AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.561
Twijfel nog tussen The Force en Assault. Maar concreet is eigenlijk mijn vraag of een van deze pre-workout geopend max. een half jaar houdbaar is? Soms merk ik dat als pre-workouts (geopend) worden bewaard dat de stof dan verhard.

the force wordt in elk geval niet hard.

All day protein wordt vandaag of morgen niet meer bijgevuld zeker? Doelende op vanille, yoghurt en perzik/mago

ja komt vandaag binnen roept er iemand hier ;)

Uit de mail

Deze code kan je invullen boven in de winkelwagen nog voor het afrekenen en is alleen geldig op 24, 25 en 25 januari 2016.
Ik ga meestal na 25jan door naar 26januari ;) Neem dan ook aan dat dit 26 moet zijn

thx! Typootje, we passen het aan voor de mail van morgen (laatste kans) ;)

Wanneer komen de nieuwe shirts 'light weight' op voorraad? geniaal:D.

@XXL Nutrition
Ik ben zo handig geweest om net te bestellen, bestelnummer 544996, maar vergeten de kortingscode in te voeren :(.
Kan dit alsnog geregeld worden toevallig? Zou super zijn!

René, kun jij ook aan Animal gym bags komen? Een van onderstaande bijvoorbeeld?

image_prodprod980042_largeImage_X_450_white.jpg
image_prodprod1270062_largeImage_X_450_white.jpg

ik geef het even door aan de inkoper hier, mogelijk kunnen we die mee bestellen.

Heeft de inkoper hier al een antwoord op? :D

Bestelling geplaatst!

Bestelling 'summer2016' is binnen :zuip::brew:

20160127_112648.jpg

Weet iemand ook een chille rugzak als gym tas?gebruik nu mijn oude Asus laptop tas maar die is ook wel aan vervanging toe.

Ik heb geen vraag maar ik wilde toch even laten weten, dat de nieuwe smaak yoghurt-framboos mij erg goed bevalt van de Night Protein :D Normaal doe ik ook niet aan dit soort reacties, maar ik zou deze smaak graag in de toekomst terug zien komen. Dus dat het een vaste keuze wordt i.p.v. een limited edition. De andere smaken hebben mij ook altijd goed bevallen, maar deze springt er voor mij wel tussenuit! Top!

• #32.577
Ahh jammer, dan ga ik even kijken wat ik doe en anders wordt het gwn de XXL tas :)! Bedankt!

dat kan ook :)

Ik heb geen vraag maar ik wilde toch even laten weten, dat de nieuwe smaak yoghurt-framboos mij erg goed bevalt van de Night Protein :D Normaal doe ik ook niet aan dit soort reacties, maar ik zou deze smaak graag in de toekomst terug zien komen. Dus dat het een vaste keuze wordt i.p.v. een limited edition. De andere smaken hebben mij ook altijd goed bevallen, maar deze springt er voor mij wel tussenuit! Top!

Voorlopig blijft de smaak zeker :thumbs:

Ik zie net dat de phenibut powder is uitverkocht. Komt deze nog binnen of waren het de laatste potten? Moet toch nog bestellen en dan zou ik het ineens mee kunnen bestellen ;)

• #32.579
Ik zie net dat de phenibut powder is uitverkocht. Komt deze nog binnen of waren het de laatste potten? Moet toch nog bestellen en dan zou ik het ineens mee kunnen bestellen ;)

we hebben niets meer en heb onze inkoper even gevraagd wanneer deze weer komt. Ik verwacht wel binnenkort (binnen een week).

Terug
Naar boven