino Stack en BCAA Powder van jullie huismerk?
In beide zit L-Leucine, L-Valine en L-Isoleucine, bij BCAA powder wat hoger gedoseerd, maar EAS bevat extra's.

Waarom zou je voor EAS of BCAA powder kiezen?

De Essential Amino Stack bevat al de essential amino acids, terwijl de BCAA powder enkel leucine, valine en isoleucine bevat. Tussen deze twee producten zou ik de keuze maken voor Essential Amino Stack, maar je kunt je afvragen in hoeverre dit echt een aanvulling is naast een fatsoenlijke whey zoals XXL Whey Delicious (die de essential amino's ook al bevat).

Zaterdagavond een bestelling gedaan en nu al ontvangen.
Ook een extra sample van een pre workout gekregen.
Vanavond voor het eerst de Night Protein proberen. Verwacht er veel van :)

Super service XXL!

Super service XXL!

Wat ik altijd doe, is de night protein wat dikker maken. (Minder water)
En dan heb je kwark :D

• #29.054
Hebben jullie er al eens over nagedacht om de XXL Night Protein in grote potten (2 kg.), eventueel in nog grotere zakken (4 kg.), te gaan verkopen?

heeft vrijwel geen invloed op de prijs vanwege de dure grondstof vandaar dat we alleen meerstuksvoordeel aanbieden

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Super service XXL!

top! Ik eet de NP altijd vanuit de shaker met een lepel als een soort pudding. ;)

René, hebben jullie pillen met eiwit poeder erin? Heb op de site gezocht maar kan niks vinden.

Dan kun je beter gewoon een pre-workout nemen. Intra-workout zegt 't al, dat gebruik je tijdens 't trainen.

Intra workout is geen pre workout, er zitten ook hele andere stoffen in
Het duurt zo'n 15 min als alles is opgenomen, (Warming up) tijdens de workout is alles in de bloedbaan, en kun je er dus je voordeel meedoen, anders ben je te laat en loop je achter de feiten aan. Timing is dus wel belangrijk!!
Ideaal product...

net 2 minuten na 18:00 besteld kan het nog morgen geleverd worden?

Die bars vliegen er door heen.

Bestelnummer 407632 ;)

• #29.060
Terug
Naar boven