XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Goed om te horen! ach ja samples vinden de meeste mensen wel leuk. We geven alles wat we krijgen altijd zo weg bij bestelling en daarom zijn ze ook steeds vrij snel op. Blijven dan onze eigen samples over die bij de goody's staan.

Wat ik zelf soms niet begrijp is dat we boze klanten aan de telefoon krijgen die geen kut goody's willen maar korting. Waarbij ik (dan nog beleefd :) ) aangeef dat je de gratis cadeaus die je van ons krijgt niet hoeft te kiezen. Klant nog bozer daarna. Dan geef ik maar een voorbeeld, vorige week bestelde ik een TV van 2500euro bij CoolBlue, wat denk je dat ik er allemaal bij kreeg? ... even stil... Niets! Noppes Nada! maar TV is top en de levering snel ;).. Daarna is de discussie meestal over :D

veel plezier met je nieuwe tv Rene ben ook blij dat ik er mede aan bij gedragen heb:p

Al een update over de Defender vp meter?

welke maat moet ik hebben bij het shirt Yeah buddy!- Light weight! ben 1,75cm 75kg bf 15% ongeveer.

Wanneer zijn de samples van Blast weer te verwachten? Wil er een aantal bij mijn bestelling plaatsen.

Is er toevaliig iets gaande bij Postnl?

Ten eerste ik weet niet of dit hier gepost mag worden, maar ik zie zo snel niet waar anders.

Ik heb een pot Mega Grow staan waar ik niks mee doe. De pot is nog volledig standaard gesealed.

De smaak is cherry kersen met inhoud van 2000 gram. Het enige puntje is de tht datum van 06/2016.

Misschien dat XXL daar nog wat van weet, lijkt mij niet dat t bedorven is als de verpakking nooit open is geweest.

Bieden svp.
Komt nog 6.50 verzendkosten bij

Ok dan , naja ff afwachten dan :)!!

Toch bezorgd net , fijn weekend.

Maak net mn xxl bestelling open zitten er 4 zakken perfect oats in ipv de bestelde perfect rice powder, en nu?

Terug
Naar boven