- Waardering
- 4.382
heeft er iemand weet van een Post-WO zonder carbs of fructalose?
Dat ga je niet vinden, dan moet je iets van peptopro of whey hydrolysaat nemen en los mineralen erbij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene, zijn die Pancakes nou nog niet op voorraad.. al 4 weken nu?
Mensen hier ervaring met de intra workout?
Mijn waxy maize is bijna op, en alleen water tijdens het trainen vind ik niet meer lekker![]()

Ik vind m prima kheb nu de tweede pot aangeschaft
Ook als je toevallig wat minder hebt gegeten, vitargo wordt snel opgenomen en kun je toch goed presteren.
Ik drink mn beker leeg in de zaal en begin dan mn warming up en knallen maar![]()

Ben er nog steeds niet uit welke proteïne shake(s) ik zou kopen nadat ik bij B&F jaren in de zak ben gezet.
Vraag mij vooral af hoeveel % micellar caseïn ongeveer in de "All Day Protein" zit? Heb al ergens gelezen dat ze geen exacte cijfers kunnen/willen geven. Dat kan ik wel begrijpen. Maar ze kunnen bvb toch laten weten of het meer dan 20% is ofzo?![]()

Ben er nog steeds niet uit welke proteïne shake(s) ik zou kopen nadat ik bij B&F jaren in de zak ben gezet.
Vraag mij vooral af hoeveel % micellar caseïn ongeveer in de "All Day Protein" zit? Heb al ergens gelezen dat ze geen exacte cijfers kunnen/willen geven. Dat kan ik wel begrijpen. Maar ze kunnen bvb toch laten weten of het meer dan 20% is ofzo?![]()
Micellar casein is het derde ingrediënt en ingrediënten moeten altijd vermeldt worden op volgorden van het gene er het meeste in zit
Twee shakes zijn voldoende: een whey (rondom trainingen en in de ochtend) zoals XXL's Whey Delicious en een caseine (voor 's nachts) zoals XXL's Night Protein is het meest effectief.![]()
Wat is het verschil tussen de Essential Amino Stack en BCAA Powder van jullie huismerk?
In beide zit L-Leucine, L-Valine en L-Isoleucine, bij BCAA powder wat hoger gedoseerd, maar EAS bevat extra's.
Waarom zou je voor EAS of BCAA powder kiezen?
Zaterdagavond een bestelling gedaan en nu al ontvangen.
Ook een extra sample van een pre workout gekregen.
Vanavond voor het eerst de Night Protein proberen. Verwacht er veel van
Super service XXL!

Hebben jullie er al eens over nagedacht om de XXL Night Protein in grote potten (2 kg.), eventueel in nog grotere zakken (4 kg.), te gaan verkopen?
Zaterdagavond een bestelling gedaan en nu al ontvangen.
Ook een extra sample van een pre workout gekregen.
Vanavond voor het eerst de Night Protein proberen. Verwacht er veel van
Super service XXL!

René, hebben jullie pillen met eiwit poeder erin? Heb op de site gezocht maar kan niks vinden.
Dan kun je beter gewoon een pre-workout nemen. Intra-workout zegt 't al, dat gebruik je tijdens 't trainen.
net 2 minuten na 18:00 besteld kan het nog morgen geleverd worden?