MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Misschien een domme vraag maar zijn fully loaded / unleash ook geschikt voor vegetariërs?

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.583
Goed nieuws voor onze klanten! Vanaf vandaag verruimen wij onze verzendtijd van 18.00 naar 20:00 uur! Dit geldt voor zowel onze Nederlandse als Belgische klanten.

In het onderstaande schema kan je zien wanneer je na het bestellen je pakket kan verwachten.

Nederland.png

Hey René,

Er zou vandaag een pakketje van jullie binnen komen, tussen 12:30 en 14:30 om precies te zijn.
Ik ben vanaf 12 uur thuis geweest en er is niks afgeleverd, ook geen briefje in de brievenbus.
Kun jij op een of andere manier achterhalen wat er met het pakketje is gebeurd?
Bestelnummer: 544981

Alvast bedankt.

• #32.585
Hey René,

Er zou vandaag een pakketje van jullie binnen komen, tussen 12:30 en 14:30 om precies te zijn.
Ik ben vanaf 12 uur thuis geweest en er is niks afgeleverd, ook geen briefje in de brievenbus.
Kun jij op een of andere manier achterhalen wat er met het pakketje is gebeurd?
Bestelnummer: 544981

Alvast bedankt.

levering is vertraagd zie ik (geen idee waarom) en levering staan nu gepland voor morgen.

• #32.587
Yup mijne was ook van 12:30 tot 14:30 en kreeg hem om 5 uur.

Handig die nieuwe rooster in die shakebeker, hoeveel van die krengen ik wel niet kapot heb geknepen om dat rooster los te krijgen:o.

Misschien dat jij dit weet René. Wanneer komt het dan binnen? Vandaag kreeg ik die mail

107tgu0.jpg

• #32.597
Misschien dat jij dit weet René. Wanneer komt het dan binnen? Vandaag kreeg ik die mail

107tgu0.jpg

geen idee waar dit over gaat maar vandaag zijn er veel mails verzonden door postnl van zendingen die we eerder deze week al gestuurd hebben en allang zijn afgeleverd.

geen idee waar dit over gaat maar vandaag zijn er veel mails verzonden door postnl van zendingen die we eerder deze week al gestuurd hebben en allang zijn afgeleverd.

Ja is niet van jullie hoor :p

Is van SBD apperal, dacht misschien dat je wist wanneer ze bezorgden aangezien normaal een datum staat..

Is de formule van Fully Loaded veranderd? Het viel me op dat het poeder veel fijner was t.o.v. het korrelige van 'vroeger'.

Ervaar ook ineens een redelijke crash terwijl dit voorheen met FL nooit het geval was.

Kan ook gewoon aan het moment liggen hoor, daar niet van.

• #32.600
Is de formule van Fully Loaded veranderd? Het viel me op dat het poeder veel fijner was t.o.v. het korrelige van 'vroeger'.

Ervaar ook ineens een redelijke crash terwijl dit voorheen met FL nooit het geval was.

Kan ook gewoon aan het moment liggen hoor, daar niet van.

we gebruiken een andere soort glycerol dat niet zo korrelig is en beter oplost dat is het enige verschil. De crash kan ik niet echt verklaren.

Terug
Naar boven