Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.701
Deze ochtend mail van postnl dat mn pakket toch vandaag zou aankomen, staat nog altijd in status bezorger onderweg maar leverdatum is naar morgen gezet (stond de hele dag op vandaag, laatste update van onderweg staat ook op vandaag)
Dit is gewoon triest aan het worden..

Ik neem even contact op met onze accountmanager hierover.

Wanneer is de Whey delicious voor het laatst in de aanbieding geweest? Moet nog een paar potten bestellen..

• #32.703
Wanneer is de Whey delicious voor het laatst in de aanbieding geweest? Moet nog een paar potten bestellen..

Ik heb geen idee ik hou dat zo niet bij, weet ook niet wanneer deze weer in de aanbieding komt. We hebben daar geen planning van.

Juist van collega mail gekregen dat het pakket dan toch is aangekomen :wl:

• #32.707
Juist van collega mail gekregen dat het pakket dan toch is aangekomen :wl:

Antwoord van PostNL

De chauffeur is aangesproken op zijn gedrag/manier van werken, zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt.

Uw pakket is gister geleverd bij uw klant.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groeten,

Sjoerdtje Lyklema
Cusotmer Service

Sjoerdtje toch... ;)
Wel aparte afdeling cusotmer service

Bedankt Rene! Bestelling ziet er goed uit, ook tof geregeld door Michael en Luuk dat er geen L t-shirts meer voorradig waren :thumbs:

Vraagje over diet support, op de site staat 2 capsules na ontbijt en 2 voor de training. Op rustdagen enkel na het ontbijt?

Klein vraagje, zijn de capsules van Fat Attack even groot als get ripped?
Bevalt goed, dus ga volgende keer kijken of mijn lichaam de wat sterkere variant ook leuk gaat vinden :D

• #32.714
Bedankt Rene! Bestelling ziet er goed uit, ook tof geregeld door Michael en Luuk dat er geen L t-shirts meer voorradig waren :thumbs:

Vraagje over diet support, op de site staat 2 capsules na ontbijt en 2 voor de training. Op rustdagen enkel na het ontbijt?

Zou er dan ook wel 4 nemen maar rond 17.00 de 2e dosering.

Klein vraagje, zijn de capsules van Fat Attack even groot als get ripped?
Bevalt goed, dus ga volgende keer kijken of mijn lichaam de wat sterkere variant ook leuk gaat vinden :D

Ja even groot! FA komt maandag weer op voorraad.

Ik zag dat de nieuwe shirtjes bestelbaar zijn! Ga hem zo meebestellen. Verder zijn de zwarte bigger is better shirts ook weer binnengekomen, maar de grijze nog niet of is dit nog niet bijgewerkt?

• #32.716
Ik zag dat de nieuwe shirtjes bestelbaar zijn! Ga hem zo meebestellen. Verder zijn de zwarte bigger is better shirts ook weer binnengekomen, maar de grijze nog niet of is dit nog niet bijgewerkt?

Grijze waren niet besteld maar heb die nu wel besteld, verwacht die eind maart dan weer te hebben.

Net een mooie bestelling geplaatst, maar nu heb ik een vraagje:

De handschoentjes (met strap), komen die nog in andere maten dan S en XXL beschikbaar? Wat is de kwaliteit van die handschoentjes?

• #32.719
Zit er een groot verschil in antistoffen tussen jullie whey concentraat en whey isolaat (IgGI, IgG2a, IgG2b, IgG3)?

Terug
Naar boven