ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zijn er minder keuzes kwa smaak in de whey wanneer je voor een zak kiest?
Hee René, er is wat fout gegaan bij mijn bestelling. Heb whey delicious binnen gekregen maar night protein besteld. Bestelnr: Z563776

Verzameld door Roger en ingepakt door Mike. Tuig dat het isheeft iemand een fout gemaakt dus... ik mail je een retour. Wie heeft de order verzameld en wie ingepakt?

Je hebt gekozen voor een levering op 03 maart 2016, maar je hebt de order geplaatst na 20:00. Kies daarom een andere bezorgtijd.
Toen ik al klaar was met de identificeer en op 'ok' klikte werd ik eruit gegooid. Kan dit nog morgenavond bezorgd worden? Bestelling is om 20:01 geplaatst..
bvd
Defender - Vetpercentagemeter, wanneer komt die weer op voorraad?
Heb nog geen mail? Pm kan evt ook Reneheeft iemand een fout gemaakt dus... ik mail je een retour. Wie heeft de order verzameld en wie ingepakt?
Gisteravond besteld vanochtend al binnen bij postkantoor lekker snel.
Een weekje pauze tussen de overstap van Get Ripped naar Fat Attack voldoende?
Eerlijk is eerlijk, levering gisteren besteld, vandaag op het werk nog voor ik er zelf was, Thanks Rene![]()