MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nee dat niet maar dat is de gangbare cycle voor vochtafdrijvers.

zak :) perfect whey bedoel je zeker? dat andere wat je noemt is meer een weight gainer :D

ik schrok ook al haha
Oh ik bedoel gewoon 'eiwittenshake'. Wat meestal in zo'n pot zit. Wat is dat verschil dan tussen perfect whey en whey perfection dan? Dat ik niet straks opeens iets verkeerds koop.

Of wacht doel je op de merknaam? Omdat die andere van body en fit is?

Of begrijp ik het verkeerd? Ben vrij nieuw met dit allemaal

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.623
Of wacht doel je op de merknaam? Omdat die andere van body en fit is?

Of begrijp ik het verkeerd? Ben vrij nieuw met dit allemaal

Was een grapje over whey perfection die is van de concurrent maar bleek nogal veel suiker te bevatten. Maar perfect whey van xxl zit inderdaad in een zak.

Was een grapje over whey perfection die is van de concurrent maar bleek nogal veel suiker te bevatten. Maar perfect whey van xxl zit inderdaad in een zak.
Ah ja dan begreep ik hem (10 minuten later :P)

Nee isgoed, dan weet ik wat ik moet hebben. Wel jammer dat het niet in een pot zit. Moet je alsnog zo'n pot bij je concurrent bestellen en die dan leeg gooien zodat jullie zak erin past.

Ah ja dan begreep ik hem (10 minuten later :P)

Nee isgoed, dan weet ik wat ik moet hebben. Wel jammer dat het niet in een pot zit. Moet je alsnog zo'n pot bij je concurrent bestellen en die dan leeg gooien zodat jullie zak erin past.
Of je besteld een grote pot whey delicious en maakt die eerst op:o.

Vrij weinig, alleen omdat perfect whey vrij veel zout bevat ga ik zelf voor delicious.
dus ze zijn hetzelfde alleen delicious bevat minder zout?

Is de prijs het waard? Ik merk wel dat delicious duurder is dan perfect. Maar bij delicious krijg je wel een handige pot ja

Verwarrend zeg al die verschillende soorten. Dan heb je ook nog isolate en zo. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Doe mij gewoon een goeie pot eiwit joh :P

Is de prijs het waard? Ik merk wel dat delicious duurder is dan perfect. Maar bij delicious krijg je wel een handige pot ja

Verwarrend zeg al die verschillende soorten. Dan heb je ook nog isolate en zo. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Doe mij gewoon een goeie pot eiwit joh :P

Ligt er aan wat je zout consumptie is:p. Zelf voeg ik nooit zout toe aan het eten maar eet ik wel aardig wat brood/vis waardoor ik wel zat zout naar binnen krijg. En het zoutinname van de gemiddelde persoon is ook al te hoog.

Waarom persee een pot? Gaat toch om de inhoud?

• #32.631

Probeer anders eens de 750gram perfect whey dan kan je kijken of dat bevalt, dat is een hoogwaardige whey. Vind je smaak belangrijker en keuzes daarin kijk dan naar whey delicious. Wil je een heel hoog eiwitpercentage dan neem je isolaat.

Probeer anders eens de 750gram perfect whey dan kan je kijken of dat bevalt, dat is een hoogwaardige whey. Vind je smaak belangrijker en keuzes daarin kijk dan naar whey delicious. Wil je een heel hoog eiwitpercentage dan neem je isolaat.
tnx, ja ik zoek gewoon een vervanger voor die whey perfection die bijna op is. Had altijd banaan en die smaak beviel me wel, neem aan dat dat allemaal overal wel een beetje hetzelfde smaakt. Het hoeft niet wauw te zijn en ook niet smerig, maar ja dat je het wel gewoon 's morgens weg krijgt. Als het hetzelfde smaakt en ook goed is vind ik die 4kg ook prima dan doe ik er even een tijdje mee. Die kleine verpakkingen zijn vaak ook duurder in verhouding dus ja als het hetzelfde is/smaakt of zelfs beter is dan neem ik er wel genoegen mee.

Waarom persee een pot? Gaat toch om de inhoud?
Gebruiksgemak speelt ook mee. Ik heb vrij weinig ruimte meer thuis en in m'n kastjes en zo en een pot bovenop de kast is gewoon het makkelijkst. Kan je pakken opendraaien en de schep ligt er bovenop. Zo'n zak lijkt me echt irritant om meerdere keren per dag te pakken en open te vouwen en dicht te vouwen en lijkt me erg makkelijk omvallen ook. Is gewoon irritant vind ik :P

Een tip. Ga naar de blokker koop daar van die plastic bakjes.
Die vul je eens in de week steeds.
Die bakjes kan je makkelijk in een keukenkastje kwijt. Zit je ook niet steeds met grote potten of zakken.
Wij hebben zo kleine bakjes staan van ca 1 liter inhoud voor 3 smaken isolaat, 3 smaken casseine, gemalen haver en rijst.
Oogt meteen wat opgeruimder en pakt sneller wat je nodig hebt.

Ik krijg last van acne door de whey. Heb al isolaat geprobeerd maar nog steeds last. Ik heb toen pea protein gekocht maar dat wordt net zo dik als vla en is niet te vreten/drinken. Hoe zit het met egg protein? is deze qua structuur te vergelijken met whey of met de pea protein?

egg protein wordt niet dik en is erg lekker! :) kan je gerust proberen.

• #32.636
Ik krijg last van acne door de whey. Heb al isolaat geprobeerd maar nog steeds last. Ik heb toen pea protein gekocht maar dat wordt net zo dik als vla en is niet te vreten/drinken. Hoe zit het met egg protein? is deze qua structuur te vergelijken met whey of met de pea protein?

egg protein wordt niet dik en is erg lekker! :) kan je gerust proberen.

Antwoord heb je al ;) .. mogelijk krijg je geen acne van de whey maar van een eiwitoverschot. Maar dan zou je dat dus met egg protein niet moeten hebben, het is zeker het proberen waard.

@XXL Nutrition
hey ik ben ik zoek naar een pre workout zonder all die shit die ze er normaal in gooien.
ik heb een paar maanden terug mijn zenuwen overlast gehad door een overdosis vitamine b6 heb 4 weken niet naar school/gym kunnen gaan.
zocht een pre workout zonder die vitamines b6/b12/b3 of iets dat schadelijk kan zijn.
misschien zouden jullie mij hierbij kunnen helpen :)

• #32.638
@XXL Nutrition
hey ik ben ik zoek naar een pre workout zonder all die shit die ze er normaal in gooien.
ik heb een paar maanden terug mijn zenuwen overlast gehad door een overdosis vitamine b6 heb 4 weken niet naar school/gym kunnen gaan.
zocht een pre workout zonder die vitamines b6/b12/b3 of iets dat schadelijk kan zijn.
misschien zouden jullie mij hierbij kunnen helpen :)

Ja lastig Sjors een sterke booster is the force, zoek je iets met een eenvoudigere samenstelling dan BLAST.

René! Wil net bestellen en zie dat de Zero Lactose Protein er alleen nog maar is in 1kg. Is dit een zak of een pot?
En komen de 2,5 kg potten wel weer terug?
Laatste vraag, wanneer is de Soy Protein Isolate Vanille weer in voorraad? Ook grotere potten van 2,5 kg?

• #32.640
René! Wil net bestellen en zie dat de Zero Lactose Protein er alleen nog maar is in 1kg. Is dit een zak of een pot?
En komen de 2,5 kg potten wel weer terug?
Laatste vraag, wanneer is de Soy Protein Isolate Vanille weer in voorraad? Ook grotere potten van 2,5 kg?

Zero lactose is er alleen in 1kg potten, prijs is in verhouding zelfde als voorheen met de 2,5kg potten. Soja komt niet meer terug we vinden soja protein puur geen goede proteine en zijn hiervan teruggekomen. Een vervanger is Green Protein.

Terug
Naar boven