MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.681
hoop dat het gelukt is met het shirt was zelf niet op de zaak gisteren. Hou me maar even op de hoogte ;)
Hey Rene,

Even een update.

De test is volledig mislukt. Het pakket ging worden afgeleverd op mijn werk (ik zat er zelf en anders is er 24/7 iemand aanwezig). Er is maar 1 toegangsweg en deze bewaken we met camera's, je kan elke auto dus van ver zien aankomen.

Om 15:08 heeft PostNL (nuja dat beweren ze) een afleverpoging gedaan maar deze is mislukt (ik zat op dat moment zelf nog op het werk, niemand gezien of gehoord dus dit is gewoon gelogen).

Nu staat er bij de update dat dit dinsdag geleverd zal worden? Heeft PostNL niet aan jullie meegegeven dat zaken besteld op zaterdag en zondag voor 16 u geleverd worden op maandag? Dus mijn pakket zou toch ook maandag moeten toekomen?

Is PostNL er nu een loopje mee aan het nemen want ik vind dit maar kut... kan hier iets aan gedaan worden? (Bestelnummer: 554277)

We hebben hier ook een postbezorger die deze flauwe dingen deed. Zeggen te zijn geweest terwijl er niemand was geweest.
Tegenwoordig doe ik pak je gemak. Leveren op een andere lokatie, andere wijk, ideaal.

Overigens is dit al eens gemeld en pas een klacht ingediend.

• #32.684
Hey Rene,

Even een update.

De test is volledig mislukt. Het pakket ging worden afgeleverd op mijn werk (ik zat er zelf en anders is er 24/7 iemand aanwezig). Er is maar 1 toegangsweg en deze bewaken we met camera's, je kan elke auto dus van ver zien aankomen.

Om 15:08 heeft PostNL (nuja dat beweren ze) een afleverpoging gedaan maar deze is mislukt (ik zat op dat moment zelf nog op het werk, niemand gezien of gehoord dus dit is gewoon gelogen).

Nu staat er bij de update dat dit dinsdag geleverd zal worden? Heeft PostNL niet aan jullie meegegeven dat zaken besteld op zaterdag en zondag voor 16 u geleverd worden op maandag? Dus mijn pakket zou toch ook maandag moeten toekomen?

Is PostNL er nu een loopje mee aan het nemen want ik vind dit maar kut... kan hier iets aan gedaan worden? (Bestelnummer: 554277)

ja echt te bizar dit. Geef me even de trackingcode (hier of PM) dan ga ik postnl mailen en vragen om uitleg. Dit slaat echt nergens op.

We hebben hier ook een postbezorger die deze flauwe dingen deed. Zeggen te zijn geweest terwijl er niemand was geweest.
Tegenwoordig doe ik pak je gemak. Leveren op een andere lokatie, andere wijk, ideaal.

Overigens is dit al eens gemeld en pas een klacht ingediend.

Dit is in Nederland neem ik aan?

ja echt te bizar dit. Geef me even de trackingcode (hier of PM) dan ga ik postnl mailen en vragen om uitleg. Dit slaat echt nergens op.

Dit is in Nederland neem ik aan?
Het is niet dat het per se binnen moest zijn gisteren (ik bestel nogal op voorhand) maar het is gewoon lullig dat ze zoiets flikken...ik zie het dinsdag wel zeker :D

• #32.686
Hoe zit het met de maat van de v neck shirts, zijn die ongeveer gelijk met de oude shirts?
Zijn er ook nog plannen om meerdere kleuren hiervan toe te voegen?

• #32.690
Hoe zit het met de maat van de v neck shirts, zijn die ongeveer gelijk met de oude shirts?
Zijn er ook nog plannen om meerdere kleuren hiervan toe te voegen?

maten zijn hetzelfde inderdaad. Voorlopig geen andere kleuren omdat we merken dat andere kleuren als zwart of grijs bijna niet lopen. Wel komt er een blauwe kleur maar duurt nog even.

Ja is nederland. Is vaker geweest. Ook met pakjes van bol.com enzo.
Klachten gedaan, sindsdien laten we alles op het werk of bij de karwei in de buurt bezorgen, ideaal dat pak je gemak.

• #32.692
Ja is nederland. Is vaker geweest. Ook met pakjes van bol.com enzo.
Klachten gedaan, sindsdien laten we alles op het werk of bij de karwei in de buurt bezorgen, ideaal dat pak je gemak.

Dat werkt inderdaad heel goed, voor de Belgen komt dit medio dit jaar ook beschikbaar :thumbs:

Bij ons gooide ze wel eens gelijk een briefje in de bus waarop staat dat ze de dag erna weer komen omdat er niemand thuis zou zijn. Wat hij deed was briefje schrijven in de auto en in de bus gooien en terug. Hij was bang voor de hond dus belt niet eens aan.( mensen van bepaalde afkomst die altijd bang zijn voor honden)

heb dat laatst ook gehad met een pakje, hadden al pakketten afgegooid bij de buren en daarna pas bij ons een briefje in de bus dat we niet thuis waren :p

Ook zo iets, bij mij bezorgen ze niet savonds ivm postcode van de bijlmer.
Ze vinden het gevaarlijk.

Ook zo iets, bij mij bezorgen ze niet savonds ivm postcode van de bijlmer.
Ze vinden het gevaarlijk.

Kan ik inkomen, stapte daar is uit als blanke jongen in een nieuwe huur auto haha:p

Nu vind ik dat niet zo intressant maar kan me voorstellen dat dat mensen intimideert

Kan ik inkomen, stapte daar is uit als blanke jongen in een nieuwe huur auto haha:p

Nu vind ik dat niet zo intressant maar kan me voorstellen dat dat mensen intimideert
Ja veel wijken wil je niet lopen snachts. Maar bij mij wonen 4 buitenlanders en 3000 Nederlanders. En 124 katten op straat.

Deze ochtend mail van postnl dat mn pakket toch vandaag zou aankomen, staat nog altijd in status bezorger onderweg maar leverdatum is naar morgen gezet (stond de hele dag op vandaag, laatste update van onderweg staat ook op vandaag)
Dit is gewoon triest aan het worden..

Terug
Naar boven