Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Goodies gaan vanaf 25€, wist niet dat je ook zo voor samples kon vragen.

Jha net voor je de bestelling afrond staat er onderaan een vakje 'opmerkingen' en daar typ je dan iets in ;)
Klopt, maar het is altijd fijn om eens een PWO sample te krijgen, zo kan je zien welke PWO het beste bij me past.

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.782
Hoi Rene,

Ik geef mijn hond(herder van 45kg) glucosamine pro voor zijn versleten heup. Nu is het zo dat de zachte pillen vervangen zijn voor de harde variant wat dus kut is met door zijn eten doen. Nu zit ik te denken om joint support aan te schaffen voor m, zijn er nog dingen waar ik op moet letten m.b.t dosering en dergelijke? thx

Ik zou niet weten hoe dat precies met een hond zit, mogelijk kan de dosering wat lager.

Eergisteren een bestelling geplaatst en dag dag erna al binnen, super! Misschien iets te snel geoordeeld over postnl ;)
Nu heb ik deze maand als 3 bestellingen geplaatst ( rond de 30 euro)

Telkens bij de bestelling heb ik achter PWO samples gevraagd, 2 maal niets ontvangen.
Derde maal vraag ik het weer en schrijf ik erbij 'eender welke samples zijn altijd welkom' ook niets ontvangen!
Vreoger schreven ze er al is bij 'geen samples beschikbaar' maar dat was deze keer ook niet.
Vindt het wel jammer, een sample bij de bestelling is altijd wel leuk :)

PWO samples wil iedereen en zijn vaak snel op, wat we niet hebben kunnen we ook niet geven ;), als het heel druk is zoals de afgelopen week dat is er geen tijd om opmerkingen te schrijven op de orders. We proberen altijd te voldoen aan normale vragen maar dat kan niet altijd.

Ik zou niet weten hoe dat precies met een hond zit, mogelijk kan de dosering wat lager.

PWO samples wil iedereen en zijn vaak snel op, wat we niet hebben kunnen we ook niet geven ;), als het heel druk is zoals de afgelopen week dat is er geen tijd om opmerkingen te schrijven op de orders. We proberen altijd te voldoen aan normale vragen maar dat kan niet altijd.

Jha dat kan ik verstaan, is geen slechte commentaar ofzo he, wou het gewoon even zeggen :)

Vind het wel een beetje ridicuul om telkens voor €30 te bestellen en dan nog samples vraagt. Je kan van veel dingen ook samples kopen.
Heb het al gehad dat ik grotere bestellingen deed dat er sowieso al meer samples inzitten ;)

• #32.786
Vind het wel een beetje ridicuul om telkens voor €30 te bestellen en dan nog samples vraagt. Je kan van veel dingen ook samples kopen.
Heb het al gehad dat ik grotere bestellingen deed dat er sowieso al meer samples inzitten ;)

We proberen bij grotere bestellingen altijd standaard extra samples van andere merken te geven daarom zijn ze vaak ook snel op :)

We proberen bij grotere bestellingen altijd standaard extra samples van andere merken te geven daarom zijn ze vaak ook snel op :)
De sampleschooigeneratie komt ook wat overgewaaid van bepaalde andere webshops. Dit had je vroeger minder in dit topic volgens mij

De sampleschooigeneratie komt ook wat overgewaaid van bepaalde andere webshops. Dit had je vroeger minder in dit topic volgens mij
heeft niks met schooien te maken, heeft te maken met het feit dat het handig is een sample van een PWO te krijgen die je nog niet hebt gebruikt, zo kan je weten of deze iets voor jou is, alvorens een grote pot te kopen!

Is inderdaad stom om 3 bestellingen van 30 euro te doen in plaats van 1 grote, maar planning is niet echt men sterkste vak ;)

heeft niks met schooien te maken, heeft te maken met het feit dat het handig is een sample van een PWO te krijgen die je nog niet hebt gebruikt, zo kan je weten of deze iets voor jou is, alvorens een grote pot te kopen!

Mocht het niet bekend zijn.. de meeste zijn ook gewoon te koop als sample, dan kun je het zeker proberen!

Vraagje: mijn vriendin warmt die proteïne pudding in de microgolf op, ik vermoed dat dit geen kwaad kan?

• #32.794
Volgens haar wel (vanille smaak), ik ben meer voor de chocolade smaak (en koud)

Ik snap dat gesmeek om samples echt niet. Je krijgt goede kwaliteits supplementen voor een eerlijke prijs (wat vrij zeldzaam is tegenwoordig), vervolgens hebben ze een ruime keuze aan goodies die je GRATIS krijgt bij een bepaald bedrag en nog zijn sommige mensen ontevreden. Ze kunnen er ook voor kiezen om je lekker niks te geven. Wees gewoon tevreden met wat je kan kiezen.

OT: supps gister weer netjes ontvangen incl. een nieuw broekje :) Zoals altijd weer helemaal top!

Eergisteren een bestelling geplaatst en dag dag erna al binnen, super! Misschien iets te snel geoordeeld over postnl ;)
Nu heb ik deze maand als 3 bestellingen geplaatst ( rond de 30 euro)

Telkens bij de bestelling heb ik achter PWO samples gevraagd, 2 maal niets ontvangen.
Derde maal vraag ik het weer en schrijf ik erbij 'eender welke samples zijn altijd welkom' ook niets ontvangen!
Vreoger schreven ze er al is bij 'geen samples beschikbaar' maar dat was deze keer ook niet.
Vindt het wel jammer, een sample bij de bestelling is altijd wel leuk :)
Ga janken

• #32.799
Ik snap dat gesmeek om samples echt niet. Je krijgt goede kwaliteits supplementen voor een eerlijke prijs (wat vrij zeldzaam is tegenwoordig), vervolgens hebben ze een ruime keuze aan goodies die je GRATIS krijgt bij een bepaald bedrag en nog zijn sommige mensen ontevreden. Ze kunnen er ook voor kiezen om je lekker niks te geven. Wees gewoon tevreden met wat je kan kiezen.

OT: supps gister weer netjes ontvangen incl. een nieuw broekje :) Zoals altijd weer helemaal top!

Goed om te horen! ach ja samples vinden de meeste mensen wel leuk. We geven alles wat we krijgen altijd zo weg bij bestelling en daarom zijn ze ook steeds vrij snel op. Blijven dan onze eigen samples over die bij de goody's staan.

Wat ik zelf soms niet begrijp is dat we boze klanten aan de telefoon krijgen die geen kut goody's willen maar korting. Waarbij ik (dan nog beleefd :) ) aangeef dat je de gratis cadeaus die je van ons krijgt niet hoeft te kiezen. Klant nog bozer daarna. Dan geef ik maar een voorbeeld, vorige week bestelde ik een TV van 2500euro bij CoolBlue, wat denk je dat ik er allemaal bij kreeg? ... even stil... Niets! Noppes Nada! maar TV is top en de levering snel ;).. Daarna is de discussie meestal over :D

Ik zeg het gewoon effe, ik ben niet boos nog droevig omdat ik geen samples krijg, wou het gewoon effe meegeven!
jongens jullie kunnen toch zoveel commentaar geve e! @Zoranos @Nickje
Het is altijd fijn iets in je bestelling te vinden dat je niet besteld hebt, soort van verassing ;)

Terug
Naar boven