MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.721
Zit er een groot verschil in antistoffen tussen jullie whey concentraat en whey isolaat (IgGI, IgG2a, IgG2b, IgG3)?

Dat durf ik zo niet te zeggen, dat zijn niet direct gegevens die de grondstof producenten (VOLAC, Carberry, DMV) zo paraat hebben. Zelf zou ik er vanuit gaan hoe meer het gefilterd is hoe minder anti stoffen erin zitten door het filteringsproces. Dan kan je het beste voor gewoon WPC kiezen als je dit belangrijk vind.

Dat durf ik zo niet te zeggen, dat zijn niet direct gegevens die de grondstof producenten (VOLAC, Carberry, DMV) zo paraat hebben. Zelf zou ik er vanuit gaan hoe meer het gefilterd is hoe minder anti stoffen erin zitten door het filteringsproces. Dan kan je het beste voor gewoon WPC kiezen als je dit belangrijk vind.

Ok, bedankt voor het antwoord.

Zo, heb voor het eerst de Low Carb Protein Bars besteld. Heb jullie even een beetje geholpen met die lading waar jullie van af moesten :-)

Beste XXL,

Wou even vermelden dat ik super blij ben dat ik bij jullie de lennylarry koeken los kan kopen! Verder vindt ik de proteindrankjes van jullie eigenmerk erg lekker en zal deze sowieso blijven bestellen. :)

Wanneer komt de liver en organ defender van Rich Piana weer op voorraad?

• #32.727
Zo, heb voor het eerst de Low Carb Protein Bars besteld. Heb jullie even een beetje geholpen met die lading waar jullie van af moesten :-)

haha top :thumbs:

Ja klopt van de melk inderdaad. We weken nu aan een whey isolaat drankje ik verwacht deze eind maart.

Beste XXL,

Wou even vermelden dat ik super blij ben dat ik bij jullie de lennylarry koeken los kan kopen! Verder vindt ik de proteindrankjes van jullie eigenmerk erg lekker en zal deze sowieso blijven bestellen. :)

Goed om te horen :)

Wanneer komt de liver en organ defender van Rich Piana weer op voorraad?

Ik ga vandaag weer bestellen, hopelijk heeft de producent het nu wel op voorraad, vorige keer hadden ze het niet. We hebben nog 1 potje, je kan eventueel iets anders bestellen (zelfde prijs) en in de opmerkingen zetten geen xxx maar het product wat je wilt en even mijn naam erbij ;-)

Hy hy,
Afgelopen maandag heb ik voor het eerst pre-workout gekocht, de pump'd up.

Ik heb geen idee of dit hoort/normaal Is, maar het poeder Is een grote klont, massief,tis net, met hak en breek werk mogelijk er wat uit te krijgen.

Is dit normaal, of Is er iets mis met mijn pre-workout?

• #32.729
Hy hy,
Afgelopen maandag heb ik voor het eerst pre-workout gekocht, de pump'd up.

Ik heb geen idee of dit hoort/normaal Is, maar het poeder Is een grote klont, massief,tis net, met hak en breek werk mogelijk er wat uit te krijgen.

Is dit normaal, of Is er iets mis met mijn pre-workout?

Dit is normaal met dit product. Het wordt ook niet echt hard. Je moet de pot even dicht doen, er even rondom in knijpen en losslaan op het aanrecht. Het wordt dus niet keihard zoals soms met pre workouts.

Dit is normaal met dit product. Het wordt ook niet echt hard. Je moet de pot even dicht doen, er even rondom in knijpen en losslaan op het aanrecht. Het wordt dus niet keihard zoals soms met pre workouts.

Top, goed om te weten, bedankt voor je snelle reactie!

Hmm gisteren ruim op tijd besteld omdat ik m'n pakketje vandaag nodig had.
Volgens de track and trace zit hij nog niet eens in de transit...
En tot overmaat zie ik nu nog eens een 10% korting, kon evengoed vandaag besteld hebben als ik hem toch pas morgen krijg :(

Strx maar eens een bestelling plaatsen aangezien ik wil dat het vrijdag pas bezorgd word.

Nog een vraag: ga op vakantie in het najaar en ben van plan om vit B te pakken tegen muggen. Wat is het verschil tussen jullie vit B en die wat ik in gewoon goedkoop in de winkel kan kopen?

Jammer dat jullie van Dpd naar PostNL zijn gegaan, had hem eergisteren besteld heb nog niet ontvangen!
Ook erg handig bij Dpd was dat je een mail kreeg tussen welke uren je je pakket zou ontvangen, dat is bij PostNL niet zo!

• #32.734
Hmm gisteren ruim op tijd besteld omdat ik m'n pakketje vandaag nodig had.
Volgens de track and trace zit hij nog niet eens in de transit...
En tot overmaat zie ik nu nog eens een 10% korting, kon evengoed vandaag besteld hebben als ik hem toch pas morgen krijg :(

Als je vragen over je pakket hebt mail dan even met info@xxlnutrition.nl ik heb deze informatie niet zelf.

Strx maar eens een bestelling plaatsen aangezien ik wil dat het vrijdag pas bezorgd word.

Nog een vraag: ga op vakantie in het najaar en ben van plan om vit B te pakken tegen muggen. Wat is het verschil tussen jullie vit B en die wat ik in gewoon goedkoop in de winkel kan kopen?

Ik ken de vitamine B uit de winkel verder niet maar onze vitamine wordt in Nederland gemaakt onder strenge eisen. Veel goedkope producten komen uit China.

Jammer dat jullie van Dpd naar PostNL zijn gegaan, had hem eergisteren besteld heb nog niet ontvangen!
Ook erg handig bij Dpd was dat je een mail kreeg tussen welke uren je je pakket zou ontvangen, dat is bij PostNL niet zo!

Overgang heeft voordelen maar ook nadelen zo is dat helaas nu eenmaal.

Ik verkies PostNL anytime over DPD. Trouwens geen enkel probleem met de levering van mijn pakket. Gisteren besteld rond 18:00 en ik verwacht dat die over een half uurtje aanbelt (Track&Trace vertoont geen vertragingen). Omgeving Arnhem.

Hi,

Is de Delicious Protein Pudding ook goed te nemen net voor het slapen? (ipv Night Protein)

Hoi René,

Wat is de ratio citrulline : Malaat bij jullie citrulline malaat? Ik lees dat 2:1 standaard is maar dat 1:1 ook voor komt.

Vraagje,
weet je wanneer jullie de 2,3kg smaak chocola van scitec weer binnen krijgen?
Gr

ik vind dpd juist drama, alleen maar slechte ervaringen mee

• #32.740
Ik verkies PostNL anytime over DPD. Trouwens geen enkel probleem met de levering van mijn pakket. Gisteren besteld rond 18:00 en ik verwacht dat die over een half uurtje aanbelt (Track&Trace vertoont geen vertragingen). Omgeving Arnhem.

Het verschilt heel erg per regio welke beter is er is helaas geen ideale bezorgdienst....

Hi,

Is de Delicious Protein Pudding ook goed te nemen net voor het slapen? (ipv Night Protein)

ja kan zeker!

Hoi René,

Wat is de ratio citrulline : Malaat bij jullie citrulline malaat? Ik lees dat 2:1 standaard is maar dat 1:1 ook voor komt.

2:1 inderdaad.

Vraagje,
weet je wanneer jullie de 2,3kg smaak chocola van scitec weer binnen krijgen?
Gr

Zal volgende week weer even bestellen.

ik vind dpd juist drama, alleen maar slechte ervaringen mee

zie hierboven ;)

Terug
Naar boven