KL7
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel ik wil EAS samen met dextrojuice innemen tijdens de training. Moet ik dan een apart flesje gebruiken of kan dat gewoon in m'n 1L kan?
(Neem direct na de training 0,4 gram Dextrojuice Pro per kilogram lichaamsgewicht. Gebruik per 10 gram Dextrojuice Pro 100 ml water.)

Hey René, ik ben op zoek naar nieuwe creatine. Heb bijna altijd mono gehad, maar zie ook de creashock powder met 5 verschillende vormen. Wat is je ervaring hier mee? Meer winst/gainz/kracht met de creashock powder? Zie ook nog de kre-alkalyn... en door al die verschillende vormen weet ik eigenlijk niet meer wat ik zal moeten kiezen.
Hey René, ik ben op zoek naar nieuwe creatine.
Heb bijna altijd mono gehad, maar zie ook de creashock powder met 5 verschillende vormen.
Wat is je ervaring hier mee? Meer winst/gainz/kracht met de creashock powder?
Zie ook nog de kre-alkalyn... en door al die verschillende vormen weet ik eigenlijk niet meer wat ik zal moeten kiezen.
De mono blijven gebruiken dat is het beste. Al die verschillende creatines is een leuk marketing trucje maar het weinig effect op je gains.
Die heb ik pas ook besteld en is nu in de aanbieding voor 9,95 volgens mij.
René, ik weet dat jullie glycofuse van gaspari niet verkopen, maar zou er toch een mogelijkheid bestaan om dit wel aan te bieden in de toekomst?
Ik vind een NO toevoeging aan een creatine wel een meerwaarde hebben. Verder als creatine monohydraat goed werkt is er geen reden om voor iets anders te kiezen. Maar niet bij iedereen werkt dit goed en dan kan een andere vorm soms wel werken. Ik zou creashock pump aanraden om eens te proberen.

Is Advanced post workout ook een goed product voor in de cut of beter iets anders pakken na het sporten?
APW bevalt me wel goed moet ik zeggen
Misschien een mogelijkheid om de pancakes in de weekaanbieding te zetten? Al 3 weken geen pancakes gehad![]()
Heb net 10 % gepakt ! Detox, Extreme Test en natuurlijk Whey Delicious. Vit D3 uitverkocht...![]()
Wat is jullie sterkste fatburner op het moment? Ripped van B&F vind ik maar slapjes en besteld daar uit principe niet meer. Ben nieuw met jullie assortiment vandaar de vraag!
Alvast bedankt!
APWO is echt de top en verslavend als je het eenmaal gebuikt. Zou ook het ook in de cut nemen maar pas je dosering desnoods iets aan.