Limbo93
Cool Novice
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar weer eens de lekkerste pannekoeken besteld!
Tevens ook low carb bars besteld. Af en toe mezelf trakteren op wat lekker tijdens de cutml. Lees veel dat de reep 'te erg plakt'. Wat kan ik doen dat te voorkomen?

Gaat het assortiment van Cellucor weer uitgebreid worden? Problemen met de leverancier of gewoon weinig vraag naar? Was groot fan van Alpha Amino en Super HD (al lang niet meer op voorraad), maar die loop ik dus mis bij jullie. Ook hun whey zou ik graag een keer proberen.
Gezien de korting wilde ik zojuist een bestelling plaatsen, maar de producten die ik wilde bestellen (C4 en Assault) zijn beiden niet op voorraad.
Kan ik deze alsnog met de korting bestellen als ze weer binnen zijn of heb ik gewoon pech gehad?
Zelfde hier en bij een maatje ook. Vanochhtend pas mail binnen.Kreeg vanmorgen een mail dat er vandaag 10% korting is op het hele assortiment en énkel vandaag. In de mail staat dat het enkel geldig is op 24 februari? Code werkt uiteraard niet.
Heb ik nu die mail een dag te laat ontvangen of is de datum verkeerd in de mail?
Thnx heb eerst maar andere besteld want mijn whey ook zo op
Wanneer is de nieuwe Natuurlijke Crunchy Pindakaas van jullie binnen?

vreselijk die week nummers