XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

xxl shortjes zijn trouwens ideaal:thumb:

Gister iets voor 18:00 een bestelling geplaatst, maar sindsdien nog geen verzendbevestiging ontvangen (wel gewoon de bestelbevestigingen). Is er iets mis gegaan of ben ik gewoon ongeduldig? :D Ik ga vanavond op vakantie en wil mn repen graag meenemen, vandaar!

Bestelnummer: 553795

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.665
xxl shortjes zijn trouwens ideaal:thumb:

We uitkijken met beentrainingen daar zijn ze te strak voor ;)

Gister iets voor 18:00 een bestelling geplaatst, maar sindsdien nog geen verzendbevestiging ontvangen (wel gewoon de bestelbevestigingen). Is er iets mis gegaan of ben ik gewoon ongeduldig? :D Ik ga vanavond op vakantie en wil mn repen graag meenemen, vandaar!

Bestelnummer: 553795

Is weer een probleem met postnl systeem we gaan het even rebooten. Je ontvangt dan nog een email. Order is wel gewoon verzonden gisteren.

Heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen en het wordt gewoon vandaag geleverd. Bedankt!

Hey René,

Ik heb vanochtend mijn bestelling ontvangen. Zoals altijd weer helemaal top.

Ik had dit broekje ook mee besteld in maat L. Aangezien ik nogal midget ben qua lengte leek mij dit prima.
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/gym-short-man
Nu ging ik net rug trainen en bij de eerste dumbbell die ik pakte scheurde het kruis uit (ik heb wel massieve ballen trouwens).
Kunnen we samen wat regelen of heb ik pech?
Bestelnummer : 553255
Op de foto zie je dat het gat minimaal 2 vingers groot is.
groetjes,
Hoe valt deze en wat is de omtrek van je bovenbeen? Zit er ook aan te denken om deze te bestellen

Rene als ik vandaag bestel voor BE dan komt het morgen gewoon nog aan? Goede toevoeging want met DPD was dit zo niet dacht ik?

Bij het selecteren van goodies is v-neck shirt in L niet meer beschikbaar, kan het in een andere kleur in L? :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #32.672
Rene als ik vandaag bestel voor BE dan komt het morgen gewoon nog aan? Goede toevoeging want met DPD was dit zo niet dacht ik?

Bij het selecteren van goodies is v-neck shirt in L niet meer beschikbaar, kan het in een andere kleur in L? :D

Kan een andere kleur maar kies dan gewoon wel een shirt als goodie en vraag in de opmerkingen om een andere maat en kleur en zet mijn naam erbij. Moet morgen normaal geleverd worden dan inderdaad. Meteen een mooie test ;)

Al een idee wanneer die yeah buddy light weight shirts op voorraad komen? Zien er vet uit!

Goedeavond Rene, wat is de reden dat de pre workout kill it uit de handel is gehaald?

Hoe valt deze en wat is de omtrek van je bovenbeen? Zit er ook aan te denken om deze te bestellen

Hij valt zeer netjes bij mij. Alleen op m'n kruis was die iets strak. De omtrek van mijn been is 71 cm. Ermee squatten zou ik niet aanraden (was dit zelf ook niet van plan) aangezien het toch een vrij strak model is en er weinig rek in de stof zit. Verder qua afwerking en looks een zeer mooie broek!

Kan een andere kleur maar kies dan gewoon wel een shirt als goodie en vraag in de opmerkingen om een andere maat en kleur en zet mijn naam erbij. Moet morgen normaal geleverd worden dan inderdaad. Meteen een mooie test ;)
Heb het aangegeven, pakket blijkt onderweg te zijn volgens T&T ik laat nog weten hoe de test is verlopen :D

Terug
Naar boven