MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.081
Afterpay lijkt het te doen! Godverdegodver wat duurde dat lang!

Anyway, gister gelijk Frenzy besteld :cool:

haha ja vertel mij wat! :p

Ook als ik veel cardio doe om vet te verbranden? Of zou ik dan beter hydrolisaat of eas na de training kunnen pakken?

Dan hangt helemaal af van je macro's van die dag ik kan dat zo niet beantwoorden. Het kan prima tijdens de CUT dan zou ik 35 gram aanraden. Je kan jezelf ook niet uithongeren en al je spieren verbranden om maar wat vet te verbranden ;)

Mooie actie weer! Bestel strx na 6 uur want levering op vrijdag komt me beter uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.085
Oké, door de 10% korting toch maar weer even een bestelling geplaatst. Nog mooi voor 6 uur ook.
Kijken of Cookies & Cream zo lekker is als ik van iedereen hoor.

ik heb om 17:59 mn bestelling geplaatst. Komt hij morgen nu aan :o

#livingontheedge

Bestelling alsnog geplaats, zie het vrijdag wel komen.
Zie opmerkingen(weet niet of jullie dit kunnen communiceren met tnt post?).

Pistache is master.

Oké.. Door jullie ga ik waarschijnlijk nog een bestelling plaatsen :rolleyes:

Capuccino is master.

He René,
Jullie hebben best veel combi deals. Zou het wat zijn om dit ook eens met Hydrolisaat en Night Protein te doen?
Ik zie bijvoorbeeld wel dingen als Isolaat met all day protein in een combi pack.

Parcel shop (om DPD leverpunt te kiezen) blijft laden op de website. Kan dit snel hersteld worden? Anders kan ik mijn bestelling niet plaatsen.

vorige week advanced post workout binnen gekregen.
samenstelling met top producten.
ik had altijd spierpijn bij bepaalde spieren de dag na training maar deze week geen spierpijn gehad, ook na voetbalwedstrijd genomen dag erna heb ik normaal altijd flink spierpijn, nu bijna geen spierpijn. echt geweldig herstel.
min punt ,beetje van de dure kant maar wat wil je met top producten erin en smaak is niet echt lekker maar ook niet vies.
vanaf nu bij mijn maandelijkse voorraad .
vandaag nieuwe bestelling gemaakt, perfect whey protein en perfect oats.
goeie kwaliteit bij jullie.

Net wat besteld. Heb het ook bij de opmerkingen gezet maar kan er aub op het pakketje worden gezet dat enkel op huisadres moet worden geleverd. Er verdwijnen helaas regelmatig pakketjes hier in de flat.... Bestelnummer: 409585

Edit: En net nog even voor het weg gaan besteld om nog van de korting the profiteren vandaag, helemaal de code vergeten in te voeren haha. Zal zeker niet meer aan te passen zijn?

Laatst bewerkt:
Ik hoor zoveeeeel goede berichten over de smaak appeltaart (whey delicious).. Wil ik hem net gaan bestellen en wat denk je? UITVERKOCHT! Enig idee wanneer deze weer op voorraad komt?

Terug
Naar boven