Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik hoor zoveeeeel goede berichten over de smaak appeltaart (whey delicious).. Wil ik hem net gaan bestellen en wat denk je? UITVERKOCHT! Enig idee wanneer deze weer op voorraad komt?

Ik wil hem ook zo graag uitproberen dus heb gevraagd of ze bij me bestelling een appeltaart sample wilden doen. Vandaag binnen gekregen en ga hem morgen proeven :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.102
Hier de pistache genomen voor een smaaktestje. ;)

die is top!

ik heb om 17:59 mn bestelling geplaatst. Komt hij morgen nu aan :o

#livingontheedge

Dan denk ik wel er is tot over 18.00 geprint, we hebben een record aan order vandaag! :banana:

;)

Bestelling alsnog geplaats, zie het vrijdag wel komen.
Zie opmerkingen(weet niet of jullie dit kunnen communiceren met tnt post?).

PostNL kijkt nooit naar opmerkingen hebben we gemerkt :o

Ja daar zat ik dus ook tussen te twijfelen. En weer eens Perzik - Mango.
Twijfelde eigenlijk te veel. Dan maar de smaak waarbij ik me niets voor kan stellen :o

Perzik mango zal je zeker bevallen

:zuip:

Oké.. Door jullie ga ik waarschijnlijk nog een bestelling plaatsen :rolleyes:

:D

Als je van koude koffiedrankjes houdt echt top!

He René,
Jullie hebben best veel combi deals. Zou het wat zijn om dit ook eens met Hydrolisaat en Night Protein te doen?
Ik zie bijvoorbeeld wel dingen als Isolaat met all day protein in een combi pack.

Probleem met deals is dat iedereen weer iets anders wil dus daar is eigenlijk niet aan te beginnen...

Parcel shop (om DPD leverpunt te kiezen) blijft laden op de website. Kan dit snel hersteld worden? Anders kan ik mijn bestelling niet plaatsen.

Bestelling geplaatst. Het werkt terug correct.

Gelukkig!

vorige week advanced post workout binnen gekregen.
samenstelling met top producten.
ik had altijd spierpijn bij bepaalde spieren de dag na training maar deze week geen spierpijn gehad, ook na voetbalwedstrijd genomen dag erna heb ik normaal altijd flink spierpijn, nu bijna geen spierpijn. echt geweldig herstel.
min punt ,beetje van de dure kant maar wat wil je met top producten erin en smaak is niet echt lekker maar ook niet vies.
vanaf nu bij mijn maandelijkse voorraad .
vandaag nieuwe bestelling gemaakt, perfect whey protein en perfect oats.
goeie kwaliteit bij jullie.

Goed om te horen! product is niet goedkoop maar we hebben ook gekozen voor dure ingrediënten en deze in een grote dosering. Ik wou deze perse zo hebben en wou geen concessies doen, nadeel is dan wel de wat hogere prijs.

Net wat besteld. Heb het ook bij de opmerkingen gezet maar kan er aub op het pakketje worden gezet dat enkel op huisadres moet worden geleverd. Er verdwijnen helaas regelmatig pakketjes hier in de flat.... Bestelnummer: 409585

Edit: En net nog even voor het weg gaan besteld om nog van de korting the profiteren vandaag, helemaal de code vergeten in te voeren haha. Zal zeker niet meer aan te passen zijn?

Check je mail ;)

Ik hoor zoveeeeel goede berichten over de smaak appeltaart (whey delicious).. Wil ik hem net gaan bestellen en wat denk je? UITVERKOCHT! Enig idee wanneer deze weer op voorraad komt?

Ik durf het niet te zeggen, moet er morgen voor gaan bellen.

Ik wil hem ook zo graag uitproberen dus heb gevraagd of ze bij me bestelling een appeltaart sample wilden doen. Vandaag binnen gekregen en ga hem morgen proeven :D

Aan die vraag kunnen we vrijwel altijd voldoen, dus zeker altijd even vragen als je een bepaalde smaak whey delicious wilt proberen.

Ik heb nog geen bevestiging binnen van mijn order van gisteren...

Je bestelnummer is: 409415

• #29.106
Mooi ingrediënten en mooie prijs. :) Mooie aanwinst. Mijn vraag: wat zijn de doseringen van de ingrediënten? Waarom zou je gek doen als je zo ook lekker kan knallen.

• #29.109
Wel, dat ding met de DPD nummer in :p Maar dus om 17.30 :) Gotcha :)

:thumbs:

Mooi ingrediënten en mooie prijs. :) Mooie aanwinst. Mijn vraag: wat zijn de doseringen van de ingrediënten? Waarom zou je gek doen als je zo ook lekker kan knallen.

Doseringen geven we niet weer, heeft ook geen zin omdat je het samen neemt met andere stoffen en dan reageert het anders als dat je alleen beta alanine of citrulline neemt. Het gaat de klant erom dat hij een lekkere booster heeft ;). En wij vinden dit een lekkere no nonsense booster.

We krijgen binnenkort ook samples, daar wordt nu aan gewerkt.

Ben benieuwd naar die pre workout, bij de volgende bestelling staat die erbij

Thanks, ik snap het ook wel. Het product Crazy pre-workout heeft een exact dezelfde formule, alleen de dosering is vier gram per serving en die van jullie tien gram. Ik was benieuwd of jullie doseringen daarom ook hoger zijn.

Doseringen geven we niet weer, heeft ook geen zin omdat je het samen neemt met andere stoffen en dan reageert het anders als dat je alleen beta alanine of citrulline neemt. Het gaat de klant erom dat hij een lekkere booster heeft ;). En wij vinden dit een lekkere no nonsense booster.

Samples? I'am in.

Kan t zijn dat we nog geen verzendbericht hebben ontvangen? Gisteravond besteld maar nog geen mail

• #29.114
Ben benieuwd naar die pre workout, bij de volgende bestelling staat die erbij

Thanks, ik snap het ook wel. Het product Crazy pre-workout heeft een exact dezelfde formule, alleen de dosering is vier gram per serving en die van jullie tien gram. Ik was benieuwd of jullie doseringen daarom ook hoger zijn.

we hebben ook even naar crazy gekeken en hebben uiteraard wat hoger gedoseerd ;)

Kan t zijn dat we nog geen verzendbericht hebben ontvangen? Gisteravond besteld maar nog geen mail

Alles is verzonden mogelijk in je spam?

Das balen.. net te laat.. zo een pwo voor een leuke prijs had wel leuk geweest erbij... :(

• #29.117
Das balen.. net te laat.. zo een pwo voor een leuke prijs had wel leuk geweest erbij... :(

net binnengekomen vandaag!

Nee helemaal niets,

bestelling 409518

alleen bevestiging van bestelling gisteren gehad

ik ben niet op de zaak casper en morgen ook niet, beste mail je met info@xxlnutrition.nl dan laten ze je iets weten. Het zal zeker verzonden zijn maar met de mailing mogelijk iets misgegaan.

Verkopen jullie nog melatonine, of heb je enig idee waar ik dit kan krijgen? Heb namelijk vaak last van slapeloze nachten of waar ik gwn heel weinig slaap.

Terug
Naar boven