Lisa024
Cool Novice
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi! Is het bekend wanneer jullie de Warrior huidplooimeter weer op voorraad zullen hebben?
(Heb me ook al ingeschreven voor email notificatie maar ik ben ongeduldig)
Wou ff melden dat de Whey delicious vanilla cinnamon echt een super smaak is , gedeeltelijk op nummer 1 met de chocolade!
Maar weer bestelling gedaan, ben weer terug aan het knallen en voeding weer goed op orde. Nieuwe studie heeft even veel tijd in beslag genomen waardoor ik zo af en toe moest skippen.
bestelnummer is: 552535
Hoe is het hier?
.. Knallen weer dus! 
net weer sinds lange tijd weer eiwitten hier besteld! ordernummer: 552727. Iets extras kan geen kwaad![]()
Fijn om te horen, pakketje mooi vroeg al in huis en tot nu toe niks te klagen!
Het zal vast al vaker gevraagd zijn maar heb op dit moment geen tijd om het hele topic door te spitten. Die xxl v-neck shirts, hoe zitten die onderaan qua taille? ik heb vaak last dat die shirts te wijd gaan zitten rond mn heupen. Ben 1,92 en 97kg. Xl is dan goed of beter voor L gaan?
Zijn er nog dozen van de delicious protein bar chocolate caramel beschikbaar? Vind deze echt heerlijk maar zijn uitverkocht![]()
Thanks, bestelling is gedaanIk zou een XL nemen dat moet goed passen.
Ik verwacht de komende de week weer binnen. Lange levertijd helaas altijd met repen.
. Weer wat eiwitjes en een shirt xl 
Thanks, bestelling is gedaan. Weer wat eiwitjes en een shirt xl
![]()
Hey René,
Ik heb vanochtend mijn bestelling ontvangen. Zoals altijd weer helemaal top.
Ik had dit broekje ook mee besteld in maat L. Aangezien ik nogal midget ben qua lengte leek mij dit prima.
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/gym-short-man
Nu ging ik net rug trainen en bij de eerste dumbbell die ik pakte scheurde het kruis uit (ik heb wel massieve ballen trouwens).
Kunnen we samen wat regelen of heb ik pech?
Bestelnummer : 553255
Op de foto zie je dat het gat minimaal 2 vingers groot is.
![]()
groetjes,
check je PMHaha, ik ben in alle haast het shirt vergeten mee te bestellen. Hij zit me als gegoten dus!
Haha, ik ben in alle haast het shirt vergeten mee te bestellen. Hij zit me als gegoten dus!
Net eerste bestelling bij jullie geplaatst. Helaas iets te laat. Kan je misschien kijken of hij morgen nog bezorgd kan worden?
Bestelling 553917