Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkopen jullie nog melatonine, of heb je enig idee waar ik dit kan krijgen? Heb namelijk vaak last van slapeloze nachten of waar ik gwn heel weinig slaap.
Verkopen jullie nog melatonine, of heb je enig idee waar ik dit kan krijgen? Heb namelijk vaak last van slapeloze nachten of waar ik gwn heel weinig slaap.
Hier ook geen verzendbevestiging, neem aan dat het wel verzonden is?!
Bestelnummer: 409568
Heeft XXL een eigen of vergelijkbaar product als Musclegel van MP?
http://xxlnutrition.com/be/nld/muscle-pharm/musclegel-shot
Ben naar zoiets op zoek. Mag ook een reep zijn, maar dat is wellicht moeilijk haalbaar zonder serieus wat extra KH of vet..

Even een veer in de kont van XXL ;
Zojuist begonnen aan de Hydro vanille en wat een supersmaak is dat zeg, nog beter dan de aardbei en banaan die ik eerst had! Complimenten dat het jullie gelukt is om zo'n goede smaak uit hydrolisaat weten te persen
Binnenkort de LE Whey Delicious yoghurt/framboos mixen door de kwark, ben ik benieuwd naar.![]()
Hi René,
Wat ik nu ga vragen is natuurlijk per persoon variërend.
Ik ben namelijk op zoek op een leuke pre-workout van XXL, die ik vaker op een week kan gebruiken.
Welke pre-workout zou je adviseren? Blast!?
Zou echt ideaal zijn als jullie met een pwo sample pack komen met 10 verschillende pwo s ofzo. Is zeker alleen moeilijk aan te komen vanwege het feit dat jullie een variërend aantal pwo samples krijgen?
net binnengekomen vandaag!
ik ben niet op de zaak casper en morgen ook niet, beste mail je met info@xxlnutrition.nl dan laten ze je iets weten. Het zal zeker verzonden zijn maar met de mailing mogelijk iets misgegaan.

Thanks voor je advies René.
Heb zonet de bestelling geplaatst.
Nummer is 410411.
Geen verzendmail maar wel binnen top thanks!! En die whey delicious pistache blijft toch mn favo, staat klaar voor straks na t trainen![]()

Zo bestelling is gedaan.
Maar even een nieuwe trainingsriem besteld hopelijk past deze goed daar de L uitverkocht was en deze ook zou moeten gaan volgens de taille maat, en de carbgainer uit de weekaanbieding mee besteld.
guddumme, net me 3 xxl shirts en 2 animal shirts binnen maar zijn me allemaal te krap
hoe kan ik retourneren en zijn hier kosten aan verbonden.?
mail even met info@ dan krijg je een gratis retour opdracht. Komt goed!
Is de "kwaliteit" promocode al afgelopen?
Jammer want had deze week niet de mogelijkheid om te bestellen. Hopelijk niet te lang wachten op een nieuwe promo.