XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Maar weer eens de lekkerste pannekoeken besteld! :D

Tevens ook low carb bars besteld. Af en toe mezelf trakteren op wat lekker tijdens de cut. Lees veel dat de reep 'te erg plakt'. Wat kan ik doen dat te voorkomen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #32.742
Maar weer eens de lekkerste pannekoeken besteld! :D

Tevens ook low carb bars besteld. Af en toe mezelf trakteren op wat lekker tijdens de cutml. Lees veel dat de reep 'te erg plakt'. Wat kan ik doen dat te voorkomen?

Het plakken is niet zo veel aan te doen maar is verder ook niet er, gewoon vanuit het folietje eten en je vingers blijven schoon :)

Gezien de korting wilde ik zojuist een bestelling plaatsen, maar de producten die ik wilde bestellen (C4 en Assault) zijn beiden niet op voorraad.
Kan ik deze alsnog met de korting bestellen als ze weer binnen zijn of heb ik gewoon pech gehad?

Gaat het assortiment van Cellucor weer uitgebreid worden? Problemen met de leverancier of gewoon weinig vraag naar? Was groot fan van Alpha Amino en Super HD (al lang niet meer op voorraad), maar die loop ik dus mis bij jullie. Ook hun whey zou ik graag een keer proberen.

• #32.745
Gaat het assortiment van Cellucor weer uitgebreid worden? Problemen met de leverancier of gewoon weinig vraag naar? Was groot fan van Alpha Amino en Super HD (al lang niet meer op voorraad), maar die loop ik dus mis bij jullie. Ook hun whey zou ik graag een keer proberen.

Ik hoorde van de inkoper dat het nergens te krijgen is momenteel, dus weet ook even de status niet.

Gezien de korting wilde ik zojuist een bestelling plaatsen, maar de producten die ik wilde bestellen (C4 en Assault) zijn beiden niet op voorraad.
Kan ik deze alsnog met de korting bestellen als ze weer binnen zijn of heb ik gewoon pech gehad?

Producten die we niet op voorraad hebben kunnen niet besteld worden, daar hebben we geen systeem voor.

Kreeg vanmorgen een mail dat er vandaag 10% korting is op het hele assortiment en énkel vandaag. In de mail staat dat het enkel geldig is op 24 februari? Code werkt uiteraard niet.

Heb ik nu die mail een dag te laat ontvangen of is de datum verkeerd in de mail?

Kreeg vanmorgen een mail dat er vandaag 10% korting is op het hele assortiment en énkel vandaag. In de mail staat dat het enkel geldig is op 24 februari? Code werkt uiteraard niet.

Heb ik nu die mail een dag te laat ontvangen of is de datum verkeerd in de mail?
Zelfde hier en bij een maatje ook. Vanochhtend pas mail binnen.

Ben dan toch niet de enige :D

• #32.749
Er blijkt een probleem met hotmail geweest te zijn waardoor de mail eerst is vastgehouden en daarna pas is doorgestuurd. Gaat het hier om hotmail adressen?

We zijn in overleg met microsoft hierover.

@live.nl dus ja gwn microsoft

Hier ook hotmail.

Enig idee wanneer assault weer op voorraad komt?

Wanneer is de nieuwe Natuurlijke Crunchy Pindakaas van jullie binnen?

Hoelang is de proteïne pudding goed na opening?

Terug
Naar boven