AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Stel ik wil EAS samen met dextrojuice innemen tijdens de training. Moet ik dan een apart flesje gebruiken of kan dat gewoon in m'n 1L kan?

(Neem direct na de training 0,4 gram Dextrojuice Pro per kilogram lichaamsgewicht. Gebruik per 10 gram Dextrojuice Pro 100 ml water.)

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.062
Stel ik wil EAS samen met dextrojuice innemen tijdens de training. Moet ik dan een apart flesje gebruiken of kan dat gewoon in m'n 1L kan?

(Neem direct na de training 0,4 gram Dextrojuice Pro per kilogram lichaamsgewicht. Gebruik per 10 gram Dextrojuice Pro 100 ml water.)

Ik zou dat gewoon samen mengen :zuip:

Wanneer komt afterpay?

Hey René, ik ben op zoek naar nieuwe creatine.
Heb bijna altijd mono gehad, maar zie ook de creashock powder met 5 verschillende vormen.
Wat is je ervaring hier mee? Meer winst/gainz/kracht met de creashock powder?
Zie ook nog de kre-alkalyn... en door al die verschillende vormen weet ik eigenlijk niet meer wat ik zal moeten kiezen.

René, ik weet dat jullie glycofuse van gaspari niet verkopen, maar zou er toch een mogelijkheid bestaan om dit wel aan te bieden in de toekomst?

Hey René, ik ben op zoek naar nieuwe creatine. Heb bijna altijd mono gehad, maar zie ook de creashock powder met 5 verschillende vormen. Wat is je ervaring hier mee? Meer winst/gainz/kracht met de creashock powder? Zie ook nog de kre-alkalyn... en door al die verschillende vormen weet ik eigenlijk niet meer wat ik zal moeten kiezen.

De mono blijven gebruiken dat is het beste. Al die verschillende creatines is een leuk marketing trucje maar het weinig effect op je gains.
Die heb ik pas ook besteld en is nu in de aanbieding voor 9,95 volgens mij.

• #29.068
Hey René, ik ben op zoek naar nieuwe creatine.
Heb bijna altijd mono gehad, maar zie ook de creashock powder met 5 verschillende vormen.
Wat is je ervaring hier mee? Meer winst/gainz/kracht met de creashock powder?
Zie ook nog de kre-alkalyn... en door al die verschillende vormen weet ik eigenlijk niet meer wat ik zal moeten kiezen.

De mono blijven gebruiken dat is het beste. Al die verschillende creatines is een leuk marketing trucje maar het weinig effect op je gains.
Die heb ik pas ook besteld en is nu in de aanbieding voor 9,95 volgens mij.

Ik vind een NO toevoeging aan een creatine wel een meerwaarde hebben. Verder als creatine monohydraat goed werkt is er geen reden om voor iets anders te kiezen. Maar niet bij iedereen werkt dit goed en dan kan een andere vorm soms wel werken. Ik zou creashock pump aanraden om eens te proberen.

René, ik weet dat jullie glycofuse van gaspari niet verkopen, maar zou er toch een mogelijkheid bestaan om dit wel aan te bieden in de toekomst?

ik zal ruud vragen de importeur even te mailen en te vragen of dit voorradig is.

bedankt! echt super

Ik vind een NO toevoeging aan een creatine wel een meerwaarde hebben. Verder als creatine monohydraat goed werkt is er geen reden om voor iets anders te kiezen. Maar niet bij iedereen werkt dit goed en dan kan een andere vorm soms wel werken. Ik zou creashock pump aanraden om eens te proberen.

Jammer dat deze ook niet op voorraad is :P

Mooie actie nu met 10% korting!
Komen die pancakes vandaag nog online zodat ik die ook meteen kan meenemen in de bestelling?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is Advanced post workout ook een goed product voor in de cut of beter iets anders pakken na het sporten?
APW bevalt me wel goed moet ik zeggen :D

Misschien een mogelijkheid om de pancakes in de weekaanbieding te zetten? Al 3 weken geen pancakes gehad :eek:

Laatst bewerkt:
Heb net 10 % gepakt ! Detox, Extreme Test en natuurlijk Whey Delicious. Vit D3 uitverkocht...:(

Wat is jullie sterkste fatburner op het moment? Ripped van B&F vind ik maar slapjes en besteld daar uit principe niet meer. Ben nieuw met jullie assortiment vandaar de vraag!
Alvast bedankt!

• #29.078
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbs:

Is Advanced post workout ook een goed product voor in de cut of beter iets anders pakken na het sporten?
APW bevalt me wel goed moet ik zeggen :D

Misschien een mogelijkheid om de pancakes in de weekaanbieding te zetten? Al 3 weken geen pancakes gehad :eek:

APWO is echt de top en verslavend als je het eenmaal gebuikt. Zou ook het ook in de cut nemen maar pas je dosering desnoods iets aan.

pancakes komen later deze week weer heb ik begrepen.

Heb net 10 % gepakt ! Detox, Extreme Test en natuurlijk Whey Delicious. Vit D3 uitverkocht...:(

D3 is eruit gevlogen, zal nog enige weken duren voor ze er weer zijn. Maar gelukkig hebben we ook D3 van andere merken.

Wat is jullie sterkste fatburner op het moment? Ripped van B&F vind ik maar slapjes en besteld daar uit principe niet meer. Ben nieuw met jullie assortiment vandaar de vraag!
Alvast bedankt!

Het best wat we hebben is Fat Attack dat is echt een heel doordachte formule. Of anders black burn van stacker.

Afterpay lijkt het te doen! Godverdegodver wat duurde dat lang!

Anyway, gister gelijk Frenzy besteld :cool:

Terug
Naar boven