Marc100
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo Rene,
Ik ben op zoek naar een supplement dat mij mentaal door zwaardere dagen kan trekken, iets als caffeine, maar wat niet bloeddruk verhogend is. Heb jij enig idee wat ik hiervoor kan pakken? Het gaat mij dus niet op de pomp die je van bepaalde supps krijgt![]()
zijn veel problemen met postnl merken we, echt enorm veel mail vandaag. Postnl heeft geen verklaring helaas.
hoi xxl,
hoeveel phenibut zit in jullie relax?
Groetjes marc
Maar daar doet een rooster wel de trick voor. Zo'n bal lijkt me maar vervelend tbh.
Gisteren is mijn pakket aangekomen maar in de mail staat dat het nog niet eens bij postnl zelf is aangekomen. Vreemd idd.
Hoi xxl zouden jullie kunnen reageren op bovenstaande vraag, alvast bedankt.
Groeten marc
Die v t-shirts zitten echt tof Rene, goede keuze! En die baas bidon is anders ook wel vet![]()
Enig idee wanneer de shirts weer in voorraad komen?![]()

Ik heb een vraag over de glucosamine pro van jullie huismerk. Ik gebruik al een tijd glucosamine pro, hier zit 1200 mg chondroitine in. De glucosamine pro die ik nu zie staan heeft maar 400 mg chondroitine per dagdosering. Waarom opeens zoveel minder? Ik ging er namelijk van uit dat jullie de ideale verhouding glucosamine/chrondoitine in jullie glucosamine pro hadden zitten.
Jullie Waterdrain heeft een geadviseerde maximale gebruik van 10 dagen.
Is dit ivm gewenning? Of kan het anders "schade" aanrichten?
Ik zou het namelijk een hele kuur als ondersteuning willen nemen.
Die 4kg whey perfection van jullie, komt die in een pot of zak? Als die in een pot komt hoe hoog is die dan?
perfect whey bedoel je zeker? dat andere wat je noemt is meer een weight gainer 
Hahaha niet schelden met whey perfection, die brol verkopen hun niet.

Al een zicht op wanneer deze terug op voorraad is?we hebben niets meer en heb onze inkoper even gevraagd wanneer deze weer komt. Ik verwacht wel binnenkort (binnen een week).