Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Waarom zijn er minder keuzes kwa smaak in de whey wanneer je voor een zak kiest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.762
Hee René, er is wat fout gegaan bij mijn bestelling. Heb whey delicious binnen gekregen maar night protein besteld. Bestelnr: Z563776

• #32.764
Hee René, er is wat fout gegaan bij mijn bestelling. Heb whey delicious binnen gekregen maar night protein besteld. Bestelnr: Z563776

heeft iemand een fout gemaakt dus... ik mail je een retour. Wie heeft de order verzameld en wie ingepakt?

• #32.767
QUOTE="hoxyz, post: 9422235, member: 124850"]Don't snitch!! @The Novice :P[/QUOTE]

:)

Je hebt gekozen voor een levering op 03 maart 2016, maar je hebt de order geplaatst na 20:00. Kies daarom een andere bezorgtijd.

Toen ik al klaar was met de identificeer en op 'ok' klikte werd ik eruit gegooid. Kan dit nog morgenavond bezorgd worden? Bestelling is om 20:01 geplaatst..

bvd

• #32.769
Je hebt gekozen voor een levering op 03 maart 2016, maar je hebt de order geplaatst na 20:00. Kies daarom een andere bezorgtijd.

Toen ik al klaar was met de identificeer en op 'ok' klikte werd ik eruit gegooid. Kan dit nog morgenavond bezorgd worden? Bestelling is om 20:01 geplaatst..

bvd

Nee dat gaat helaas niet, het systeem sluit dit zelf automatisch af. Zie sowieso je opmerking nu pas ....

Defender - Vetpercentagemeter, wanneer komt die weer op voorraad?

Gisteravond besteld vanochtend al binnen bij postkantoor lekker snel.

Een weekje pauze tussen de overstap van Get Ripped naar Fat Attack voldoende?

• #32.775
Eerlijk is eerlijk, levering gisteren besteld, vandaag op het werk nog voor ik er zelf was, Thanks Rene :thumbs:

Hoi Rene,

Ik geef mijn hond(herder van 45kg) glucosamine pro voor zijn versleten heup. Nu is het zo dat de zachte pillen vervangen zijn voor de harde variant wat dus kut is met door zijn eten doen. Nu zit ik te denken om joint support aan te schaffen voor m, zijn er nog dingen waar ik op moet letten m.b.t dosering en dergelijke? thx

Eergisteren een bestelling geplaatst en dag dag erna al binnen, super! Misschien iets te snel geoordeeld over postnl ;)
Nu heb ik deze maand als 3 bestellingen geplaatst ( rond de 30 euro)

Telkens bij de bestelling heb ik achter PWO samples gevraagd, 2 maal niets ontvangen.
Derde maal vraag ik het weer en schrijf ik erbij 'eender welke samples zijn altijd welkom' ook niets ontvangen!
Vreoger schreven ze er al is bij 'geen samples beschikbaar' maar dat was deze keer ook niet.
Vindt het wel jammer, een sample bij de bestelling is altijd wel leuk :)

Goodies gaan vanaf 25€, wist niet dat je ook zo voor samples kon vragen.

Terug
Naar boven